- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de snelle reactie en het uitgebreide antwoord! Doe je goed! Weet jij of er theorieën zijn over de manier van trainen, of misschien iemand anders. Juist op kracht of meer volume? 1 keer in de week een spiergroep compleet uitputten of zoals jij doet een spiergroep 2 keer in de week
Maar ik bedoelde dus in combinatie met winstrol. Ik weet best wel wat omtrent voeding en trainen maar als natural, ik doe dit niet sinds kort ;-)
Je gaat ook niet je hele schema omgooien omdat je een beetje winstrol neemt, da's bullshit.

Leuk om te lezen. Ben zelf ook met winstrol only (eerste kuur) bezig, zit in de 2e week nu. Mag helaas geen log bijhouden omdat ik hier nooit post maar alleen lees. Maar ik dacht laat ik eens reageren...
Ik heb in 1,5 week ook veel gewicht erbij, 3 kilo op de weegschaal, kan natuurlijk geen spier zijn dat snapt iedereen.
Succes met de rest van je kuur. Ben benieuwd wat je eraan gaat overhouden!
Zo, tijd voor een update, goedemiddag dbb'ers,
Vandaag naar de gym geweest voor een legworkout, en ik heb maar een ding te zeggen, WOW.
Dit is echt geen placebo meer haha, krachtgains beginnen nu echt los te komen.
Ik begon de workout met squats 5x8 100 kg. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik 100 kg of meer voor meer dan 5 reps deed. En het ging fantastisch, het ging natuurlijk niet met het grootste gemak maar ik weet vrijwel zeker dat ik hier een 6e set van 8 reps uit had gekregen. Vorige keer heb ik 95 kg gebruikt maar vanaf nu word er dus niet meer lager dan 100 kg begonnen voor squats. Verder squat ik écht ATG, dus geen parallel of zelfs daarboven (haat het als ik iemand dat zie doen).
Daarna liep ik over naar de legpress, aangezien je veel verschillende soorten leg presses hebt zie ik het nut er niet van in om het gewicht te vermelden maar ik had in ieder geval in totaal 12 gewichten van 20 kg erop liggen. Hier heb ik 3x10 reps gedaan. Ook hier, volgende keer weer wat erbij.
Vervolgens lunges...3x10 (20 stappen totaal per set) eerste set begonnen met 24 kg per hand, zoals gewoonlijk, maar dit ging iets te makkelijk, toen 26 kg en de laatste set 28 kg, die laatste set hakte er wel in maar niet dat ik totaal failure had bereikt.
Daarna supersetje gedaan van leg extensions en hamstring curls, dit zijn meer ondersteunende oefeningen natuurlijk voor de grotere lifts, maar wilde toch even kwijt dat ik vooral op de hamstring curl drastisch vooruit ben gegaan.
De workout beeïndigd met calf raises 4x10, gigantische pomp in de kuiten. Ben van nature niet heel erg vascular, ook niet bij laag vp%, maar mijn kuiten stonden toch wel degelijk vol aders!
Ik weet niet zeker of het nou de winny is, de preworkout, de starende dames, of de gains in het algemeen, maar de motivatie tijdens deze workout was echt ziekelijk haha. Ik wilde echt de gym niet meer uit haha!

Vertel daar eens wat over ...
Haha dat is echt wel de winstrol die het hem doet hoor. Ik heb zelf nooit een kuur gedaan en voorlopige begin ik er niet aan ook. Maar ik denk dat je zelfvertrouwen op dit moment geen grenzen kent
Wat als je straks stopt met je kuur? Dan krijg je wel effe een terugslag denk ik.
Btw, stonden de dames echt zo naar je te staren? hahahaVertel daar eens wat over ...
![]()

je maakt idd veel gains!
en je VP gaat die ook omlaag?