Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo,
Goed bezig man,,
Respect voor je doorzettingsvermogen en het feit dat je lekker blijft loggen.
blijf je na je kuurlog ook gewoon door loggen? blijft interessant haha.
edit: komen er ook before en after pics?
Al met al redelijk tevreden, ik zat alleen niet helemaal in de workout vandaag. Normaal heb ik geen last om te focussen maar vandaag was het een beetje half half, maarja die dagen heb je ook. Morgen tijd voor pull power day. Waar ik overigens wel blij verrast mee ben was de weegschaal vanmorgen, die gaf 77,0 aan. Plan is om door te bulken tot minimaal 80 kg.
woow je gewicht blijft stijgen?! dat kan niet meer door de winny komen toch?
Nice kerel, hopelijk blijf je in deze lijn doorgaan! Ben je nu ook al klaar met nakuur als ik het goed begrijp?
Krachtstats (afgaande op de laatste trainingen)
Sumodeadlift 5x5 125 kilo (ik doe sumo omdat dit fijner is voor mijn postuur en ik deadlift alleen op legday)
Squat 5x5 107,5 kilo (ass to grass)
Benchpress 5x5 77,5 (altijd mijn zwakste lift geweest)
Standing overhead press 5x5 52,5 kilo
Ik train niet alleen maar in deze reprange, dit zijn stats van mijn krachtdagen uit mijn programma, op hypertrofie dagen ligt de reprange tussen 8-12.
Sorry voor het vragen, ga misschien ook Winny only nemen. Maar heb je last van haaruitval gehad?
wat en wanneer ga je in je 2e kuur doen indien die er komt? of weet je dat nog niet
Nee man, totaal niet. Maar dit is vrij persoonsgebonden, iemand met een beetje aanleg kan misschien de pech hebben hier wel last van te ondervinden.