- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Vandaag weer naar de gym geweest voor een pull (hypertrofie) workout.
Workout begonnen met Chin ups 4x8 met een dumbell van 8 kilo. Ging lekker, eerste keer dat ik alle reps uit deze oefening heb weten te krijgen.
Vervolgens BOR 5x10 met 85 kilo, underhand grip. Vrij zwaar, maar leverde wel een lekkere pomp op, voelde me ontzettend breed met die pomp in mn lats haha.
Vervolgens Dumbell row gedaan, 4x10 opgebouwd van 30 kg dumbells naar 34 voor de laatste twee sets.
Daarna Lat pulldowns 4x12, gruwelijke pomp in lats, biceps en onderarmen.
Voor biceps heb ik barbell curls 4x12 en hammer curls 4x12 gedaan.
De workout werd beeïndigd met facepulls 4x12
Ik moet zeggen dat ik er tegen het einde van de workout wel echt doorheen zat, kon amper mijn armen gestrekt voor me houden, was echt helemaal leeg. Ook zorgde die gigantische pomp voor wat struggles bij het omkleden haha, tijdens de workout is een pomp heerlijk maar als hij daarna zo lang blijft hangen word die een beetje ongemakkelijk, maar wel nog steeds gruwelijk haha.
---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 15:13 ----------
Haha, dat had ik nou ook altijd als ik kuurlogjes zat te lezen.
Dat is ook een van de voornaamste redenen geweest om een log bij te houden, omdat ik zelf weet hoeveel plezier en kennis ik ervan heb ondervonden door logjes te volgen.
Nope geen bijwerkingen meer gehad, af en toe was stijfjes maar niet hinderlijk.
Libido is nog in orde, niet meer maar ook niet minder dan normaal.
Workout begonnen met Chin ups 4x8 met een dumbell van 8 kilo. Ging lekker, eerste keer dat ik alle reps uit deze oefening heb weten te krijgen.
Vervolgens BOR 5x10 met 85 kilo, underhand grip. Vrij zwaar, maar leverde wel een lekkere pomp op, voelde me ontzettend breed met die pomp in mn lats haha.
Vervolgens Dumbell row gedaan, 4x10 opgebouwd van 30 kg dumbells naar 34 voor de laatste twee sets.
Daarna Lat pulldowns 4x12, gruwelijke pomp in lats, biceps en onderarmen.
Voor biceps heb ik barbell curls 4x12 en hammer curls 4x12 gedaan.
De workout werd beeïndigd met facepulls 4x12
Ik moet zeggen dat ik er tegen het einde van de workout wel echt doorheen zat, kon amper mijn armen gestrekt voor me houden, was echt helemaal leeg. Ook zorgde die gigantische pomp voor wat struggles bij het omkleden haha, tijdens de workout is een pomp heerlijk maar als hij daarna zo lang blijft hangen word die een beetje ongemakkelijk, maar wel nog steeds gruwelijk haha.
---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 15:13 ----------
Goed bezig,
Krijg nu ook wel zin om aan de Winstrol te gaan!
Heb je nog bijwerkingen gehad?
hoe is het met je Libido? daar zou ik wel bang voor zijn haha.
Haha, dat had ik nou ook altijd als ik kuurlogjes zat te lezen.
Dat is ook een van de voornaamste redenen geweest om een log bij te houden, omdat ik zelf weet hoeveel plezier en kennis ik ervan heb ondervonden door logjes te volgen.
Nope geen bijwerkingen meer gehad, af en toe was stijfjes maar niet hinderlijk.
Libido is nog in orde, niet meer maar ook niet minder dan normaal.