MuscleMeat

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor je reactie, niemand in mn fam heeft er aanleg voor...
Raad je het ook aan als je harder wilt ogen?

Een fatsoenlijk (cutting) dieet gaat hiervoor veel meer voor je betekenen. Als je niet al op een redelijk laag vp% staat ga je niet veel harder ogen op winstrol. Dieet is nog altijd het allerbelangrijkste ongeacht welke AAS imo.

Een fatsoenlijk (cutting) dieet gaat hiervoor veel meer voor je betekenen. Als je niet al op een redelijk laag vp% staat ga je niet veel harder ogen op winstrol. Dieet is nog altijd het allerbelangrijkste ongeacht welke AAS imo.

Mijn stats momenteel 185 101kg, 14% vp. Ik wil juist niet plat ogen als ik cutten ga. Nooit gekuurd in mijn leven en train in totaal 2,5 -3 jaar

Succes.
Dat zijn wel heel grote maaltijden. Is het niet beter om 5 ipv 3 maaltijden te doen?

Zeker is dat beter, (en wat een onzin het draait alleen maar om kcal inname, wat ik belees in andere posts, komt wel wat meer bij kijken dan alleen in-out kcal)

Laatst bewerkt:
Zeker is dat beter, (en wat een onzin het draait alleen maar om kcal inname, wat ik belees in andere posts, komt wel wat meer bij kijken dan alleen in-out kcal)

Ik zeg ook niet dat het alleen om kcal inname draait. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn macro's aan het einde van de dag heb gehaald, en de macro's opgeteld zijn je kcal uiteraard.

succes

neem aan dat je dan weer gaat loggen? ik volg iig.

Ben ook zeer benieuwd naar de vooruitgang! Vooral omdat ik zelf ook eraan zit te denken om Win-Only te gaan doen.

Tja, liever het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.
Ja Test-E word het sowieso, al dan niet met kickstart.
Maar goed, eerst deze kuur succesvol afronden en voldoende tijd off zijn.

Wat bedoel je precies met "kickstarten"? Ik ken dit niet.

Groetjes

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Ik neem aan dat je weet dat de kuur er inmiddels al op zit haha. Ik ben nu al ruim een week klaar met de kuur.[/QUOTE]

Hahaha ja ik zag het iets te laat. Maar wel goede winst geboekt?

Het is weer maandag, tijd voor de wekelijkse gewicht check-ins. Gewicht vanmorgen was 76,2 exact hetzelfde als vorige week dus. Zal het hier weer even onder elkaar zetten.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2

In totaal dus nog steeds een toename van +4,4 kilo, en ik zie het echt niet meer gebeuren dat ik hier nog iets van ga inleveren. Dus al met al vrij tevreden hiermee.

Ik laat mijn kcal nog even waar ze zijn, op 3400 dus. Ik boek nog steeds progressie in de gym, en ik ga nu voor een slow and steady gewichtstoename. Dit ook met de reden om stijging van mijn vp% zo veel mogelijk te drukken. Met mijn huidige vetpercentage heb ik echt maar een hele korte cut nodig om die scherpte weer terug te krijgen voor wanneer ik aan mijn tweede kuur begin. Vandaag ga ik naar die gym voor een push hypertrofie workout, deze zal ik hoogstwaarschijnlijk wel gaan loggen straks.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Terug van de gym, dus weer terug met een logje van de training. Vandaag was een push hypertrofie day.

Benchpress 4x8 80 kilo. Verhoging tov van vorige keer van 2,5 kilo. De eerste set alle 8 reps gehaald, vervolgens heb ik drie setjes van 6 gedaan. Heb hiervoor niet tot failure hoeven gaan, dit gewicht houd ik dus ook aan totdat ik de vier sets van acht kan doen. Ik vermoed dat dit me de volgende training wel lukt.
Incline dumbell press 4x10. Piramide setje van gemaakt, eerste set 26 kilo, tweede set 28 kilo, laatste twee sets 30 kilo en op deze laatste twee sets 8 reps gedaan.
OHP 4x8 47,5 kilo. Dit was ook 2,5 kilo meer als vorige keer, eerste set 8 reps, vervolgens ook weer drie sets van 6. Dit gewicht blijft dus ook staan totdat ik alle reps eruit kan halen.
Cable crossovers 3x12. Blijft een lekkere isolatie oefening, lekkere pomp.
Lateral raises 3x12. Deze voer ik zittend uit om enige momentum zoveel mogelijk te beperken, slow and controlled uitgevoerd met slechts 10 kg dumbells.
Dumbell overhead tricep extension 4x12. Hiervoor een dumbell van 28 kilo gebruikt, alle setjes kunnen doen dus volgende keer 30 kilo.
Rope pushdowns 3x12 als finisher voor de triceps.
Deze workout beeïndigd met Abs, hiervoor Hanging leg raises gedaan 5x15 reps.

Voor nu zal ik op een paar oefeningen genoegen moeten nemen met het niet halen van mijn beoogde reps. Dit waren echter wel oefeningen die ik in gewicht had verhoogd tov vorige keer, dus dat scheelt. Al met al gaan mijn lifts nog steeds lekker vooruit, echter niet met zulke hazensprongen als tijdens het kuurtje haha.

Ziet er netjes uit je log,

Ik heb zelf ook een Winny only kuur gedaan en van 70,1 naar 74,5 gegaan, nu 3 maanden later zit ik uiteindelijk door veel eten op 75,3 maar ben met mijn gedachten toch wel bezig om ook weer een nieuwe kuur te gaan pakken tegen het voorjaar.

Ik zit zelf alleen heel erg te twijfelen omdat ik ook thuis bij mn ouders woon en er ook moeite mee heb om zo even 10KG te gainen omdat ik weet dat mn ouders dit niet waarderen.

Zelf zit ik te denken aan nog een Oral Winny of Turinabol kuurtje van 6 weken waardoor je een paar schone kilos kan pakken.

Maar omdat de oral kuurtjes toch niet bevorderend zijn voor je organen zit ik er ook over te twijfelen over een inject kuur met eventueel Primo only of met test erbij om toch wat harder te worden.

Ben zeer benieuwd waar bij jou de keuze naar uitgaat omdat het verhaal wel redelijk vergelijkbaar is!!

Ik Volg

Pullworkout gehad vandaag, hypertrofie day. Zal de training even loggen.

Weighted chin-ups 4x8. Dumbell van 8 kilo gebruikt hiervoor, haalde mijn reps dus reden om volgende keer een zwaarder gewicht te pakken.
Barbell row 5x10 85 kilo. Deze voer ik uit met underhand grip, goed te doen maar ik hou het gewicht voorlopig statisch, op de laatste sets bleef vorm niet waterdicht. Wel alle reps gehaald.
Dumbell row 4x10 40 kilo. Zwaarder als 40 gaan de dumbells niet in mijn gym, gelukkig was mijn rug al wat vermoeid anders was dit simpelweg te makkelijk geweest.
Lat pulldown 4x12. Even nog alles uit die lats halen als finisher.
Bicep curls 4x8 (16 herhalingen totaal) met 18 kilo dumbells. Verhoging van 16 naar 18 tov vorige keer en ging gewoon prima.
Rope hammercurls 4x10 als laatste oefening voor de biceps.
Workout beeïndigd met facepulls voor de rear delts 4x12.

Ging weer lekker, goeie pomp tijdens de workout. Morgen heavy squats op leg power day, het doel is 120 voor 5x4 of 5x5..

Ik heb zelf ook een Winny only kuur gedaan en van 70,1 naar 74,5 gegaan, nu 3 maanden later zit ik uiteindelijk door veel eten op 75,3 maar ben met mijn gedachten toch wel bezig om ook weer een nieuwe kuur te gaan pakken tegen het voorjaar.

Ik zit zelf alleen heel erg te twijfelen omdat ik ook thuis bij mn ouders woon en er ook moeite mee heb om zo even 10KG te gainen omdat ik weet dat mn ouders dit niet waarderen.

Zelf zit ik te denken aan nog een Oral Winny of Turinabol kuurtje van 6 weken waardoor je een paar schone kilos kan pakken.

Maar omdat de oral kuurtjes toch niet bevorderend zijn voor je organen zit ik er ook over te twijfelen over een inject kuur met eventueel Primo only of met test erbij om toch wat harder te worden.

Ben zeer benieuwd waar bij jou de keuze naar uitgaat omdat het verhaal wel redelijk vergelijkbaar is!!

Ik Volg

Als je op 1.83 en 74 kilo in 3 maand 0.8 kg gaint eet je niet veel, dan zuigt je voeding gewoon zwaar.

Aardig bezig TS!

Ik Volg

Om even op je vraag in te gaan, als je op 3 maanden zoals MikieB zegt nog geen kilo bijkomt, dan eet je dus absoluut niet 'veel'. Zelf heb ik weliswaar voor een oral only als eerste kuur gekozen, maar dit zou ik zeker niet blijven doen, vanaf nu gaat de inject eraan geloven. Dus een winny of turinabol zou ik al afraden. Primo only is nogal een vreemd voorstel, ik zou het bij een test-e only houden, en maak je geen zorgen, hier ga jij geen 10 kilo 'even van gainen'. Ik zie dat je op 14% staat, dit is aan de hoge kant om te gaan kuren, maar ik denk dat als je naar de 10% gaat er niet meer zo heel veel overblijft, no offence.

Als je op 1.83 en 74 kilo in 3 maand 0.8 kg gaint eet je niet veel, dan zuigt je voeding gewoon zwaar.

Aardig bezig TS!

Thanks bro!

Dat was weer een verdomd lekkere leg power day, logje:

Squats 5x5 120 kilo. Dit gewicht al een keer voor 5 sets van 3 gedaan. Nu dus opgebouwd naar 5x5 en het ging gewoon top. Op de laatste set na gingen ze zelfs vrij soepel allemaal, de laatste set was weer even door het gaatje gaan, maar alle reps gewoon eruit gehaald. Kreeg nog een compliment van een gast uit de gym, hoe ik het voor elkaar kreeg om 'bijna op de grond te zitten' met dat gewicht in mijn nek haha, maar ATG is voor mij the only way to go.
Romanian deadlifts 4x6 110 kilo. Topper voor de hamstrings, ging lekker.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen totaal per set) met dumbells van 28 kilo. Altijd een ware killer maar vind het wel altijd lekker, eventjes gestrekt na de sets was geen overbodige luxe.
Calf raises 5x10 met de hele stack.

Morgen is een rustdag, vrijdag word dus een push power workout. Het is nu nog ruim drie weken voordat ik mijn minicut begin. Ik hoop tegen die tijd rond de 77/78 kilo te zijn, om dan tot ongeveer 75 te cutten op 8%, dit zou voor mij ideale omstandigheden zijn om mijn volgende kuur te beginnen.

Dat was weer een verdomd lekkere leg power day, logje:

Squats 5x5 120 kilo. Dit gewicht al een keer voor 5 sets van 3 gedaan. Nu dus opgebouwd naar 5x5 en het ging gewoon top. Op de laatste set na gingen ze zelfs vrij soepel allemaal, de laatste set was weer even door het gaatje gaan, maar alle reps gewoon eruit gehaald. Kreeg nog een compliment van een gast uit de gym, hoe ik het voor elkaar kreeg om 'bijna op de grond te zitten' met dat gewicht in mijn nek haha, maar ATG is voor mij the only way to go.
Romanian deadlifts 4x6 110 kilo. Topper voor de hamstrings, ging lekker.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen totaal per set) met dumbells van 28 kilo. Altijd een ware killer maar vind het wel altijd lekker, eventjes gestrekt na de sets was geen overbodige luxe.
Calf raises 5x10 met de hele stack.

Morgen is een rustdag, vrijdag word dus een push power workout. Het is nu nog ruim drie weken voordat ik mijn minicut begin. Ik hoop tegen die tijd rond de 77/78 kilo te zijn, om dan tot ongeveer 75 te cutten op 8%, dit zou voor mij ideale omstandigheden zijn om mijn volgende kuur te beginnen.

Ben je niet bang dat je door je cut je gewonnen massa gaat verliezen? Want dat is meestal wel het geval als je het te kort na een kuur doet. Voor de rest respect voor je squads tot aan de grond :-)

Ben je niet bang dat je door je cut je gewonnen massa gaat verliezen? Want dat is meestal wel het geval als je het te kort na een kuur doet. Voor de rest respect voor je squads tot aan de grond :-)

Daar heb ik natuurlijk wel over nagedacht, maar ik acht het toch redelijk veilig. Tegen de tijd dat ik die minicut ga doen, neem ik al zo'n twee maanden geen winstrol meer. Ik vermoed dat de gewonnen massa dan toch wel grotendeels eigen is. Tevens ga ik niet cutten op een groot tekort aan kcal en het zal zeker geen langdurige cut zijn.

Push power workout gehad vandaag:

Benchpress 5x5 85 kilo. Eerste twee sets vijf reps gehaald, daarna drie sets van 4. Nog even aan het bedenken of ik het gewicht omhoog schroef voor de volgende keer. Mocht het zo zijn dat word de volgende keer 87,5.
OHP 5x5 60 kilo. Viel een beetje tegen vandaag, eerste set 5 reps, vervolgens 4 reps, en laatste drie sets 3 reps.
Incline benchpress 5x6 60 kilo. Dit ging daarentegen weer erg goed, iets te makkelijk misschien zelfs.
Dips 5x10 met een dumbell van 16 kilo aan de ketting. Ging super, lekkere pomp en de reps knalde er lekker uit.
Tricep pushdowns 5x8, weet niet meer precies op hoeveel ik de stack had zitten, ik kreeg wel echt een gruwelijke pomp, mijn armen zagen er een stuk groter uit, bleven ze nou maar eens zo staan haha.
Ook abs gedaan vandaag, weighted sit-ups op decline bench met een plate van 20 kg, 5x20 reps.

Mijn kracht voor de presses is nog steeds niet echt waar ik het graag zou zien. Vergeleken met mijn squat en deadlift lopen mijn press oefeningen zwaar achter. Ik blijf er hard voor werken om ook deze omhoog te schroeven. Verder niet ontevreden met deze workout, morgen weer een pull power workout.

even een korte log van de pull power workout vandaag:

Wide grip seated rows 5x6. Gewicht van de stack opgebouwd van 90 naar 115. Af en toe een beetje worstelen om in positie te komen aangezien ik zelf zo'n 77 kg weeg. Voelde wel lekker.
Chin-ups 4x5 met een dumbell van 14 kilo extra. Vorige keer een dumbell van 12 kg als extra gewicht gebruikt, nu dus een van 14, alle reps gehaald en het voelde aardig soepel zelfs.
Barbell row 3x8 90 kilo. Overhand grip, ging goed, vorm bleef redelijk strak.
Lat pulldowns 5x12.
Hierna had ik nog wat energie over om nog wat extra te doen voor mijn rug, heb als laatste oefening voor de rug nog Dumbell rows 2x10 met 40 kilo dumbell gedaan.
Bicep curls 4x8 (16 reps per set) met 18 kg dumbells.
Hammer curls 4x10 met 14 kg.
De workout afgerond met rear delt raises met dumbells van 10 kg.

Verder valt er niet veel over te zeggen, lichaamsgewicht kruipt weer langzaam omhoog. Ben benieuwd waar ik zit voordat mijn minicut begint.

Succesvolle leg hypertrofie training achter de rug:

Sumodeadlift 4x6 150 kilo. De bedoeling is eigenlijk 4x8 maar ik heb het gewicht met 5 kilo omhoog gebumpt tov van vorige keer en sets van 6 reps gedaan. Voelde goed, ik hoop de volgende keer dit gewicht 4x8 te kunnen doen.
Frontsquat 4x10 77,5 kilo. Zelfde gewicht als vorige keer, alleen toen haalde ik maar 4x8. Vandaag moest ik dus wel 4x10 halen en dat is ook gelukt.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo dumbell per kant. Killing zoals altijd, maar goed, wel alle reps gehaald.
Superset Leg extensions en Hamstring curls 3x12.
Afgerond met calf raises 5x10.

Lekkere workout, helemaal kapot op het einde. Vind het altijd lekker om te deadliften aangezien dit ook een van mijn sterkere oefeningen is. Morgen is een rustdag, dinsdag word een push hypertrofie workout en daarna twee rustdagen ivm het sluiten van mijn gym op kerstmis. Morgen zet ik ook weer even het verloop van mijn gewicht onder elkaar.

Terug
Naar boven