XXL Nutrition

Winstrol only of Deca only?

Bezoekers in dit topic

doe niet dezelfde fout als ik, te vroeg kuren en wacht minstens tot je 21
 
winstrol only! deca=uitgesloten! winny zal je droge massa geven, zal je iets droger zetten en redelijk wat kr8... als je mazzel hebt reageer je er super op en kun je geen 500m meer lopen door de pomp ;) suc6
 
Ook dat. Goeie El terrible. Ik was 28 toen ik begon maar nog lang niet op m'n natural top. Zonde van de inzet die je bij een kuur hebt want je zult toch echt eerst je natuurlijk grenzen moeten behalen!
 
Ik vind zn stats iig erg zwak.. Je hebt toaal geen massa gast. Ik denk dat er aan je training en voeding nog een hoop geschroeft kan worden en 90/95 kilo kun je echt wel naturel halen!
Succes..
 
Origineel gepost door the better dayz
Zijn winny only, of deca only niet twee totaal verschillende "soorten kuren"??
Dus ik denk niet dattie echt veel weet over AAS, anders zou er meer een vraag uitkomen als winnt of dianabol, OF deca of test??
Of hebbik het hier mis?

Yo,better dayz, ik weet dat winny en deca totaal verschillend zijn.Maar ben er nog niet tegoei uit als ik nu een bulk of cut kuurtje zou doen.Ik ga misschien nog ff verder naturel trainen en dan zie ik verder wel.
En bob de builder had het over 750mg test 8weken.Dit is toch al een redelijk zware kuur zeker voor een beginner.Heb namelijk nog niet gekuurd.ciao
 
Wil je "licht" beginnen maar wel een "goede" kuur nemen. Adviseer ik je 500mg test e voor 10wkn te nemen.

Test is een van de veiligste aas. En 500mg is niet te licht en ook niet te zwaar als eerste kuur. Ik denk dat je met de resultaten heel tevreden zult zijn.

Succes met je keuze!
 
Hallo
Ik ben de trainingspartner van de starter van de thread.
Zelf hebben we beiden al veel research gedaan en al aan verschillende prof's en dokters uitleg gevraagd omtrent anabolen. Zelf zit ik ook in het medisch millieu en krijg ik overal het antwoord afblijven omdat de nevenwerkingen toch reeël zijn. Nu we zijn erg vastbesloten toch anabolen te gebruiken maar dan wel erg veilig. We zoeken daarom een zeer lichte kuur en zo min mogelijk bijwerkingen. Iedereen van uit medische kant zegt: bijwerkingen. Iedereen uit het fitnessmilieu zegt: geen bijwerkingen. Dus nu weten we niet goed wat we moeten geloven. Dat is onze belangrijkste vraag want uiteraard zijn we bekommerd over onze toekomst.

Daarom dus onze vraag:
Kan iemand ons een zeer licht kuurtje zeggen dat de neveneffecten minimaliseerd. De gain is niet superbelangrijk zolang er maar verhoging is.

Thanks
 
Profs (jaren '80) en dokters snappen vaak weinig van aas. Relatief veilig ga gewoon voor 10 weken Test E 500mg....
 
Haha! Als jij zelf uit het medische wereldje komt dan kun je zelf wel weten dat medicijnen die bewust overgedoseerd worden altijd bijwerkingen vertonen.
Sterker nog: Hormonale medicatie geeft altijd bijwerkingen, hoe licht ze ook zijn (dat geldt voor medicatie als dosis!).

Dus bijwerkingen zijn er. Klaar.

Mensen die zeggen te willen kuren zonder bijvoorbeeld gyno lach ik ook altijd uit. Dat is hetzelfde als zeggen: 'Ik ga rijden in een auto en ik wil 100% geen ongeluk krijgen'. De kans op gyno is er en trouwens: Gyno is een onderdeel van het proces vana anbole werking dus waarom kuur je als je geen gyno wilt? Sommige risico's horen erbij.

Maar goed, jullie zijn beide lichamelijk nog lang niet op je natural edge dus waarom zou je kuren als je toch nog veel kan (en moet!) winnen met een beter dieet en harder trainen. Move ur ass!
 
Zelf ben ik 1m67 en weeg 60 kg en ben naar eigen zeggen toch zeer kort bij mijn natuurlijk maximum imo ik train al rond de 4 jaar en zie de laatste maanden geen verbetering meer
 
langs de ene kant wil je droger worden (cutten) en langs de andere kant wil je AS nemen om zwaarder te worden. het is ofwel het eerste ofwel het tweede. zwaarder worden en cutten gaat niet samen.

Het leuke van AAS is dat het hiermee wel degelijk kan.

Verder neem ik aan dat dit een grap (kloon?) is met je 60kg.
 
Zelf ben ik 1m67 en weeg 60 kg en ben naar eigen zeggen toch zeer kort bij mijn natuurlijk maximum imo ik train al rond de 4 jaar en zie de laatste maanden geen verbetering meer

60kg en zeer kort bij je genetische max. Mijn vriendin is 1.65m en weegt 50kg en haar stofwisseling is onwijs snel. Dus een ectotype. Ik geloof echt niet dat jij met je 60kg aan je genetische max zit.
 
Lijk mij ook sterk.

Vertel eens wat je eet op een doorsnee dag
 
De drang om snel groter te worden is bij iedereen erg. Ik mag zelf weinig klagen op dit moment kwa massa (ondanks mijn k*tgenen) maar het is wel heel erg hard werken. Zelf heb ik het gevoel dat ik nog wel makkelijk 1 a 2 jaar wat massa kan pakken voordat het echt met mondjesmaat gaat. Hier zal ik dan ook naar luisteren voordat het zover is. En doe jezelf en anderen in je naaste omgeving een plezier, en doe RESEARCH voordat je begint. Zonde om je gezondheid en uiterlijk te vergooien door laksheid. Zelf ben ik al anderhalf jaar bezig om kennis op te doen van AAS en alles wat er nog bij komt kijken.

Laat je niet te makkelijk verleiden!
 
train gewoon nog lekker een jaartje door naturel.... en neem er een goede whey en creatine bij, ik weet zeker dat je nog 5 kg pakt in een jaar.
als je je beslissing al hebt gemaakt, neem dan deca, test (200/250mg)
en een nakuur erbij.... zwaar genoeg voor iemand als jou met die stats....
 
Zelf ben ik 1m67 en weeg 60 kg en ben naar eigen zeggen toch zeer kort bij mijn natuurlijk maximum imo ik train al rond de 4 jaar en zie de laatste maanden geen verbetering meer
Zou je dan es niet je training en voeding es gaan aanpassen?:rolleyes:

Neem een voorbeeld aan Kale. Die heeft dezelfde lengte en weegt meer als 90kg naturel dan wel te verstaan. Na 4 jaar op je max zitten:roflol:
 
waarom geen 10weken test prop en winstrol? zorgt voor massa en kracht zonder al te veel vocht
 
Hey, iedereen.

Ik train al zo een 2 jaartjes en ben toch goed vooruit gegaan.Maar net zoals de meeste dacht ik nu aan een AS kuurtje.Ik heb al veel gelezen en opgezocht maar wil me er eerst toch graag heel goed in verdiepen.Ik zou een relatief licht kuurtje willen doen en niet al te hoge doseringen.

Ik dacht aan ofwel 8 weken deca only 200/300mg.Ofwel winstrol only 30mg ook 8weken.

Mij leek deca only een goede kuur maar hier op de site hoor ik dan mensen die het hebben over een DecaDick:-) Dit wil ik niet aan de hand hebben.Hoe zit dit met de bijwerkingen van krimpen van testikels en negatieve invloed op penis en onvruchtbaarheid enzo?Daar maak ik mij het meeste zorgen over.
Daarom graag julie mening voor Deca en Winstrol hierover.

Verder let ik op mijn voeding en train ik hard.
Mvg,
Oli

Heeft iedereen hier overheen gelezen ofzo :roflol:
 
haha nu je het zegt:D
 
waarom geen 10weken test prop en winstrol? zorgt voor massa en kracht zonder al te veel vocht

Niet iedereen houdt er van om zich lek te prikken, R.Hosper. Ik moet er iig niet aan denken. :)
 
Back
Naar boven