XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Bedankt voor de snelle reactie en het uitgebreide antwoord! Doe je goed! Weet jij of er theorieën zijn over de manier van trainen, of misschien iemand anders. Juist op kracht of meer volume? 1 keer in de week een spiergroep compleet uitputten of zoals jij doet een spiergroep 2 keer in de week

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reactie en het uitgebreide antwoord! Doe je goed! Weet jij of er theorieën zijn over de manier van trainen, of misschien iemand anders. Juist op kracht of meer volume? 1 keer in de week een spiergroep compleet uitputten of zoals jij doet een spiergroep 2 keer in de week

Theorieën zijn er zeker maar die weet ik niet allemaal haha. Een theorie is in ieder geval dat een getrainde spiergroep herstelt is na ongeveer 72 uur. Daarom zou het zonde zijn om weer een hele week te wachten voordat je deze spiergroep weer traint. Ik stel voor dat je op onderzoek uitgaat op internet of een eigen topic aanmaakt, genoeg mensen die je hier kunnen helpen!

Maar ik bedoelde dus in combinatie met winstrol. Ik weet best wel wat omtrent voeding en trainen maar als natural, ik doe dit niet sinds kort ;-)

Maar ik bedoelde dus in combinatie met winstrol. Ik weet best wel wat omtrent voeding en trainen maar als natural, ik doe dit niet sinds kort ;-)

Haha dat probeer ik ook niet te zeggen hoor. Ik heb mijn voeding en training niet drastisch veranderd voor deze kuur. Iets meer kcal doordat ik iets meer eiwitten ben gaan eten. Training is hetzelfde gebleven. Maarja, dat is slechts mijn aanpak.

Je gaat ook niet je hele schema omgooien omdat je een beetje winstrol neemt, da's bullshit.

Weer even tijd voor een update. Vandaag weer naar de gym geweest voor een pullworkout.
Was een lekker intense workout, echt zo'n oordopjes in en 1,5 uur niet meer uitdoen workout.
Ik heb voor deze workout eens het gewicht hetzelfde gelaten als voorgaande keer puur om eens te kijken waar ik nu sta.
Het leek wel alsof de gewichten lichter waren geworden haha. Natuurlijk ging het niet van een leien dakje maar nét even met wat meer gemak als voorgaande keer. Ook de pomp was weer lekker aanwezig.
Verder heb ik geen andere complicaties meer gehad. Mijn knie voelt alweer wat beter aan, en dat is maar goed ook want morgen staat een behoorlijk pittige legworkout op het programma.

Zondag legday!!!

Ik volg. Interessant.

Leuk om te lezen. Ben zelf ook met winstrol only (eerste kuur) bezig, zit in de 2e week nu. Mag helaas geen log bijhouden omdat ik hier nooit post maar alleen lees. Maar ik dacht laat ik eens reageren...

Ik heb in 1,5 week ook veel gewicht erbij, 3 kilo op de weegschaal, kan natuurlijk geen spier zijn dat snapt iedereen.

Succes met de rest van je kuur. Ben benieuwd wat je eraan gaat overhouden!

Yep, een van mijn favoriete dagen :)

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 22:06 ----------

Welkom!

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 22:08 ----------

Leuk om te lezen. Ben zelf ook met winstrol only (eerste kuur) bezig, zit in de 2e week nu. Mag helaas geen log bijhouden omdat ik hier nooit post maar alleen lees. Maar ik dacht laat ik eens reageren...

Ik heb in 1,5 week ook veel gewicht erbij, 3 kilo op de weegschaal, kan natuurlijk geen spier zijn dat snapt iedereen.

Succes met de rest van je kuur. Ben benieuwd wat je eraan gaat overhouden!

Dankje man.
Ach, een minimum van 25 posts is snel gefixt toch haha.
Heb nu bijna 2 weken erop zitten en iets meer dan 2 kilo gegained.
Jij ook succes!

Zo, tijd voor een update, goedemiddag dbb'ers,

Vandaag naar de gym geweest voor een legworkout, en ik heb maar een ding te zeggen, WOW.
Dit is echt geen placebo meer haha, krachtgains beginnen nu echt los te komen.
Ik begon de workout met squats 5x8 100 kg. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik 100 kg of meer voor meer dan 5 reps deed. En het ging fantastisch, het ging natuurlijk niet met het grootste gemak maar ik weet vrijwel zeker dat ik hier een 6e set van 8 reps uit had gekregen. Vorige keer heb ik 95 kg gebruikt maar vanaf nu word er dus niet meer lager dan 100 kg begonnen voor squats. Verder squat ik écht ATG, dus geen parallel of zelfs daarboven (haat het als ik iemand dat zie doen).
Daarna liep ik over naar de legpress, aangezien je veel verschillende soorten leg presses hebt zie ik het nut er niet van in om het gewicht te vermelden maar ik had in ieder geval in totaal 12 gewichten van 20 kg erop liggen. Hier heb ik 3x10 reps gedaan. Ook hier, volgende keer weer wat erbij.
Vervolgens lunges...3x10 (20 stappen totaal per set) eerste set begonnen met 24 kg per hand, zoals gewoonlijk, maar dit ging iets te makkelijk, toen 26 kg en de laatste set 28 kg, die laatste set hakte er wel in maar niet dat ik totaal failure had bereikt.
Daarna supersetje gedaan van leg extensions en hamstring curls, dit zijn meer ondersteunende oefeningen natuurlijk voor de grotere lifts, maar wilde toch even kwijt dat ik vooral op de hamstring curl drastisch vooruit ben gegaan.
De workout beeïndigd met calf raises 4x10, gigantische pomp in de kuiten. Ben van nature niet heel erg vascular, ook niet bij laag vp%, maar mijn kuiten stonden toch wel degelijk vol aders!

Ik weet niet zeker of het nou de winny is, de preworkout, de starende dames, of de gains in het algemeen, maar de motivatie tijdens deze workout was echt ziekelijk haha. Ik wilde echt de gym niet meer uit haha!

Zo, tijd voor een update, goedemiddag dbb'ers,

Vandaag naar de gym geweest voor een legworkout, en ik heb maar een ding te zeggen, WOW.
Dit is echt geen placebo meer haha, krachtgains beginnen nu echt los te komen.
Ik begon de workout met squats 5x8 100 kg. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik 100 kg of meer voor meer dan 5 reps deed. En het ging fantastisch, het ging natuurlijk niet met het grootste gemak maar ik weet vrijwel zeker dat ik hier een 6e set van 8 reps uit had gekregen. Vorige keer heb ik 95 kg gebruikt maar vanaf nu word er dus niet meer lager dan 100 kg begonnen voor squats. Verder squat ik écht ATG, dus geen parallel of zelfs daarboven (haat het als ik iemand dat zie doen).
Daarna liep ik over naar de legpress, aangezien je veel verschillende soorten leg presses hebt zie ik het nut er niet van in om het gewicht te vermelden maar ik had in ieder geval in totaal 12 gewichten van 20 kg erop liggen. Hier heb ik 3x10 reps gedaan. Ook hier, volgende keer weer wat erbij.
Vervolgens lunges...3x10 (20 stappen totaal per set) eerste set begonnen met 24 kg per hand, zoals gewoonlijk, maar dit ging iets te makkelijk, toen 26 kg en de laatste set 28 kg, die laatste set hakte er wel in maar niet dat ik totaal failure had bereikt.
Daarna supersetje gedaan van leg extensions en hamstring curls, dit zijn meer ondersteunende oefeningen natuurlijk voor de grotere lifts, maar wilde toch even kwijt dat ik vooral op de hamstring curl drastisch vooruit ben gegaan.
De workout beeïndigd met calf raises 4x10, gigantische pomp in de kuiten. Ben van nature niet heel erg vascular, ook niet bij laag vp%, maar mijn kuiten stonden toch wel degelijk vol aders!

Ik weet niet zeker of het nou de winny is, de preworkout, de starende dames, of de gains in het algemeen, maar de motivatie tijdens deze workout was echt ziekelijk haha. Ik wilde echt de gym niet meer uit haha!

Haha dat is echt wel de winstrol die het hem doet hoor. Ik heb zelf nooit een kuur gedaan en voorlopige begin ik er niet aan ook. Maar ik denk dat je zelfvertrouwen op dit moment geen grenzen kent ;)
Wat als je straks stopt met je kuur? Dan krijg je wel effe een terugslag denk ik.

Btw, stonden de dames echt zo naar je te staren? hahaha:p;) Vertel daar eens wat over ...:D

Haha dat is echt wel de winstrol die het hem doet hoor. Ik heb zelf nooit een kuur gedaan en voorlopige begin ik er niet aan ook. Maar ik denk dat je zelfvertrouwen op dit moment geen grenzen kent ;)
Wat als je straks stopt met je kuur? Dan krijg je wel effe een terugslag denk ik.

Btw, stonden de dames echt zo naar je te staren? hahaha:p;) Vertel daar eens wat over ...:D

Zelfvertrouwen is zeker aanwezig ja, maar geen arrogantie hoor, ben maar een redelijk stil typetje van mezelf.
Als ik stop met mijn kuur, ik kan natuurlijk niet in zo'n stijgende lijn progressie blijven maken zoals dat nu gaat, maar van winstrol word gezegd dat de gains goed vast te houden zijn als je gewoon goed blijft eten en trainen, maar dit doe ik natuurlijk altijd al. Verder probeer ik de eventuele terugslag te beperken door met creatine te beginnen in de vierde week van mijn kuurtje, of dit enig effect heeft zullen we dan wel zien haha, al is het maar een beetje het mentale aspect.
Haha dat viel allemaal reuze mee hoor, we waren toevallig dezelfde oefeningen aan het doen (squats, lunges etc) en ze verbaasden zich nogal met hoeveel gewicht dat mogelijk was haha. Ze waren zelf aan het lungen met 6 kg dumbells en ik met 28 dus vandaar :P

je maakt idd veel gains!
en je VP gaat die ook omlaag?

je maakt idd veel gains!
en je VP gaat die ook omlaag?

Moeilijk te zeggen, maar ik gok van niet, maar ik eet dan ook in een redelijk groot surplus, dan word dit al een wat moeilijker verhaal, mensen zeggen wel dat je van winstrol droger word, maar dit ligt toch nog echt altijd aan je dieet.
Wel is mijn vp% zeker niet omhoog gegaan, en daar ben ik best blij met een gewichtstoename van bijna 2,5 kilo.

Mooi dit! Ik volg aandachtig!

Even een update wat betreft mijn gewicht, vanmorgen gaf de weegschaal 73,8 aan.

Start kuur 71,8
Week 1 73,0
Week 2 73,8

Op 2 weken tijd dus precies 2 kilo aangekomen.
Verder ga ik mijn calorieën opschroeven van 3100 naar 3200 kcal, ik ga 5 gram vet en 15 carbs toevoegen, eiwitten zitten al hoog genoeg, zeker gezien mijn lichaamsgewicht.
Vanmiddag weer lekker naar de gym, en dan horen jullie weer van me.

Goedenavond builders,

Even een nogal late update, ik ben vandaag uiteraard naar de gym geweest maar heb geen tijd meer gehad om deze sessie te loggen, druk met school en werk. Maar hier komt die dus, het was een push (hypertrofie) workout vandaag.
Begonnen met Flat Benchpress (mijn zwakste lift) 4x8 72,5 kilo. Ik was aangenaam verrast dat ik alle reps heb weten te halen, geen enkele spot nodig gehad, die was wel aanwezig natuurlijk. Vorige workout ook dit gewicht gebruikt maar toen haalde ik bij de 3e set al maar 5 reps ofzo. Ben erg blij dat eindelijk progressie zie in mijn zwakke bench.
Daarna Incline Dumbell press 4x10. Eerste twee setjes 24 kilo gepakt omdat het toch 10 reps zijn. Ik voelde echter dat ik nog wat in de tank had, dus vervolgens een setje met 26 en een setje met 28 kg dumbells, ook alle reps gehaald. Merk duidelijk progressie bij deze oefening.
Vervolgens Standing Overhead Press 4x8 45 kilo. Deze viel me een beetje tegen vandaag, eerste twee sets met moeite de 8 reps eruit weten te halen, vervolgens genoegen moeten nemen met nog 2 sets van 6 reps. Ik had overigens zo'n gigantische pomp in heel mn bovenlichaam dat ik gewoon moeite had met de beweging van de OHP haha.
Vervolgens Cable flies, 3x12, goed de focust gelegd op de contractie van de borstspier.
Daarna Dumbell lateral raises 2x12. Slow en controlled, gebruik slechts dumbells van 10 kg voor deze oefening zodat ik me goed kan focussen op de beweging. Ik moet zeggen dat er aardig wat aders over mn schouders liepen en er zat ook wel een mooie ronde vorm aan.
Toen voor de triceps nog Skullcrushers 4x12 en Rope pushdowns 3x12, en toen zaten mijn triceps er echt wel ff helemaal doorheen, vooral van al het push werk dat ze al hadden verricht op de andere lifts.
Verder ook nog aan Abs gewerkt 5x15 reps Hanging leg raises.

Verder heb ik echt gruuuuwelijke spierpijn aan mn poten van gister, kan amper lopen! :P

Goed bezig,
Krijg nu ook wel zin om aan de Winstrol te gaan!
Heb je nog bijwerkingen gehad?

hoe is het met je Libido? daar zou ik wel bang voor zijn haha.

Terug
Naar boven