XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer naar de gym geweest voor een pull (hypertrofie) workout.
Workout begonnen met Chin ups 4x8 met een dumbell van 8 kilo. Ging lekker, eerste keer dat ik alle reps uit deze oefening heb weten te krijgen.
Vervolgens BOR 5x10 met 85 kilo, underhand grip. Vrij zwaar, maar leverde wel een lekkere pomp op, voelde me ontzettend breed met die pomp in mn lats haha.
Vervolgens Dumbell row gedaan, 4x10 opgebouwd van 30 kg dumbells naar 34 voor de laatste twee sets.
Daarna Lat pulldowns 4x12, gruwelijke pomp in lats, biceps en onderarmen.
Voor biceps heb ik barbell curls 4x12 en hammer curls 4x12 gedaan.
De workout werd beeïndigd met facepulls 4x12

Ik moet zeggen dat ik er tegen het einde van de workout wel echt doorheen zat, kon amper mijn armen gestrekt voor me houden, was echt helemaal leeg. Ook zorgde die gigantische pomp voor wat struggles bij het omkleden haha, tijdens de workout is een pomp heerlijk maar als hij daarna zo lang blijft hangen word die een beetje ongemakkelijk, maar wel nog steeds gruwelijk haha.

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 15:13 ----------

Goed bezig,
Krijg nu ook wel zin om aan de Winstrol te gaan!
Heb je nog bijwerkingen gehad?

hoe is het met je Libido? daar zou ik wel bang voor zijn haha.

Haha, dat had ik nou ook altijd als ik kuurlogjes zat te lezen.
Dat is ook een van de voornaamste redenen geweest om een log bij te houden, omdat ik zelf weet hoeveel plezier en kennis ik ervan heb ondervonden door logjes te volgen.

Nope geen bijwerkingen meer gehad, af en toe was stijfjes maar niet hinderlijk.
Libido is nog in orde, niet meer maar ook niet minder dan normaal.

4x12 barbell curls..?

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om helemaal naar mijn topic te komen om een opmerking te maken die kant noch wal raakt.
Soms een beetje gepikeerd nadat ik inging op je opmerking?
Doe mij en de volgers van dit topic een plezier en reageer alleen wanneer je ook daadwerkelijk iets te melden hebt, afkraken kan iedereen ;)

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 20:12 ----------

Wat is je vraag? :P
Ik heb 4 sets van 12 reps gedaan. Met 30 kilo mocht je je soms afvragen welk gewicht ik heb gebruikt haha.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om helemaal naar mijn topic te komen om een opmerking te maken die kant noch wal raakt.
Soms een beetje gepikeerd nadat ik inging op je opmerking?
Doe mij en de volgers van dit topic een plezier en reageer alleen wanneer je ook daadwerkelijk iets te melden hebt, afkraken kan iedereen ;)

Gepikeerd? Ik vind het gewoon ontzettend lachwekkend dat iemand die slechts 75 benched terwijl die aan het juicen is buffer denkt te zijn dan mr ss himself.. Ja die moeite moest ik even doen. Made my day..
Waar zijn die pics van je buffe lijfje??

Gepikeerd? Ik vind het gewoon ontzettend lachwekkend dat iemand die met 75 benched terwijl die aan het juicen is buffer denkt te zijn dan mr ss himself.. Ja die moeite moest ik even doen. Made my day..
Waar zijn die pics van je buffe lijfje??

Haha 'iemand die aan het juicen is', ja man een paar winstrol tabs per dag maakt me een ongelofelijke juicehead, schandalig dat ik geen monsterlijke gewichten til, wat stom van me. Ik beweer niet dat ik buffer ben, maar je bent nogal snel met het afkraken van iemand op zijn gewicht. Ik ben zelf ook 85 kilo geweest op ongeveer 15/16%. Maar ik hou ervan om lean te zijn, dus hou ik mezelf liever niet voor de gek met een heleboel massa waarvan een groot gedeelte vet is. Ik heb mijn eigen redenen voor het niet uploaden van foto's. Zullen we het hier dan maar bij laten, veel succes verder.

Haha 'iemand die aan het juicen is', ja man een paar winstrol tabs per dag maakt me een ongelofelijke juicehead, schandalig dat ik geen monsterlijke gewichten til, wat stom van me. Ik beweer niet dat ik buffer ben, maar je bent nogal snel met het afkraken van iemand op zijn gewicht. Ik ben zelf ook 85 kilo geweest op ongeveer 15/16%. Maar ik hou ervan om lean te zijn, dus hou ik mezelf liever niet voor de gek met een heleboel massa waarvan een groot gedeelte vet is. Ik heb mijn eigen redenen voor het niet uploaden van foto's. Zullen we het hier dan maar bij laten, veel succes verder.

wat zijn je redenen? :rolleyes:

en de woorden: 'ik vraag me af wie er meer massa heeft' komen dus ook niet van jou af??

ik kraak je helemaal niet alleen af op je gewicht, ook op je krachtstats:D
'een paar winstrol tabs per dag' je doet net of het snoepjes zijn:D:o

als je het hierbij wilt laten, prima.. maar vergeet niet dat je dit zelf begonnen bent door mij te gaan beledigen.

wat zijn je redenen? :rolleyes:

en de woorden: 'ik vraag me af wie er meer massa heeft' komen dus ook niet van jou af??

ik kraak je helemaal niet alleen af op je gewicht, ook op je krachtstats:D
'een paar winstrol tabs per dag' je doet net of het snoepjes zijn:D:o

als je het hierbij wilt laten, prima.. maar vergeet niet dat je dit zelf begonnen bent door mij te gaan beledigen.

Mijn redenen? Ik word liever niet herkend, simpel als dat.
Ik ga hier niet met de vingers wijzen wie er wel of niet begonnen is, ik denk dat we allebei wel beter zijn dan dat. Het is maar wat je beledigen noemt. Ik probeerde die jongen in zijn topic alleen maar te behoeden voor een vergissing, en jij richt je meteen tot mij.

My bad, dacht dat er x12kg stond :roflol:

Mijn redenen? Ik word liever niet herkend, simpel als dat.
Ik ga hier niet met de vingers wijzen wie er wel of niet begonnen is, ik denk dat we allebei wel beter zijn dan dat. Het is maar wat je beledigen noemt. Ik probeerde die jongen in zijn topic alleen maar te behoeden voor een vergissing, en jij richt je meteen tot mij.

je hoeft je gezicht er toch niet op te zetten?

je hoeft je gezicht er toch niet op te zetten?

Dat klopt. Maar je herkent iemand net zo snel aan zijn fysiek als aan zijn gezicht.
Heb zelf al een paar mensen bij mij uit de buurt herkent op dit forum, en ze denken nog steeds anoniem te zijn.

Dat klopt. Maar je herkent iemand net zo snel aan zijn fysiek als aan zijn gezicht.
Heb zelf al een paar mensen bij mij uit de buurt herkent op dit forum, en ze denken nog steeds anoniem te zijn.

tuurlijk... :rolleyes:
achja, verwacht er toch niet veel van.. jammer dat je zo stoer doet en dan niet even je lijfje durft te showen.
no fap this time

tuurlijk... :rolleyes:
achja, verwacht er toch niet veel van.. jammer dat je zo stoer doet en dan niet even je lijfje durft te showen.
no fap this time

Haha wat een drama man. En hierbij begraaf ik de strijdbijl. Als je me graag nog even verder afkraakt dan kan dat via pm, maar voor nu ga ik dit topic weer gebruiken waar het voor gebruikt zou moeten worden.

Haha wat een drama man. En hierbij begraaf ik de strijdbijl. Als je me graag nog even verder afkraakt dan kan dat via pm, maar voor nu ga ik dit topic weer gebruiken waar het voor gebruikt zou moeten worden.

kerel, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En nu het je logje verpest kap je het maar liever snel af?
voortaan 2x denken ipv domme uitspraken gaan doen

SS kappen man, laat 'm. Goed dat je buffer bent, so what. Als we alleen maar commentaar mogen hebben op de mensen die kleiner zijn dan jezelf.. You've made you're point, laat 'm zijn eigen logje gewoon houden.

Dit is een leuke en goede log om te volgen, kunnen sommige nog wat van leren. Ga gewoon lekker door waar je mee bezig bent. En SS hou aub op man.

Het was niet mijn intensie om zijn log te vernken, maar als dit het resultaat is interesseert mij dat vrij weinig.
Hij kan wel een grote mond in andere topics hebben maar zodra het in zijn eigen log gebeurd dan is het een ander verhaal? Ik ben weg hier, succes met je belachelijke kuur op je garnalenfysiek. Groetjes.

Als het je niet interesseert waarom reageer je dan?

Update.
Vandaag is een rustdag, dus geen gym vandaag.
De spierpijn zit er weer goed in overal, morgen weer knallen.
Morgen zal een leg (power) workout zijn, tijd voor zware squats.
Mijn gewicht kruipt ook omhoog, hoop tegen maandag de 75 te hebben gepasseerd.
Verder is alles prima, voel me top, nergens last van kortom alles gaat zijn gangetje.

Terug
Naar boven