Fitness Seller

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Bold is prima deluxe, lekker 1000 mg week 2 liter melk per dag;). Ik heb me voor het eerst maar geabboneerd op een log ook. Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft die rijst, ik ben vaak onderweg en vind koude rijst niet te vreten.. Misschien een idee om pannenkoeken met brinta en eieren te maken ofzo. Of iets anders als iemand ideeën heeft..
Vorige kuur kwam ik eigenlijk helemaal niet zo veel vocht aan, zag er nog steeds wel scherp uit, dus daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Maar teveel zout is sowieso niet goed natuurlijk.

@Martinez en Lean, goed te horen dat er ook positieve reacties op boldenone zijn :D

hmmm elke dag koude rijst smaakt me toch niet echt verkeerd....wat zoete chilisaus erdoor

hmmm elke dag koude rijst smaakt me toch niet echt verkeerd....wat zoete chilisaus erdoor

Heb daar ook absoluut geen moeite mee.
Magoed heb sowieso gen moeite om elke dag hetzelfde te eten :D
Heb ik ook vaak woorden over met mijn vriendin, die wil altijd variatie.

Ja ik nam wel is een zakje uit de diepvries mee, en als t dan ontdooit was smaakt het echt niet meer.. Misschien moet ik het eens gewoon in de koelkast bewaren.

Eentonigheid heb ik ook absoluut geen moeite mee trouwens. Ik heb al een half jaar hetzelfde voedingsschema zo'n beetje.

Ik doe het zo:

200ml Vloeibaar eiwit (cocovit) 100kcals
2 hele eieren 120 kcals
100gr brinta 340 kcals
40gr whey 130 kcals
= 690 kcals

In de pan beetje olijfolie en je hebt een lekkere beest van een pannenkoek
Daar nog 250ml Fruitsap bij en je zit om en bij de 900 kcals als ontbijt hmmm

Maar koud vind ik dit dan weer niet zo lekker, en rijst dan weer wel. koude rijst met kip of vis vind ik praktisch evengoed als warm

Ik doe het zo:

200ml Vloeibaar eiwit (cocovit) 100kcals
2 hele eieren 120 kcals
100gr brinta 340 kcals
40gr whey 130 kcals
= 690 kcals

In de pan beetje olijfolie en je hebt een lekkere beest van een pannenkoek
Daar nog 250ml Fruitsap bij en je zit om en bij de 900 kcals als ontbijt hmmm

Maar koud vind ik dit dan weer niet zo lekker, en rijst dan weer wel. koude rijst met kip of vis vind ik praktisch evengoed als warm
lekker !

als rijst bevroren is geweest dan weet ik het niet ik maak mijn porties voor 2 dagen klaar en dan is het goed te bewaren in de koelkast

Beetje gembersiroop met koude rijst, koolvis en een goed glas melk. ;)

Koude rijst is goed te doen, eet het nu al een paar maand koud. Soms een keer wat sambal erbij en smullen maar!!!:D

Ik at m'n koude rijst altijd met roerei en een tomaatje erdoor.
Goed te doen hoor.
Athans, ff verstand op nul en dooreten maar.
Een foto van Arnold naast je tupperware bakje leggen helpt.

Ja ik denk dat het komt omdat ik het altijd invries. Ik had één keer zo'n zakje meegenomen in de auto en toen het ontdooid was was het echt niet te vreten. Ik ga is proberen gewoon in de koelkast te bewaren.

En basmatirijst met vis of ei, is weer beter te doen dan zilvervliesrijst met kip denk ik.

Gister trouwens 8x150kg gesquat. PR, maar die heb ik nog niet aan de test te danken denk ik ;). Gewicht was vandaag 91,4kg.

ik ben pas echt benieuwd over 2 a 3 weken als de bold inslaat of je dan een beter uithoudingsvermogen hebt.
ik kon blijven trainen , dan was ik even zwak en hop na 5 minuten kon ik zo weer de training opnieuw doen.

ik blijf je log volgen :)

conditie (cardio) ga je al merken in de eerste weken, gains pas erna ;)

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Ja ik denk dat het komt omdat ik het altijd invries. Ik had één keer zo'n zakje meegenomen in de auto en toen het ontdooid was was het echt niet te vreten. Ik ga is proberen gewoon in de koelkast te bewaren.

En basmatirijst met vis of ei, is weer beter te doen dan zilvervliesrijst met kip denk ik.

Gister trouwens 8x150kg gesquat. PR, maar die heb ik nog niet aan de test te danken denk ik ;). Gewicht was vandaag 91,4kg.
Blijven knallen!!!

Week 1

Merk de effecten al wel goed eigenlijk de eerste week. Ben zo'n twee kilo aangekomen, maar zal wel hoofdzakelijk vocht zijn... Ik merk in ieder geval dat alles wat voller zit en tijdens het trainen al wel iets sterker.
Mn arm meet 42cm nu, die schommelde normaal altijd rond de 41. Vorige kuur was 42cm mn maximum, en nu is het ongeveer mn startpunt :). Hetzelfde geldt voor mn benen die nu 65,5cm meten.

De huidplooi bij mn buik meet 13mm, dat is ook een PR helaas sinds de cut ;)

Week 2

Injecteren gaat nog steeds heel lekker. Geheel pijnloos. Vorige kuur had ik standaard last van heel pijnlijke injectieplekken en zwellingen. Dat is in ieder geval een pluspunt dus. Verder niet echt verbeteringen ten opzichte van vorige week, maar komende week zal het feest ongeveer gaan beginnen denk ik :)

Succes, khoop dat het wat word ;)

Ik ook :p

Vandaag woog ik 94.2kg. Dat is ruim 10kg meer dan op de foto's uit mn galerij :) Zal binnenkort wel ff kijken of ik foto kan maken.. Zo'n 3-4kilo meer dan aan t begin van de kuur.

Enige side waar ik beetje last van heb, is dat vaak last heb van opgeblazen pens. Als ik mn veters strik kan ik gewoon niet ademen bijvoorbeeld. Verder nergens last van.

De roaccutane begint trouwens goed te werken. Vrijwel alle acne is verdwenen! Ik hoop dat 20mg EOD genoeg is om een nieuwe uitbraak te voorkomen aan het einde van de kuur...

mooi zo geen pijnlijke spuitplekken :)

succes en trainen als een mofo he, ben erg benieuwd.

Net rug getraind! Ging heel lekker. Merk al een beetje krachtvooruitgang. Enige punt is dat ik hele training hondsbenauwd en aan het hijgen was. De pull ups gingen me heel wat moeilijker af, maar dat wijt ik gewoon aan de 4kilo extra lichaamsgewicht :)

Terug
Naar boven