MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik heb mn kuur iets aangepast ;)

Zou eigenlijk met deca gaan stacken... Maar daar zie ik toch van af. Hoor eigenlijk heel veel negatieve kanten over het middel. Bovendien zou ik er nog 3 weken op moeten wachten. Komt slecht uit.

Nieuwe kuurvoorstel ziet er als volgt uit:

1-14 TestE 600mg EW
1-14 Bold 600mg EW

16-19 Nolvadex 20mg ED

Verder ben ik sinds 1 november met roa bezig 10mg/dag. Als na 6 weken nog niet alles weg is ga ik verhogen naar 20mg.

Vrijdag de eerste spuit erin!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zeer interresant en ga hem zeker volgen. Ben zelf ook van plan om test en bold kuurtje te nemen voor een week of 20a 25

succes

Ik had toch voor de deca gekozen maar soit veel suces ik volg hem

Is het echt nodig om met je 2de kuur de test. al op te gaan schroeven ?
Je stackt nu ook met een ander product..

succes man,

ben benieuwd wat bold voor je gaat doen;);)

suc6 datser! :D

houd je log up too deet hé ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is het echt nodig om met je 2de kuur de test. al op te gaan schroeven ?
Je stackt nu ook met een ander product..
Dat is meer omdat ik anders heel wat overhoudt :o. De test is namelijk 300mg/ml gedoseerd ipv 250mg die ik verwachtte.

Ik denk er ff over na!

De rest bedankt voor succeswensen :)

abbo!

Ook een lekkere kuur gozer.

Veel succes ik ben benieuwd...

zeker succes ben benieuwd wat die bold je gaat brengen...

wat wilje minimaal bereiken...

succes

Die bold is ookal 300mg/ml gedoseerd hoor ik net...

Dan denk ik dat ik de test en de bold allebei op 600mg zet!

Ben ook benieuwd wat ik van de bold kan verwachten :) Meningen lopen zeer uiteen wat betreft dit middel.

zet die bold op 900mg krijg je geen spijt van, ik was begonnen op 800mg maar toen ik verhoogde naar 1000mg was het echt wel de moeite

Iemand anders met een flink kuurverleden zei dat die bold echt niet hoger dan 400 hoefde... Tenzij ik zin had de hele dag benauwd en ademloos rond te lopen ;)

600mg lijkt me wel mooie tussenweg.

Ik ben niet zo''n fan van bepaalde UG Boldenone's; hoog doseren weinig resultaat.
Op een zelfde dosering (of zelfs minder) heb je met primo betere resultaten.

Sowieso zou ik niet kuren als m'n huid dermate slecht is dat ik aan de Roa moet, maar dat ben ik als ijdele indo...Chicks like muscles, but the don't like acne.

Succes anyway, ben ook zeer benieuwd wat je van boldenone gaat vinden!

Als die 10mg genoeg is om acnevrij te blijven ga ik het echt niet laten :) Maar moet nog ff uitwijzen of het genoeg is.

Moet wel zeggen dat ik er geen erge bijwerkingen voor over zou hebben, dus zogauw ik hele dagen met gewrichtspijn/spierpijn rondloop of moeheid of wat dan ook stop ik er direct mee. Maar heb momenteel nergens last van. Laat over een maand mn leverwaardes nog wel een keer checken!

Geloof me gast, lose the Boldenon! Boldenon sucks
Als je er 700 Test naast zet ga je na de kuur misschien zeggen ik vond Bold lekker , goed gegained maar iedereen gaint goed op 700mg Test als 2de kuur!
2 op 10 mensen vinden bold goed, daar is een reden voor!

Ik zou gewoon 300 Test + 200 Primo zetten E4D of E5D en dan gain je als een gek als alles op orde is!

Je zegt dus dat de 2/10 die het middel wel goed vinden, dat vinden omdat ze het gestacked hebben en niet beter weten?

Lijkt me onzin, het middel heeft zich echt al wel bewezen. Ik verwacht er geen monsterlijke gains van, maar geloof er wel in. De tijd zal het leren ;)

precies .....
keep us posted

Je zegt dus dat de 2/10 die het middel wel goed vinden, dat vinden omdat ze het gestacked hebben en niet beter weten?

Lijkt me onzin, het middel heeft zich echt al wel bewezen. Ik verwacht er geen monsterlijke gains van, maar geloof er wel in. De tijd zal het leren ;)

Das waar, ieder zen eigen keuze! maar ik ga hard op alles, zelfs 250 test alleen doet meer bij mij dan 5-600 bold dus ik vind het gewoon dikke crap , en zo ken ik nog 10tallen mensen in men omgeving die het brol vinden.
40-50ml wegspuiten voor gains waar je niet eens zeker van bent dat ze daarvan komen vind ik gewoon 2x niks.

Veel succes wel, hopelijk slaat het bij jou lekker aan!

Tja...ik ken ook niemand die er tevreden over is. Iedereen die het heeft gebruikt zegt het in het vervolg nooit meer te pakken, zegt imo toch wel genoeg.

Over die Roa. Ikzelf heb het ook gehad vorige kuur en ben nu met andere middelen aan het expirimenteren. Pak zelf nu ca 7gr vitamine b5 en 6 tabs biergist per dag en krijg geen enkel puistje. Ben wel pas 5 dagen met de kuur bezig dus wat niet is kan altijd nog komen maar ik heb er wel vertrouwen in.

Terug
Naar boven