AndroidHealthClinic

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Zozo,

Goed bezig man,,

Respect voor je doorzettingsvermogen en het feit dat je lekker blijft loggen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo, tijd voor een update. Gister dus een rustdag gehad, en dat heeft me volgens mij erg goed gedaan want vandaag voelde ik me eindelijk weer als vanouds. Geen grieperig gevoel meer en dus weer lekker kunnen knallen in de gym. Vandaag was een push hypertrofie workout, deze zal ik even loggen.

Incline benchpress 4x8 70 kilo. Gewicht weer wat opgeschroefd ten opzichte van de vorige keer met 2,5 kilo. Eerste set 8 reps gehaald, daarna de volgende drie sets 6 reps gedaan omdat ik vooral op de eerste oefening nog even weg wilde blijven van failure en mijn reps halen. Dit gewicht dus even aanhouden totdat me alle vier de sets 8 reps lukt.
Flat dumbell press 4x10. Eerste set 30 kilo, tweede set 32 kilo, en de laatste twee sets 32 aangehouden en 8 reps gedaan.
Dumbell shoulder press 4x8 26 kilo. Gewicht verhoogd van 24 naar 26 kilo dumbells, verwachtte dat dit tegen ging vallen maar eerste twee sets van 8 reps vrij lekker eruit gepompt, vervolgens twee sets van 6. Ook hier hou ik het gewicht even aan totdat me de 4x8 lukt, en ik vermoed dat dit gewoon de volgende workout is.
Dumbell flies 2x12. Gewicht is eigenlijk irrelevant bij deze oefening maar de eerste set 16 kg en de tweede set 18 kg gebruikt. Focus op de contractie en voelde weer heerlijk, goede pomp in de borst.
Cable lateral raises 2x12, viel weinig over te zeggen, afmakertje voor de schouders.
Close grip benchpress 4x8 60 kilo. Na al dat duwen waren mijn triceps aardig verzuurd, maar deze sets gingen nog goed
En als laatste voor de triceps rope pushdowns 4x12.
Ook nog abs gedaan vandaag, hanging leg raises 5x15.

De kracht die ik tijdens mijn winstrol kuur heb gegained, ben ik zeer zeker niet kwijtgeraakt. Het is echter wel zo, dat ik nu niet meer zo'n grote sprongen in gewicht kan maken, en dat het dan ook nog telkens lukt zoals dit wel tijdens het kuurtje het geval was haha. Maar progressie is er nog steeds, alleen wat kleinere stappen.

Vandaag is trouwens mijn laatste dag van de nakuur, dan zitten de twee weekjes nolva erop. Vanavond dus nog 20 mg voor het slapen, en dan krijgen jullie morgen weer een gewichtsupdate. Theoretisch gezien zit nu dus officieel de kuur in zijn geheel erop, maar ik blijf wel nog actief binnen dit kuurlog.

blijf je na je kuurlog ook gewoon door loggen? blijft interessant haha.
edit: komen er ook before en after pics?

blijf je na je kuurlog ook gewoon door loggen? blijft interessant haha.
edit: komen er ook before en after pics?

Dat ligt eraan of er iets te loggen valt haha, mijn tweede kuur zal ik ook zeker loggen. Kan nog niet met zekerheid zeggen wanneer deze plaats gaat vinden, ik vermoed midden/eind februari. Wat betreft de foto's, ik heb besloten geen foto's in dit log te gebruiken, waarschijnlijk ben ik gewoon een schijtluis maar ik word toch liever niet herkend, en een fysiek (ook zonder gezicht) is vrij makkelijk te herkennen.

Maandag aka update dag wat betreft mijn gewicht. Zeer zeker tevreden tot nu toe, ik zal het hier weer even onder elkaar zetten:

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2

EDIT: Na de totale kuur van 8 weken dus +4,4 kilo gegained.

Geen verdere wijzigingen doorgevoerd wat betreft mijn calorie-inname, dus het is constant gebleven, nog steeds 3400 kcal. Mijn huidige gewicht is nu dus, gelukkig, het hoogste gewicht gedurende de 'weegmomenten' tijdens de kuur. Voor alsnog ik weeg mij elke dag maar de maandag aanhouden leek me het makkelijkste om een duidelijk overzicht te creëren. Tot nu toe niet te klagen dus, kijken wat mijn gewicht de komende weken doet. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon langzaam kan blijven gainen.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Heerlijke pull day gehad vanavond. Door een lange dag school s´avonds naar de gym moeten gaan, het was erg druk en veel mensen die ik normaal niet zie, dit resulteerde weer in een aantal complimentjes dus dat was weer super. Ook wel grappig, uitgerekend 1 dag off cycle vraagt er iemand of ik ergens aan zit haha. De pomp was echt gruwelijk, zieke pomp in mijn lats, armen helemaal straks met de aders flink tegen de huid gedrukt. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik nog steeds winstrol nam haha. Ik zal de workout eventjes loggen.

Wide grip pullups 4x8 bodyweight. Lekkere oefening en ook goed om ff lekker erin te komen, de sets gingen me vrij makkelijk af dus ik ga waarschijnlijk de reps verhogen naar 4x10.
Dumbell rows 5x8 40 kilo. Tegen deze tijd al een gruwelijke pomp, ik had al wat complimentjes gekregen dus ik voelde me ****ing alpha haha, 40 kilo zijn de zwaarste dumbells in mijn gym dus wellicht dat ik de reps verhoog.
V-bar pulldown 4x12, ik ga niet extreem zwaar op deze, volgens mij stond de stack op 65. Wel focus op vorm en contractie van de lats.
Lat pulldowns 5x12. Ik dacht dus dat de pomp niet meer beter kon, maar hierna was mijn rug pumped to the max, ik begin mijn normaliter groter vallende shirts toch netjes uit te vullen nu.
Seated dumbell curls 4x8 16 kilo. Dat zijn dus 16 reps totaal per set, gingen zeer lekker, ook hier ga ik denk ik niet in gewicht omhoog maar ga ik voor progressie in reps.
Hammer curls 4x10 14 kilo. Deze uitgevoerd door ze langs het lichaam voorlangs te laten gaan, voelde heel goed, 16 kilo had waarschijnlijk ook wel gekund.
Als afsluiter van deze workout Facepulls gedaan voor de rear delts 5x12 reps.

Al met al echt een super workout, af en toe gewoon oprecht onder de indruk van mezelf als ik in de spiegel keek, natuurlijk ben je altijd kritisch en zie je verbeterpunten maar ik merkte nu wel echt dat ik zeer goed vooruit ben aan het gaan. Dan heb ik het niet alleen over dit kuurtje, maar over een langere periode gezien, dan spreek ik over maanden tot een jaar. Niets mis mee om af en toe trots te zijn op wat je tot nu toe al hebt bereikt lijkt me zo.

Laatst bewerkt:
Vandaag leg power workout gehad, ging weer lekker vandaag. De workout zal ik even loggen.

Sumodeadlift 5x3 160 kilo. Ik had eigenlijk 150 kilo opstaan voor vandaag, maar ik had zin om wat zwaarder gewicht te moven. Vandaar dus de reps verlaagd van 5x5 naar 5x3. Eerste vier sets alle reps gehaald, laatste set twee reps eruit gehaald. Zeker tevreden mee, dit gewicht houd ik aan totdat ik de 5x5 kan.
Frontsquat 4x5 90 kilo. Ook hier, eigenlijk was 85 de bedoeling, maar 90 erop gelegd, was godvergeten zwaar maar toch vier sets van vijf reps gehaald. De bedoeling is 4x6 voordat het gewicht weer omhoog gaat. Persoonlijk vind ik dit best een prestatie, niet gek lang geleden was 70 kilo frontsquat al een stroggle.
Vervolgens superset van Leg extensions en Hamstring curls 2x12.
Workout afgerond met calf raises 5x10.

Voelde me top bij deze workout, lekker om met flink wat kilo's te spelen. Althans voor mij persoonlijk zijn dit zware gewichten en gezien mijn lichaamsgewicht vind ik mijn kracht dik in orde. Morgen een rustdag, die kan ik goed gebruiken na zo'n dag als vandaag, donderdag push power day en dan zal ik mijn 100 kg 1RM bench herkansen, hopelijk nu een fatsoenlijke spotter.

Na een rustdag gister weer naar de gym geweest vandaag voor een push power workout, zal hem even vlug loggen.

Benchpress. Ik ging dus voor mijn 1RM van 100 kilo, deze helaas niet gehaald vandaag. Baalde hier best van omdat de 95 eigenlijk lekker vlot omhoog ging, heb twee pogingen gedaan maar het mocht niet baten. Volgende keer beter.
OHP 5x3 60 kilo. Vrij burned out van die zware singles op de bench, op de power day die ik begin met OHP als eerste oefening lukt me 60 kilo 5x5 maar na de bench moest ik voor 5x3 gaan.
Incline dumbell press 4x8 30 kilo. Ging lekker, had niet zwaarder gekunt zonder minder reps te doen, precies het goede gewicht om de vier sets allemaal te kunnen doen zonder compleet tot failure te gaan.
Flat dumbell press 4x4 34 kilo. Deze als laatste gedaan voor borst, gingen wel lekker. Hoop de volgende keer voor 5x5 te gaan.
Voor triceps Close grip benchpress en tricep pushdowns gedaan.
Voor abs weighted sit-ups gedaan op de decline bench met 20 kilo plate.

Al met al redelijk tevreden, ik zat alleen niet helemaal in de workout vandaag. Normaal heb ik geen last om te focussen maar vandaag was het een beetje half half, maarja die dagen heb je ook. Morgen tijd voor pull power day. Waar ik overigens wel blij verrast mee ben was de weegschaal vanmorgen, die gaf 77,0 aan. Plan is om door te bulken tot minimaal 80 kg.

Al met al redelijk tevreden, ik zat alleen niet helemaal in de workout vandaag. Normaal heb ik geen last om te focussen maar vandaag was het een beetje half half, maarja die dagen heb je ook. Morgen tijd voor pull power day. Waar ik overigens wel blij verrast mee ben was de weegschaal vanmorgen, die gaf 77,0 aan. Plan is om door te bulken tot minimaal 80 kg.

woow je gewicht blijft stijgen?! dat kan niet meer door de winny komen toch?

woow je gewicht blijft stijgen?! dat kan niet meer door de winny komen toch?

Dat kan inderdaad niet nee, ik neem inmiddels al bijna 3 weken geen winny meer en winstrol zit maar een zeer geringe tijd in je systeem. Waar het wel door komt is goede voeding en training.

Pull power workout gehad vandaag, ging weer lekker, zal hem even loggen.

Wide grip seated rows 5x5. Tijdje niet gedaan, maar was wel weer lekker. Gewicht van de stack opgebouwd van 75 naar 110, volgende keer maar meteen iets zwaarder beginnen.
Chin-ups 4x5 met een dumbell van 12 kilo. In tegenstelling tot de vorige keer heb ik een 12 kg dumbell gepakt ipv een van 10 kg. Ik zat een eeuwigheid vast op de van 10, maar vandaag ging de 12 zo goed dat ik de volgende keer een 14 kg dumbell pak.
T-bar rows 3x8. In totaal 90 kilo aan de stang, stang niet meegerekend dus, 5 kilo meer ten opzichte van vorige keer, en er kan de volgende keer ook wel weer wat bij.
Lat-pulldowns 5x12. Deze eigenlijk standaard meer als een finisher, geloof dat ik hier maar 65 kilo voor gebruik maar voel hem wel altijd heerlijk in mijn lats.
Dumbell curls 4x8 18 kilo. Ook hier weer wat progressie geboekt, na de 16 kg een hele poos gebruikt te hebben, vandaag verhoogd naar de 18 kg dumbells, en heb gewoon al mijn setjes kunnen doen.
Hammer curls 14 kilo. Deze uitgevoerd door ze langs het lichaam langs te halen, doe hem pas sinds kort maar het bevalt me wel, ook lekker om een gedeelte van je onderarm mee te pakken.
Rear delt flies 4x12. Laatste oefening van de dag, slechts 8 kilo dumbells gebruikt hiervoor, maar bij een oefening als deze is gewicht niet het belangrijkste.

Zeker niet te klagen dus, op een aantal oefeningen toch weer succesvol een tandje hoger kunnen gaan. Morgen word een leg hypertrofie day, dan horen jullie weer van me.

Laatst bewerkt:
Nice kerel, hopelijk blijf je in deze lijn doorgaan! Ben je nu ook al klaar met nakuur als ik het goed begrijp?

Nice kerel, hopelijk blijf je in deze lijn doorgaan! Ben je nu ook al klaar met nakuur als ik het goed begrijp?

Ik hoop het ook! Dat heb je goed begrepen ja, ik ben nu bijna een week klaar met de volledige kuur, dus inclusief de twee weken nakuur.

Teeeering, nou zijn legdays sowieso de makkelijkste niet, maar vandaag ben ik echt door de hel moeten gaan, en ik heb genoten van iedere seconde. Zal de workout even loggen, verrekte zwaar maar verdomd lekker.

Squats 5x8 112,5 kilo. De vorige keer 110 kilo gedaan, vandaag dus 112,5, alle sets gehaald. Vanaf de tweede set dacht ik echt al telkens na 3 reps dat ik het nooit ging halen, maar de focus en motivatie was unreal, alle sets en reps eruit geknald, het heeft even mogen duren, in totaal half uur bezig geweest met squatten, maar zeer tevreden hiermee. Ik zie net in mijn eerste trainingslog post in dit log dat ik 110 gebruikte voor power day 5x5, dus ik gebruik nu meer gewicht + een boel meer reps.
Leg press 3x10 280 kilo. Ook een verhoging van ik meen 10 kilo tov van vorige keer. Benen waren behoorlijk trillerig van de squats, maar ook hier heb ik alle sets kunnen doen, volgende keer dus 290 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen totaal per set) met dumbells van 26 kilo per hand. Deze moesten echt uit het puntje van mijn dikke teen komen, maar ik heb me erdoorheen kunnen slepen.
Superset van Leg extensions en Hamstring curls 3x12.
Workout afgerond met Calf raises op de smithmachine. 5x12 met 100 kilo.

Al met al echt een super workout, kracht blijft nog steeds langzaam maar zeker stijgen. Gewicht is helaas geen 77 meer, mijn calorie inname is altijd constant maar mijn gewicht maakt soms flinke schommelingen, nu is dit natuurlijk niet ongewoon. Morgen is een rustdag, maandag word een push hypertrofie workout.

Ey mensen, vandaag is een rustdag dus ik wilde even de tijd nemen om hier te vermelden wat ik van plan ben de komende tijd en het plannen van mijn volgende kuur. Op of aanmerkingen zijn van harte welkom.

Gewicht zit nu op een stabiele 76 met hier en daar wat dagelijkse schommelingen. Mijn plan was om door te bulken tot ergens begin/midden januari. Tegen die tijd wil ik een mini-cut gaan doen, de reden hier voor zijnde: ik wil waarschijnlijk begin maart beginnen met een Test-E + Winny kick kuur van 10 weken. Mijn vetpercentage zal nu rond de 10% zijn, en ik weet dat dit nog steeds heel gangbaar is, maar ik wil zo scherp mogelijk beginnen aan mijn volgende kuur, omdat ik na die kuur natuurlijk een tijd niet kan cutten ivm met spierbehoud. Bovendien zal mijn vp% tegen januari nog wel iets meer gestegen zijn. Ik vermoed dat ik zo'n 8 weekjes nodig heb om mijn fysiek weer wat scherper te maken dmv een korte cut. Daarna wil ik dus beginnen met mijn volgende kuur, de planning is dan zo dat ik klaar ben met mijn nakuur als de zomervakantie begint, dat geeft mij voldoende ruimte om de gewonnen spiermassa eigen te maken.

Als iemand er iets over kwijt wilt, ik hoor het graag. Ook met betrekking tot de kuur die ik wil gaan doen zijn opmerkingen welkom. In een enthousiaste bui was ik bijna van plan om er een test-e + tren-e kuur van te maken, maar dit was eigenlijk meer een opvlieging en niet echt verstandig voor een eerste inject kuur lijkt me haha.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Krachtstats (afgaande op de laatste trainingen)

Sumodeadlift 5x5 125 kilo (ik doe sumo omdat dit fijner is voor mijn postuur en ik deadlift alleen op legday)
Squat 5x5 107,5 kilo (ass to grass)
Benchpress 5x5 77,5 (altijd mijn zwakste lift geweest)
Standing overhead press 5x5 52,5 kilo

Ik train niet alleen maar in deze reprange, dit zijn stats van mijn krachtdagen uit mijn programma, op hypertrofie dagen ligt de reprange tussen 8-12.

Ik bladerde net even door mijn eigen logje, en ik kwam dus dit tegen. Mijn krachtstats in mijn beginpost voorafgaand aan het kuurtje. Het leek me wel leuk om ze even te vergelijken met mijn krachtstats nu.

Sumodeadlift 5x5 155 kilo
Squat 5x5 117,5 kilo
Benchpress 5x5 85 kilo
Standing overhead press 5x5 60 kilo

Opzich best een aardig verschil dus, en nu er voor zorgen dat dit een stijgende lijn blijft!

Sorry voor het vragen, ga misschien ook Winny only nemen. Maar heb je last van haaruitval gehad?

Sorry voor het vragen, ga misschien ook Winny only nemen. Maar heb je last van haaruitval gehad?

Nee man, totaal niet. Maar dit is vrij persoonsgebonden, iemand met een beetje aanleg kan misschien de pech hebben hier wel last van te ondervinden.

wat en wanneer ga je in je 2e kuur doen indien die er komt? of weet je dat nog niet

wat en wanneer ga je in je 2e kuur doen indien die er komt? of weet je dat nog niet

Staat eigenlijk vrijwel helemaal uitgelegd een paar posts terug. Begin/midden Maart ben ik van plan mijn tweede kuur te beginnen bestaande uit Test-E 500 MG + Winstrol kick. Hier aan voorafgaand wil ik eerst nog een paar weekjes cutten vanaf begin/midden Januari om zo scherp mogelijk aan die kuur te beginnen.

Nee man, totaal niet. Maar dit is vrij persoonsgebonden, iemand met een beetje aanleg kan misschien de pech hebben hier wel last van te ondervinden.

Dankje voor je reactie, niemand in mn fam heeft er aanleg voor...
Raad je het ook aan als je harder wilt ogen?

Terug
Naar boven