XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Heb je hele log gelezen, prima gains heb je gemaakt! Hoeveel cm heb je gewonnen op armen en benen? Ben ook wel benieuwd geworden nu naar de meningen over het gebruik van Winstrol om te bulken of cutten. Ik lees stiekem toch best vaak dat mensen het in de bulk gebruiken ipv cut, waar het toch om bekend staat. Mij lijkt ook dat de winst in de bulk wellicht hoger is gezien het feit dat je een calorieoverschot hebt, of hoe denk jij daarover?

Wauw. No shit dat je meer gaint in een bulk dan in een cut, dat zal altijd zo zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Speciaal een account aangemaakt om op dit forum informatie op te doen over een aankomende kuur voor mijzelf.

Kwam als eerst op jou log, netjes en duidelijk. Resultaten mogen er volgens mij best wezen.

Heb jij nog zin/gelegenheid om je trainingsschema volledig in dit toppic te plaatsen?

Allereerst bedankt voor het compliment, en inderdaad voor een winny only kuur ben ik persoonlijk erg tevreden over het resultaat. Wat betreft mijn trainingsschema, deze heb ik helaas niet als bestand op de computer, maar ik heb ze wel vrijwel altijd gelogd hierzo, dus dat zou je wellicht al eens naast elkaar kunnen zetten.

Thanks!

Heb je hele log gelezen, prima gains heb je gemaakt! Hoeveel cm heb je gewonnen op armen en benen? Ben ook wel benieuwd geworden nu naar de meningen over het gebruik van Winstrol om te bulken of cutten. Ik lees stiekem toch best vaak dat mensen het in de bulk gebruiken ipv cut, waar het toch om bekend staat. Mij lijkt ook dat de winst in de bulk wellicht hoger is gezien het feit dat je een calorieoverschot hebt, of hoe denk jij daarover?

Bedankt man. Ik ben inderdaad ook zeker te spreken over de gains. De winst in centimeters zou ik eerlijk gezegd echt niet weten, ik heb nog nooit armen of benen bijvoorbeeld gemeten. Winstrol staat ook bekender als middel voor in een cut voor spierbehoud en de harde look die het geeft. Ik heb het gebruikt voor een bulk omdat ik al op 8% stond toen, en mijn prioriteit was simpelweg massa pakken. Met mijn volgende kuur, die na mijn cut gaat plaatsvinden, wil ik weer meer massa gaan pakken dus dit word dan een test-e kuur met waarschijnlijk een winstrol kick.

Push hypertrofie workout gehad, ging opzich wel lekker alleen zit ik nog steeds te kloten met die irritante verkoudheid die maar niet weggaat, heb al bijna een week geen stem meer. Ziek zou ik het niet noemen, voeding krijg ik uiteraard gewoon allemaal binnen maar echt ideaal is het niet. De workout ga ik niet loggen, geen noemenswaardige veranderingen.

Dan heb ik nog een vraagje voor jullie, heeft het zin om het verloop van mijn minicut hier te loggen? Als niemand dat interessant vind dan ga ik hier niet uitgebreid over loggen. De trainingen zal ik ook gewoon globaal blijven loggen, niet heel uitgebreid aangezien er weinig te gainen valt in een calorie tekort. Maar dus let me know, wel of niet mijn minicut loggen hierzo en mijn manier van aanpak?

ja ik ben wel benieuwd!
Post maar

Ja ben wel benieuwd naar je mini-cut.

Je hebt nergens een compleet trainingsschema staan ofwel?

Ik ook :)
Ben benieuwd hoeveel spiermassa je verliest.Waarschijnlijk zal het best wel meevallen.
Vergeet zeker je vet% niet te meten voor en na.

ja ik ben wel benieuwd!
Post maar

Ja ben wel benieuwd naar je mini-cut.

Je hebt nergens een compleet trainingsschema staan ofwel?

Ik ook :)
Ben benieuwd hoeveel spiermassa je verliest.Waarschijnlijk zal het best wel meevallen.
Vergeet zeker je vet% niet te meten voor en na.

Oke dan ga ik mijn minicut loggen hierzo, vetpercentage laat ik denk ik morgen meten in de sportschool als de gelegenheid daar is. Zodra ik tevreden ben na mijn minicut laat ik het opnieuw meten om te kijken waar ik sta, het doel is 8%, ik hoop daar al te staan op een kilo of 75 maar we zullen zien, wellicht is het minder.

Wat betreft mijn trainingsschema aangezien ik er veel vragen over krijg, het lijkt erg veel op dit schema in het filmpje, deze heb ik ook gebruikt om bij 'af te kijken'.

http://m.youtube.com/watch?v=nDv572GfPrQ

Ik heb net je log doorgelezen en ik ben onder de indruk. Erg informatief - ook het psychische aspect - en je hebt vrijwel alle vragen beantwoord die naar voren zijn gekomen.

Dan heb ik nog een vraagje voor jullie, heeft het zin om het verloop van mijn minicut hier te loggen?

Ik sluit mij aan bij de andere gebruikers: graag verder loggen (al dan niet zo uitgebreid). Ik ben zeer geïnteresseerd of je kracht en/of massa gaat verliezen zo 'snel' na je kuur.

Tot slot: je had al aangegeven dat je verder geen neveneffecten had vernomen. Is dit nog steeds het geval, nu enkele maanden na het stoppen van je kuur en na-kuur?

Ik heb net je log doorgelezen en ik ben onder de indruk. Erg informatief - ook het psychische aspect - en je hebt vrijwel alle vragen beantwoord die naar voren zijn gekomen.

Ik sluit mij aan bij de andere gebruikers: graag verder loggen (al dan niet zo uitgebreid). Ik ben zeer geïnteresseerd of je kracht en/of massa gaat verliezen zo 'snel' na je kuur.

Tot slot: je had al aangegeven dat je verder geen neveneffecten had vernomen. Is dit nog steeds het geval, nu enkele maanden na het stoppen van je kuur en na-kuur?

Bedankt man! Altijd leuk om te horen dat mensen mijn log interessant vonden om te lezen. Heb ook mijn best gedaan om alles goed te verwoorden. Wat betreft de sides, nergens last van gehad, de progressie gaat natuurlijk wat minder snel vooruit als tijdens de kuur maarja wat wil je haha.

Bedankt man! Altijd leuk om te horen dat mensen mijn log interessant vonden om te lezen. Heb ook mijn best gedaan om alles goed te verwoorden. Wat betreft de sides, nergens last van gehad, de progressie gaat natuurlijk wat minder snel vooruit als tijdens de kuur maarja wat wil je haha.

Goed om te horen.

Een aantal persoonlijke vraag die berusten op het zelf-reflecterende vermogen: heb je spijt van gehad van je kuur?

Dit is niet om je te af te kraken. Ik vraag dit aan je met in mijn achterhoofd de volgende redenen:
  • Je gaf aan in je post dat je 21 bent. Redelijk jong om al te kuren.
  • Je had nog niet je maximale fysiek bereikt en je was nog maar 2.5 jaar serieus aan het trainen.
  • Het is toch een stap die je mentaal moet zetten om anabolen te gebruiken - jij hebt de 'makkelijke' weg gekozen door niet gelijk te beginnen met spuiten met test-e. Dat is voor veel beginnende kuurders toch een brug te ver (afgezien van het feit dat test-e veiliger is/je meer resultaten kunt behalen).

Daarnaast: denk je dat je nu sneller geneigd bent om vaker - en harder/met meer middelen - te gaan kuren?

Tot slot: heb je aan vrienden/familie verteld dat je aan het kuren bent geweest en/of hebben zij dit opgemerkt?

Deze vragen zijn puur gericht om je brein te ontrafelen voor mijn eigen gewin. (Wellicht had je al een vermoeden vanwege mijn vraagstellingen, maar ik ben ook van plan om binnenkort te gaan kuren. Ik ga beginnen met test-e en waarschijnlijk Winstrol als kickstarter.)

Goed om te horen.

Een aantal persoonlijke vraag die berusten op het zelf-reflecterende vermogen: heb je spijt van gehad van je kuur?

Dit is niet om je te af te kraken. Ik vraag dit aan je met in mijn achterhoofd de volgende redenen:
  • Je gaf aan in je post dat je 21 bent. Redelijk jong om al te kuren.
  • Je had nog niet je maximale fysiek bereikt en je was nog maar 2.5 jaar serieus aan het trainen.
  • Het is toch een stap die je mentaal moet zetten om anabolen te gebruiken - jij hebt de 'makkelijke' weg gekozen door niet gelijk te beginnen met spuiten met test-e. Dat is voor veel beginnende kuurders toch een brug te ver (afgezien van het feit dat test-e veiliger is/je meer resultaten kunt behalen).

Daarnaast: denk je dat je nu sneller geneigd bent om vaker - en harder/met meer middelen - te gaan kuren?

Tot slot: heb je aan vrienden/familie verteld dat je aan het kuren bent geweest en/of hebben zij dit opgemerkt?

Deze vragen zijn puur gericht om je brein te ontrafelen voor mijn eigen gewin. (Wellicht had je al een vermoeden vanwege mijn vraagstellingen, maar ik ben ook van plan om binnenkort te gaan kuren. Ik ga beginnen met test-e en waarschijnlijk Winstrol als kickstarter.)

Nope, geen spijt. Ik ben inderdaad pas 21, maar bodybuilden is mijn passie en ik wil waarschijnlijk in 2015 het podium op. En het klopt inderdaad dat ik nu sneller geneigd ben om vaker en met meer middelen te kuren, maar dit lijkt me vrij logisch. Het zijn er niet veel die het bij één kuur laten, en dit hoeft van mij ook helemaal niet. Ik weet waar ik aan begin, en ik weet ook wat er voor nodig is om concurrentie te kunnen bieden op een wedstrijd. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om te gaan kuren. Vrienden/familie wisten niks van deze kuur, het was heel makkelijk om te doen ondanks dat ik thuis woon. Er zijn wel een paar mensen ingelicht over mijn aankomende kuur, deze mensen begrijpen mijn motivatie en ambitie voor de sport.

Heej....

Lijkt me ook informatief om je minicut resultaten verder te lezen.

Mooi dat je gewoon je eigen weg volgt met de keuze voor een kuur. Ik denk dat je dit alles weloverwogen doet met veel kennis van zaken en de risico's die daarbij komen accepteert. Zo hebben andere veel aan je informatie.
Ik zelf heb veel aan de informatie dat je psyche een bepaalde rol kan gaan spelen maar dat als je daar op een bepaalde manier mee omgaat je dit prima kan relativeren.

Petje af voor de moeite die je doet om te blijven loggen en mensen te helpen met een reactie, en ik ben benieuwd naar het podium in 2015 ;)

Heej....

Lijkt me ook informatief om je minicut resultaten verder te lezen.

Mooi dat je gewoon je eigen weg volgt met de keuze voor een kuur. Ik denk dat je dit alles weloverwogen doet met veel kennis van zaken en de risico's die daarbij komen accepteert. Zo hebben andere veel aan je informatie.
Ik zelf heb veel aan de informatie dat je psyche een bepaalde rol kan gaan spelen maar dat als je daar op een bepaalde manier mee omgaat je dit prima kan relativeren.

Petje af voor de moeite die je doet om te blijven loggen en mensen te helpen met een reactie, en ik ben benieuwd naar het podium in 2015 ;)

Thanks man. Ja zeer zeker, als je altijd naar andermans meningen luistert, en dan vooral op het gebied van AAS dan komt het er waarschijnlijk nooit van. Ik weet welke risico's ik neem, en mocht er zich nou iets voordoen dan weet ik in ieder geval dat het mijn eigen bewuste keuze was. En inderdaad elimineer je al veel risico's door voldoende kennis van zaken op te doen. Dit log was ook mede bedoeld voor mijn eigen progressie, maar zeker ook voor anderen om informatie en dergelijke op te doen. Mijn volgende kuur ga ik dan ook zeer zeker weer loggen. Ben zelf ook benieuwd naar mijn fysiek in 2015, ik hoop een kwalitatief en compleet pakket te kunnen laten zien op mijn eerste wedstrijd.

Even een update, vandaag is dus een rustdag en tevens de laatste dag voordat mijn minicut begint. Morgen is het weer maandag dus dan zet ik mijn gewicht weer even onder elkaar, het gewicht van morgenvroeg betekend dus ook het startgewicht voor de cut. Mijn gewicht zal waarschijnlijk rond de 77,5 half liggen. Zoals ik al eerder heb aangegeven hoeft er niet veel vanaf, ik verwacht dat ik op ongeveer 74 kilo de 8% bereikt heb en dit zou dan tevens een fijne startpositie zijn voor mijn volgende kuur.

Mijn aanpak gaat als volgt zijn, het is nog een beetje gissen waar mijn onderhoud nu ligt dus ik ga voorzichtig van start. Morgen begin ik op 2800 kcal, ik weet dus niet zeker hoeveel gewicht ik hierop ga verliezen maar beter even aftasten dan dat ik rechtstreeks in een veel te groot tekort spring. Telkens wanneer de gewichtsafname verminderd verminder ik mijn koolhydraten met 25 gram en dus 100 kcal. De macro's waarmee ik ga beginnen aan deze cut zijn: 200 gram eiwit/355 gram koolhydraten/65 gram vet, deze vullen dus mijn 2800 kcal in.

Het verloop van mijn gewicht blijf ik gewoon hetzelfde doen als dat ik nu al een tijdje doe, telkens elke maandag zet ik alles onder elkaar om het verloop in beeld te brengen.

Zo, vandaag is de dag dat mijn minicut begint, de post hierboven geeft al aan hoe ik dit ga aanpakken. Overigens vergeten te melden dat ik geen cardio ga doen deze cut, het is maar 6-8 weken en de resultaten die ik wil behalen zijn makkelijk te behalen door het manipuleren van mijn voeding. Vanmorgen gaf de weegschaal 77,4 aan dit is dus het startpunt van mijn minicut.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)

Vandaag overigens naar de gym geweest voor een leg power workout, zal deze even vluchtig loggen.

Squats 5x5 120 kilo. Gingen lekker omhoog, de gewichten die ik bij de workouts hanteer zullen voorlopig even statisch blijven, ik probeer deze gewoon aan te houden gedurende mijn cut. Ik vermoed dat dit zeker gaat lukken, op een aantal weken verwacht ik geen echte krachtafname.
Romanian deadlifts 4x6 110 kilo. Killer voor de hamstring, voelde een goede stretch.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met dumbells van 28 kilo per hand.
Afgerond met calf raises 5x10.

Zeer leuke log! Ik heb met plezier alle pagina's gelezen. Zelf heb ik ook een tijdje (7maanden) geknald op een LPP schema. Leuk om te zien hoe iemand daarbij vooruitgaat tijdens een kuurtje.

Vandaag naar de gym geweest voor een push power day, zal even vlug loggen.

Benchpress 5x5 85 kilo. Dit is eindelijk de eerste keer dat ik mijn reps haalde op dit gewicht, bench is verreweg mijn zwakste oefening.
OHP 5x3 60 kilo. Was redelijk verzuurd na die setjes bench, meer als setjes van 3 kreeg ik er niet uit.
Incline benchpress 5x6. Gewicht opgebouwd van 60 naar 70 kilo gedurende de sets, alle reps gehaald.
Tricep pushdowns 4x10 met geloof ik 35 kilo.
Overhead single arm tricep extension 4x10 met 10 kilo.
Voor abs weighted sit-ups gedaan op de decline bench met een plate van 20 kilo, 5x20 reps.

Ondanks dat dit mijn tweede dag in de cut is was mijn pomp gruwelijk, ik ben benieuwd of ik daadwerkelijk al vet kan verliezen op 2800 kcal.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Zeer leuke log! Ik heb met plezier alle pagina's gelezen. Zelf heb ik ook een tijdje (7maanden) geknald op een LPP schema. Leuk om te zien hoe iemand daarbij vooruitgaat tijdens een kuurtje.

Thanks man! Ja een legs/push/pull is naar mijn mening een van de meest optimale manier om te trainen.

2800 = -500 kcal ?

Ik zat al een tijdje op 3400 kcal per dag. Ik vermoed dat mijn onderhoud momenteel ongeveer 3000 is, dus daar ben ik 200 kcal onder gaan zitten.

ah zo, denk tot aan je kuur dat dit wel mooi is of niet. anders gewoon wat omhoog of omlaag is zo gedaan

Terug
Naar boven