MuscleMeat

winstrol vraag

musclefighter

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
19%
als ik mijn spieruihoudingsvermogen en conditie wil maximaliseren, is het dan beter om de helft van de normale kuur te nemen bijvoorbeeld 10 mg eerste week en dan tot 12 weken 20mg.
zodat het een booster is en ik maximale conditie kan opbouwen
of is een standaard kuur 40mg per dag het optimale?

ik weeg 108 en heb 16% a 17% als vetpercentage.

met dianabol heb ik vroeger resultaten geboekt.
maar daarna wel vocht vasthouden en ook vet aanzet was sneller.

wat is een goede kuur opbouw voor spieruithoudingsvermogen en conditie maximaliseren.

mijn vraag betreft fitness en vechtsport combinatie. niet maximale spiergrootte opbouw.

je legt je eigen aanmaak stil,juist met kleine hoeveelheden heb je dus geen profijt hiervan

Conditie?
Cutten naar 10%, is je conditie vast beter;)

dit zou ik eerder in trainingsmethoden en kracht/massa ratio zoeken, niet een tijdelijke oplossing uit een potje.

• Topic Starter Topic Starter
Conditie?
Cutten naar 10%, is je conditie vast beter;)

naar 10% vetpercentage, daar ben ik goed mee bezig.
nu meer spiermassa en 3% vetpercentage minder in 3 maanden.

de winstrol is een idee voor over 6 maanden of zodra ik mijn 10% vetpercentage bereik.

ik dacht dat winstrol niet eigen productie compleet stil legt?
nolvadex als nakuur?

het is voor mij nog niet besloten een kuur te doen, maar iets is nodig om door de conditiegrens te komen. dianebol heb ik een minikuur gedaan van 3 weken 1e week 10mg en 2e 20mg en 3e weer 10mg. daarna veel meer kracht en uihoudingsvermogen gekregen. geen nakuur gedaan. maar toen was ik 21 jaar. nu 15 jaar later is er denk ik wel iets nodig, maar ik besluit pas als ik mijn natuurlijke max conditie peil heb gehaald.

Laatst bewerkt:
ikzelf heb een winstrol only kuur gedaan, hoog gedoseerd. ik raad je aan om eerst te zakken in bf tot op 12 procent ofzo, en dan kan je denken aan de winny, dan zal je ook veel meer tevreden zijn over het resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
ikzelf heb een winstrol only kuur gedaan, hoog gedoseerd. ik raad je aan om eerst te zakken in bf tot op 12 procent ofzo, en dan kan je denken aan de winny, dan zal je ook veel meer tevreden zijn over het resultaat.

hoeveel is die hoge dosering?
heb je nog nakuur gedaan?
was het oral?

Terug
Naar boven