MuscleMeat

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Het is weer maandag, tijd voor een gewicht overview.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2

Zoals jullie zien ben ik precies 1 kilo zwaarder dan een week geleden. Hier ben ik best wel verrast door aangezien ik nu al een x aantal weken op 3400 kcal zit en mijn gewicht redelijk stabiel bleef maar toch een stijgende lijn aanhield. Verder ben ik ook nooit extreem over mijn kcal gegaan dus alleen maar goed lijkt me. Calorieën blijven dus nog even waar ze zijn, op 3400 dus, waarschijnlijk tot aan mijn korte cut.

Nog een vraagje, als je finistaride neemt voor en tijdens winny kuur. Heeft dit veel effect op je gains?

je gewicht blijft stijgen alsof je nog aan de winstrol zit haha nice.
mag ik aub je voedingsschema checken?

Nog een vraagje, als je finistaride neemt voor en tijdens winny kuur. Heeft dit veel effect op je gains?

Geen ervaring mee, zou het dus ook niet weten.

je gewicht blijft stijgen alsof je nog aan de winstrol zit haha nice.
mag ik aub je voedingsschema checken?

Ik heb geen zwart op wit voedingsschema, ik track mijn macro's. Dat wil zeggen dat ik een bepaalde hoeveelheid eiwitten, koolhydraten, en vetten moet halen. Momenteel wil dat zeggen 85g vet, 460 gram koolhydraten en 200 gram eiwitten. Bij elkaar opgeteld zijn dat dus mijn 3405 kcal.

Vp veel omhoog gegaan?

Ik heb mijn vp op de sportschool laten meten voorafgaand aan mijn kuur, en na de 6 weken winstrol. Ik begon op 8,7 en na 6 weken zat ik op 9,5%, gemeten dmv een vijfpunts calipermeting op de sportschool. Hierna niet meer laten meten, vermoed dat ik nu ruim in de 10% zit.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Push hypertrofie day verliep goed vandaag. Ik ga hem niet loggen deze keer want er is weinig nieuws over te vertellen. De gym is nu twee dagen gesloten dus vrijdag mogen we pas weer knallen. Voor de rest iedereen een fijne kerstavond.

Zo, kerstmis is achter de rug evenals de eerste workout na de kerst. Vanmorgen was een pull hypertrofie workout, zal hem even loggen maar erg interessant is het eigenlijk niet, jullie hebben de workout als meerdere malen voorbij zien komen, ging wel erg lekker overigens.

Wide grip pull-ups 4x9. Ging erg lekker, had echt al na een set een lekkere pomp in mijn lats.
Dumbell rows 5x8 40 kilo. Zwaarste dumbell van de gym, best jammer eigenlijk want voor een oefening als deze zou ik best wat zwaarder kunnen, maarja meer reps is ook een vorm van progressie.
Vbar pulldowns 4x12.
Lat pulldown 4x12, hierna werd de pomp in mijn lats naar een next level gebracht.
Dumbell curls 4x8 met 18 kilo.
Hammer curls 4x10 met 14 kilo.
Afgesloten met facepulls 5x12 voor de rear delts.

Eigenlijk niet zo'n interessante workout om te loggen, morgen is het een leg power day met zware sumodeadlifts, dit is weer wat leuker om te loggen. Blij dat ik weer in de gym was vanmorgen na de verplichte rustdagen.

Volg jij het schema van Matt Ogus?

Terug van de gym, was een lekkere workout al verliep hij een beetje vreemd. De deadlifts gingen slechter dan vorige keer, maar de front squats gingen daarentegen weer beter dan vorige keer. Zal de workout even loggen:

Leg power day

Sumodeadlifts 5x3 160 kilo. Zelfde gewicht als vorige keer, alleen heb ik vorige keer gewoon alle vijf de sets gehaald, en vandaag haalde ik op de laatste twee sets maar twee reps. Beetje een mind**** maar op een bepaalde manier voelde het gewicht verdomde zwaar vandaag op de deadlift.
Front squats 4x6 90 kilo. Deze gingen gelukkig wel beter, vorige keer heb ik met hetzelfde gewicht 4 sets van 5 gedaan, vandaag gelukkig bij elke sets alle 6 reps kunnen doen.
Vervolgens superset Leg extensions en Hamstring curls 2x10.
Afgerond met calf raises 5x12.

Vrij low volume maar daarom is het ook een power day. Hartstikke kapot na afloop. Het is nu ruim een dikke week voordat mijn minicut begint, kijk er opzich wel naar uit om weer naar de single digits bodyfat % te gaan. Ik vermoed dat ik maar zo'n 2 á 3 kilo hoef te cutten om weer op 8% te staan, sta nu ergens in de 10%. De gains zijn tot nu toe heel lean geweest gelukkig.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Volg jij het schema van Matt Ogus?

Niet zijn exacte routine, hij volgt nu een PHAT routine. Ik heb wel inspiratie opgedaan uit zijn workouts toen hij een legs/push/pull routine volgde en daar uiteraard mijn eigen draai aan gegeven. Hij is overigens wel een van mijn favoriete youtubers en heb al ontzettend veel van hem geleerd. Btw, als jij dat bent in je avatar, complimenten hoor, zeer net fysiek.

Waarom Sumo deads ipv normale? Heb ze laatst ook eens gedaan en waar ik normale wel in m'n hams voel lijkt het alsof ik Sumo's in m'n quads voel en uiteraard ook in m'n onderrug. Vind ze verder wel prettiger dan normale deads.

Waarom Sumo deads ipv normale? Heb ze laatst ook eens gedaan en waar ik normale wel in m'n hams voel lijkt het alsof ik Sumo's in m'n quads voel en uiteraard ook in m'n onderrug. Vind ze verder wel prettiger dan normale deads.

Had bij conventional deadlifts issues met mijn rug rechthouden. Ik ben eigenlijk niet echt lang dus weet niet zozeer waarom normale deadlifts ongemakkelijk aanvoelen. Bij sumo's vind ik het veel makkelijker om mijn rug recht en wat meer upright te houden waar ik bij conventional al gauw de neiging heb om mijn rug te horizontaal te laten gedurende de beweging. Verder gebruik ik de sumodeadlift als een compound voor mijn benen en niet als rug oefening, vanwege de nadruk op de hamstrings en glutes. Wel vreemd dat je sumo's meer in je quads voelt dan in je hamstrings, dat heb ik eigenlijk totaal niet. Vandaar dat ik ook front squats doe op dagen dat ik sumodeadlift, om meer nadruk op de quads te leggen. Voor iemand met jou lengte kan ik me inderdaad voorstellen dat je de sumo's prettiger vind dat de conventionals.

Vandaag naar de gym geweest voor een push power day. Ging wel prima maar niet het loggen waard. Morgen word een rustdag, heb het gevoel dat ik deze ook wel nodig heb. Oudjaarsdag laatste workout van het jaar haha.

Vraagje:

Heb je ook veel VP verloren tijdens de cut met Winstrol Only? Ik neem als je meer massa aankomt, en een paar % daalt dat je veel meer definitie hebt dan voorheen?

En qua hardheid, ben je daar ook veel vooruit mee gegaan met WO?

Alvast bedankt!

Gister zo'n drukke dag gehad dat ik de update ben vergeten, gister dus weer maandag geweest en mijn gewicht was 77,2. Hetzelfde als vorige week dus, ik heb de feestdagen dus goed weten te incasseren haha.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2

Dit is mijn laatste week van de bulk, volgende week start mijn minicut voor ongeveer 6-8 weken vermoed ik. Daarna weer bulken en ergens rond maart mijn tweede kuur beginnen. Zometeen laatste workout van het jaar, pull power workout, deze zal ik waarschijnlijk niet loggen omdat de trainingen eigenlijk altijd hetzelfde zijn. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst.

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Vraagje:

Heb je ook veel VP verloren tijdens de cut met Winstrol Only? Ik neem als je meer massa aankomt, en een paar % daalt dat je veel meer definitie hebt dan voorheen?

En qua hardheid, ben je daar ook veel vooruit mee gegaan met WO?

Alvast bedankt!

Lees je dit log überhaupt wel, al deze vragen zijn al beantwoord. Dit was geen cut met winstrol, maar een bulk. Vp% is van 8,7 naar 9,5 gegaan op de 6 weken winstrol. De hardheid zag er wel leuk uit ja, maar dit is natuurlijk alleen maar tijdens de kuur.

Net klaar om je hele topic door te lezen! Goede gains & resultaten heb je behaald! Ik volg je gedurende periode in ieder geval!

Net klaar om je hele topic door te lezen! Goede gains & resultaten heb je behaald! Ik volg je gedurende periode in ieder geval!

Dan ben je wel even bezig geweest haha, hoop dat je het de moeite waard vond en thanks!

Ik denk trouwens dit ik het verloop van mijn minicut ook hier ga loggen voor degene die dat interessant vinden.

Speciaal een account aangemaakt om op dit forum informatie op te doen over een aankomende kuur voor mijzelf.

Kwam als eerst op jou log, netjes en duidelijk. Resultaten mogen er volgens mij best wezen.

Heb jij nog zin/gelegenheid om je trainingsschema volledig in dit toppic te plaatsen?

Heb je hele log gelezen, prima gains heb je gemaakt! Hoeveel cm heb je gewonnen op armen en benen? Ben ook wel benieuwd geworden nu naar de meningen over het gebruik van Winstrol om te bulken of cutten. Ik lees stiekem toch best vaak dat mensen het in de bulk gebruiken ipv cut, waar het toch om bekend staat. Mij lijkt ook dat de winst in de bulk wellicht hoger is gezien het feit dat je een calorieoverschot hebt, of hoe denk jij daarover?

Vandaag naar de gym geweest voor een leg hypertrofie workout, deze zal ik even vluchtig loggen hierzo.

Squats 5x6 115 kilo. De bedoeling was acht reps, maar heb besloten om het op 6 te houden zodat ik wel gewoon al mijn sets kan doen. Ze voelde goed en vrij soepel, heb echter wel te kampen met een godvergeten irritante verkoudheid die al weken aanhoud.
Leg press 3x10 300 kilo. Verhoging van 10 kilo tov vorige keer, voelde lekker.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo dumbells per hand. Altijd slopend maar ook altijd weer lekker.
Superset Leg Extensions met Hamstring Curls 3x12.
Workout afgerond met calf raises 5x10.

Maandag begint de minicut dus, het word geen drastische cut dus ik vermoed dat ik mijn kracht gewoon op peil kan houden, ik verwacht hier niet in te zakken. Ik vermoed zo'n 6-8 weken voordat ik het gewenste resultaat van 8% bereikt heb, maar ik zie wel wanneer ik tevreden ben. Het doel van deze cut is eigenlijk alleen om scherp aan mijn volgende kuur te beginnen rond Maart.

Terug
Naar boven