MuscleMeat

Winstrol voor vrouw

dat zijn geen goede coaches. :eek:
een coach moet kijken naar de omstandigheden en nog resterende (groei)mogelijkheden zonder ondersteuning.
Niet binnenhalen geld verdienen en bullshit voorschrijven. Bezig zijn met de gezondheid van een atleet.
Ik adviseer NUL gebruik en pas als alles afgevinkt is en de behoefte is er nog steeds dan heel heel misschien.
Maar zal dan de atleet doorsturen naar iemand met verstand van dit soort zaken.

Ben nu aan het inlezen m.b.t. verschillende middelen en de bijbel van @Galen is een prima startpunt voor kennis opslurpen.
Ik kan hier nu zo naam droppen van een coach waar hier meerdere mensen bij hebben gezeten waar ik domme shit mbt kuren en vrouwen heb voorbij zien komen.

En dat is bekende coach in Nederland/België die jij ook zou aanraden.

Ik kan hier nu zo naam droppen van een coach waar hier meerdere mensen bij hebben gezeten waar ik domme shit mbt kuren en vrouwen heb voorbij zien komen.

En dat is bekende coach in Nederland/België die jij ook zou aanraden.
Daar moet ik teveel voor nadenken hahaha :dunno:
Geen idee wie je bedoelt, dat moet je maar ff appen dan.
Ik raad niet iedereen aan hoor. Tot nu toe eentje in mijn hoofd die er wat mij betreft hetzelfde over denkt. :thumbs:

je roept dat er clean gegeten is dus niet zo clean.
Bulk is geen reden om zoveel in vet% aan te komen.

Je ziet duidelijk dingen die er niet zijn.

Ze heeft hartstikke mooie progressie gemaakt.
Ze is vroeger dik geweest en dan is er wat overtollig vel, 2 kids en jij gaat over een randje vet praten aan het einde van een bulk.

Clean eten heeft niks met vet% te maken maar met hoe lang je de bulk doortrekt👋 dat zou je toch moeten weten met al jouw wedstrijdervaringen.

Laatst bewerkt:
Oke neem je pilletje maar in.

Je ziet duidelijk dingen die er niet zijn.

Ze heeft hartstikke mooie progressie gemaakt.
Ze is vroeger dik geweest en dan is er wat overtollig vel, 2 kids en jij gaat over een randje vet praten aan het einde van een bulk.

Clean eten heeft niks met vet% te maken maar met hoe lang je de bulk doortrekt👋 dat zou je toch moeten weten met al jouw wedstrijdervaringen.
heb ik net gedaan, dankjewel.
De toevoegingen die je nu hebt gedaan zijn niet te lezen van een plaatje.
En goed voor haar dat ze dat al heeft bereikt.

Wat mijn punt is dat dit ook zonder pilletje kan. En daar heb jij ook de nadruk op gelegd.
Je suggereert doe maar 5-10mg aanvaar (auto herstel grrr, Anavar) dat heeft ook bij mijn vriendin gewerkt.
En nu vertel je het verhaal erachter. Nog niet alles denk ik.
Want het is gewoon keihard werken.

Advies geven aan topic starter is prima maar dan moet er ook wel een geheel verhaal aan vastzitten.
En dit is niet 1 jaartje trainen en voldoende eiwitten eten.

Nogmaals veel lof voor je vriendin.

Lijkt mij ook puur en alleen te maken te hebben met de lengte van de bulk.

Maar wr dwalen teveel af.
Ik wou alleen zeggen dat 5 tot 10 mg meer als genoeg doet voor een vrouw, mits de middelen die je neemt juist gedoseerd zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Clean eten heeft niets met vet % aan komen te maken? :roflol:
Had beter verwacht van een PT’er
Niet een opmerking oppakken en erop reageren bekijk de reactie vanuit de context discussie.
Het een staat niet los van het andere.

Anders gezegd bulken hoeft niet gepaard gegaan met vet% verhoging. Genoeg gezegd nu denk ik.

Leuk alle reacties hier, maar ze doen toch wat ze zelf willen. Topic openen en ieder forumlid valt over elkaar, en weet het beter dan de ander.

Ze is eerst flink terug gecut.

Vooral benen/billen en armen hebben progressie gemaakt. Maar ook chest . Uiteraard met een goed en evenwichtig clean voedingsschema.

Mocht em plaatsen van der.
Mensen die haar kennen zullen het mss wel zien.

Bedoelde meer te zeggen dat het geen wondermiddel is maar wel leuke vooruitgang.
Dan nog de vraag, anders geformuleerd, denk je niet dat dit zonder anavar ook gelukt was? Zo nee, dan laten jullie imo (en waarschijnlijk vele anderen) nog veel liggen vwb voeding en training. Zonder kritisch te zijn en zaken als gezondheid aan te halen (is wel prio 1) is het dus weggegooid geld en moeite. Wel een ervaring rijker en dat is ook wat waard.
Oh en voel je niet zo aangevallen joh, het is maar een forum. Reageer gewoon alleen op de berichten waar je wat mee kunt en laat de rest links liggen. Kudo`s en strikjes hoef je niet te verwachten, iedereen moet keihard werken voor resultaat. Een sporadische veer in je reet komt nog wel eens voor, dus bij deze: je vriendin heeft een goed fysiek!

Laatst bewerkt:
Dan nog de vraag, anders geformuleerd, denk je niet dat dit zonder anavar ook gelukt was? Zo nee, dan laten jullie imo (en waarschijnlijk vele anderen) nog veel liggen vwb voeding en training. Zonder kritisch te zijn en zaken als gezondheid aan te halen (is wel prio 1) is het dus weggegooid geld en moeite. Wel een ervaring rijker en dat is ook wat waard.
Oh en voel je niet zo aangevallen joh, het is maar een forum. Reageer gewoon alleen op de berichten waar je wat mee kunt en laat de rest links liggen. Kudo`s en strikjes hoef je niet te verwachten, iedereen moet keihard werken voor resultaat. Een sporadische veer in je reet komt nog wel eens voor, dus bij deze: je vriendin heeft een goed fysiek!

Ja dat had zeker gekund, de ervaring is waar het haar om ging, eerlijk is eerlijk.
Ze traint 4 x per week en let goed op der voeding.

Maar zo serieus als ik is ze niet, bloedwaarden testen/supps etc. Ze heeft 2 jaar goed getraind en 30kg afgevallen en ze lette echt heel goed op der voeding dus de ervaring is verdiend en gegund. Al met al doet ze alles liever naturel dus dit was een eenmalig of "ooit nog is een keer" iets.

Ik ben ook te vroeg begonnen, duidelijk te vroeg. Maar ik heb het vanaf het begin zeer serieus opgepakt met duidelijke resultaten.
Zo heeft ieder zn weg en afweging.

En over het aangevallen voelen, je hebt gelijk, neem het ook niet te serieus maar wil nogal snel iets weerleggen, niet nodig.

Maar we dwalen teveel af. Terug naar TS haar vraag😁

Iedereen hier is te vroeg begonnen. Als je buff wilt worden wacht je toch niet tot je fucking 35e en 20 trainingsjaren voor je een potje test koopt.

Wel doe je gedegen onderzoek en dat is wel waar 't aan schort bij ts en d'r partner.

Leuk alle reacties hier, maar ze doen toch wat ze zelf willen. Topic openen en ieder forumlid valt over elkaar, en weet het beter dan de ander.
Daarom geen gear adviseren aan iemand die net traint. Komt nog bij dat je geen idee hebt of de rest op orde is. En dat is precies het punt waar forumleden over elkaar gaan vallen.
Niemand met goede intenties wenst een jonge moeder die nog maar net traint een valse start toe.
En na een jaartje trainen is gear gewoon te vroeg.
En dat zou haar partner ook moeten adviseren als hij het beste met haar voor heeft.

Daarom geen gear adviseren aan iemand die net traint. Komt nog bij dat je geen idee hebt of de rest op orde is. En dat is precies het punt waar forumleden over elkaar gaan vallen.
Niemand met goede intenties wenst een jonge moeder die nog maar net traint een valse start toe.
En na een jaartje trainen is gear gewoon te vroeg.
En dat zou haar partner ook moeten adviseren als hij het beste met haar voor heeft.
Het is goed bedoelt, maar in deze hebben ze het spul al in huis. Denk niet dat ze het gaan weggooien

Het is goed bedoelt, maar in deze hebben ze het spul al in huis. Denk niet dat ze het gaan weggooien
Zo duur is het niet.
Beter nu weggooien dan over een jaar toch spijt van het gebruiken.
Zie het als ' leergeld ' en trek leering uit de ervaring, dan is het zeker niet duur.

Terug
Naar boven