Goed om te horen.
Een aantal persoonlijke vraag die berusten op het zelf-reflecterende vermogen: heb je spijt van gehad van je kuur?
Dit is niet om je te af te kraken. Ik vraag dit aan je met in mijn achterhoofd de volgende redenen:
- Je gaf aan in je post dat je 21 bent. Redelijk jong om al te kuren.
- Je had nog niet je maximale fysiek bereikt en je was nog maar 2.5 jaar serieus aan het trainen.
- Het is toch een stap die je mentaal moet zetten om anabolen te gebruiken - jij hebt de 'makkelijke' weg gekozen door niet gelijk te beginnen met spuiten met test-e. Dat is voor veel beginnende kuurders toch een brug te ver (afgezien van het feit dat test-e veiliger is/je meer resultaten kunt behalen).
Daarnaast: denk je dat je nu sneller geneigd bent om vaker - en harder/met meer middelen - te gaan kuren?
Tot slot: heb je aan vrienden/familie verteld dat je aan het kuren bent geweest en/of hebben zij dit opgemerkt?
Deze vragen zijn puur gericht om je brein te ontrafelen voor mijn eigen gewin. (Wellicht had je al een vermoeden vanwege mijn vraagstellingen, maar ik ben ook van plan om binnenkort te gaan kuren. Ik ga beginnen met test-e en waarschijnlijk Winstrol als kickstarter.)