Fitness Seller

Winstrol voor vrouw

Bezoekers in dit topic

Probeer het op je eigen vrouw dan?

Mijn vriendin heeft gewoon leuke resultaten op eerste weken 5 en daarna 10 mg anavar gemaakt(niks geks maar gewoon zichtbare vooruitgang). Dus zou daar maar mee beginnen
pics?
 
Zo duur is het niet.
Beter nu weggooien dan over een jaar toch spijt van het gebruiken.
Zie het als ' leergeld ' en trek leering uit de ervaring, dan is het zeker niet duur.
zoals ik vanmorgen zei; Denk je nu echt dat het wat uitmaakt wat jij of ik zeggen ?
 
  • Like
Waarderingen: Boca
dat zijn geen goede coaches. :eek:
een coach moet kijken naar de omstandigheden en nog resterende (groei)mogelijkheden zonder ondersteuning.
Niet binnenhalen geld verdienen en bullshit voorschrijven. Bezig zijn met de gezondheid van een atleet.
Ik adviseer NUL gebruik en pas als alles afgevinkt is en de behoefte is er nog steeds dan heel heel misschien.
Maar zal dan de atleet doorsturen naar iemand met verstand van dit soort zaken.

Ben nu aan het inlezen m.b.t. verschillende middelen en de bijbel van Galen is een prima startpunt voor kennis opslurpen.
Toch wel mijn Engelstalige bijbel hoop ik? (Om de een of andere reden verkoop ik de laatste tijd weer exemplaren van m'n Nederlandstalige boek uit 2015.)
 
Ik weet meerdere 'goede' coaches die van alles voorschrijven bij vrouwelijke atleten en ook mannen.

Veel van die mensen nemen alles klakkeloos aan van hun coach, ook gear advies.
Ben toch benieuwd... over welke leeftijd atleten hebben we het dan ongeveer? Jonge mensen, neem ik aan?
 
Ben toch benieuwd... over welke leeftijd atleten hebben we het dan ongeveer? Jonge mensen, neem ik aan?
Zul je je over verbazen. Pas geleden een stuk over gelezen uit de Washington Post of iets soortgelijks. Vrouwen van 35+ die backstage op een wedstrijd flauw vallen omdat ze teveel clen en diuretics gebruiken en shit. Stond ook nog iets in over een Nederlandse dame.
 
Zul je je over verbazen. Pas geleden een stuk over gelezen uit de Washington Post of iets soortgelijks. Vrouwen van 35+ die backstage op een wedstrijd flauw vallen omdat ze teveel clen en diuretics gebruiken en shit. Stond ook nog iets in over een Nederlandse dame.
out gaan en spierkramp
 
Out gaan en opgenomen worden in een Amerikaans ziekenhuis.
Was ook al eens tijdens Open NK gebeurt.
Insiders weten wie.
Dat weet ik. flauwvallen gebeurt wel vaker, daarvoor hoef je meestal niet naar een ziekenhuis
 
Out gaan en opgenomen worden in een Amerikaans ziekenhuis.
Was ook al eens tijdens Open NK gebeurt.
Insiders weten wie.

Komt overal voor, lekker je water depleten en bijvoorbeeld geen kalium tot je nemen. Vind je rikketik reuze fijn!
 
Ben toch benieuwd... over welke leeftijd atleten hebben we het dan ongeveer? Jonge mensen, neem ik aan?
22 tot 40 evengoed wel, zelfs bikini atletes.
 
Dat weet ik. flauwvallen gebeurt wel vaker, daarvoor hoef je meestal niet naar een ziekenhuis
Je had het over out gaan door vocht gebrek.
Wat ben je toch slordig de laatste tijd, kom op, kappen met onduidelijkheid zaaien, blijf een beetje scherp :thumb:
 
out gaan en spierkramp
Je had het over out gaan door vocht gebrek.
Wat ben je toch slordig de laatste tijd, kom op, kappen met onduidelijkheid zaaien, blijf een beetje scherp :thumb:
Flauwvallen had lang en smal het over, waardoor ik aangaf dat je daar vaak niet voor naar ziekenhuis hoeft. praat nergens specifiek over vochtgebrek ouwe
#over scherp blijven. door clen gebruik kan je hartslag onregelmatig zijn, warmteafvoer niet goed en nu komt vocht uit mijn lippen, en ook door plasmedicatie. ook podiumomstandigheden spelen mee.
 
Komt overal voor, lekker je water depleten en bijvoorbeeld geen kalium tot je nemen. Vind je rikketik reuze fijn!
Nou, als ik zo naar die protocollen keek... De protocollen die ik voorbij zag komen in dat artikel van de Washington Post gaven vooral een risico op hyperkaliëmie. (En waren behoorlijk debiel.) Er werd daarin gesproken over spironolacton en triamtereen/hydrochloorthiazide-combi (Dyazide). Als je spironolacton neemt en dat combineert met Dyazide is hypokaliëmie geen risico: hyperkaliëmie wel (de kaliumuitscheidende werking van hydrochloorthiazide wordt makkelijk overschreden door deze twee middelen). Je nieren verliezen dan simpelweg de mogelijkheid om significante hoeveelheden kalium in de urine te lozen. Dat gaat goed, zolang je geen hoge kaliuminname hebt of een (verborgen) verminderde nierfunctie. Combineer je dat echter met uitdroging en, in mijn ervaring, juist het wat meer kaliumrijke dieet richting zo'n wedstrijd, en hyperkaliëmie ligt op de loer. Ik begreep uit het artikel ook dat sommigen aan atleten die met uitdrogingsverschijnselen kampten Pedialyte uitdeelden: héél onverantwoord als je niet weet wat voor diuretica iemand neemt. Daar zit ook wat kalium in en zo'n geval van geringe hyperkaliëmie druk je daarmee in een wat serieuze hyperkaliëmie. Het vervelende aan die spironolacton is ook dat het lang duurt voordat het is uitgewerkt.
 
Ik weet meerdere 'goede' coaches die van alles voorschrijven bij vrouwelijke atleten en ook mannen.

Veel van die mensen nemen alles klakkeloos aan van hun coach, ook gear advies.
Daar neem je toch een coach voor?
Anders zegt zo een coach ook zoek het maar uit als je toch wat anders doet dan die zegt.
 
Daar neem je toch een coach voor?
Anders zegt zo een coach ook zoek het maar uit als je toch wat anders doet dan die zegt.
Je kan toch ook zelf researchen en een gezonde discussie aangaan met je coach? Vooral als het om je gezondheid gaat.

Tis niet zo zwart wit en als je het goed en onderbouwt brengt , denk ik niet dat er een coach is die niet naar je argumenten luistert. En anders zoek je een coach die wel om je gezondheid denkt.


Je moet altijd zelf na blijven denken.
 
Nou, als ik zo naar die protocollen keek... De protocollen die ik voorbij zag komen in dat artikel van de Washington Post gaven vooral een risico op hyperkaliëmie. (En waren behoorlijk debiel.) Er werd daarin gesproken over spironolacton en triamtereen/hydrochloorthiazide-combi (Dyazide). Als je spironolacton neemt en dat combineert met Dyazide is hypokaliëmie geen risico: hyperkaliëmie wel (de kaliumuitscheidende werking van hydrochloorthiazide wordt makkelijk overschreden door deze twee middelen). Je nieren verliezen dan simpelweg de mogelijkheid om significante hoeveelheden kalium in de urine te lozen. Dat gaat goed, zolang je geen hoge kaliuminname hebt of een (verborgen) verminderde nierfunctie. Combineer je dat echter met uitdroging en, in mijn ervaring, juist het wat meer kaliumrijke dieet richting zo'n wedstrijd, en hyperkaliëmie ligt op de loer. Ik begreep uit het artikel ook dat sommigen aan atleten die met uitdrogingsverschijnselen kampten Pedialyte uitdeelden: héél onverantwoord als je niet weet wat voor diuretica iemand neemt. Daar zit ook wat kalium in en zo'n geval van geringe hyperkaliëmie druk je daarmee in een wat serieuze hyperkaliëmie. Het vervelende aan die spironolacton is ook dat het lang duurt voordat het is uitgewerkt.

Ja de medaille kent natuurlijk twee kanten.

Wat ik altijd zo schrijnend vind is dat men zonder verblikken of verblozen 1 op 1 alles gelooft en doet wat een coach zegt, zonder zelf onderzoek te doen. En dat allemaal voor een kutbeker en je 5 minutes of fame.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ja de medaille kent natuurlijk twee kanten.

Wat ik altijd zo schrijnend vind is dat men zonder verblikken of verblozen 1 op 1 alles gelooft en doet wat een coach zegt, zonder zelf onderzoek te doen. En dat allemaal voor een kutbeker en je 5 minutes of fame.
En 113 likes op IG niet te vergeten.
 
Ja de medaille kent natuurlijk twee kanten.

Wat ik altijd zo schrijnend vind is dat men zonder verblikken of verblozen 1 op 1 alles gelooft en doet wat een coach zegt, zonder zelf onderzoek te doen. En dat allemaal voor een kutbeker en je 5 minutes of fame.
Vergeet de vrouwtjes niet al dat testosteron moet ergens geloost worden
 
Daar neem je toch een coach voor?
Anders zegt zo een coach ook zoek het maar uit als je toch wat anders doet dan die zegt.
Dus als jouw coach je een gram dnp voorschrijft neem je het zo zonder na te denken of iets?
 
  • Haha
Waarderingen: Boca
Back
Naar boven