MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

heb bold op 750 en vind er ook niks aan

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken ook genoeg mensen die deca/tren/oxy hebben gehad en het nooit meer zouden doen.

Biergist slik ik overigens al aantal maanden... (6gr per dag) Heb niet echt het idee dat het werkt.

ik denk dat het zeker genoeg gaat zijn dosis ook niet te rap uppen op een lage dosis heeft het soms wat meer tijd nodig

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

voor de bold vind het heerlijk met tren en provi

OK, de eerste spuit zit erin! :) En laat bij deze dan ook het gezanik over bold -goed of niet goed- dan over zijn. Dat zal ik nu wel zelf ondervinden.

Tja...ik ken ook niemand die er tevreden over is. Iedereen die het heeft gebruikt zegt het in het vervolg nooit meer te pakken, zegt imo toch wel genoeg.

Over die Roa. Ikzelf heb het ook gehad vorige kuur en ben nu met andere middelen aan het expirimenteren. Pak zelf nu ca 7gr vitamine b5 en 6 tabs biergist per dag en krijg geen enkel puistje. Ben wel pas 5 dagen met de kuur bezig dus wat niet is kan altijd nog komen maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik neem ook niks bij nu tegen acne, ben toch 5 weken onderweg , heb vorige week een puist op men trap gehad that's it dus zit tot nu toe helemaal goed!

Zegt ook niet veel toch. Bij mn vorige kuur kwam de uitbraak pas na 12 weken, maar dat zit er nu nog steeds....

Zegt ook niet veel toch. Bij mn vorige kuur kwam de uitbraak pas na 12 weken, maar dat zit er nu nog steeds....

Ik heb al praktisch 2 jaar geen acne meer na men 9 maand ROA kuur!

Heb wel 2 doosjes van 10mg liggen just in case ;)

De orginele Ganabol was helemaal geweldig, als je de "oude garde" er over hoort dan zie je ze opleven.

Maar de ug-boldenone is gewoon niet zoals de orginele, het is maar een milde a.s die bij slechts bij hoge dosering wat doet. En als je zoveel ml in je bloedbaan moet spuiten, voor zo lang, dan moet je je toch vragen of je niet wat sterkers zal gebruiken waarvan je minder moet doseren EN nog betere winst boekt ook.

Maar nogmaals, trial and error, je komt er vanzelf achter.

@Loo. Ik snap dat nooit zo goed. Equipoise = equipoise denk ik dan... Maargoed het zal wel. Laatste woord erover :D

Vandaag de eerste training gehad, en psychisch doet zoiets me veel goed. Zat net met alle lifts een beetje op een plateau te hakkelen, en de gedachte aan die AS in je lichaam maakt je dan net wat agressiever om die laatste herhaling eruit te MOETEN persen.

Ik ben op alle fronten trouwens al een stuk sterker dan tijdens het hoogtepunt in mn eerste kuur (feb-april) dus wat dat betreft wel goed moment om te beginnen. De rek van de natural flow begint net in te krimpen.

ik ben wel tevreden over bold...oke je pakt minder kilo's maar wel mooie kilo's ik zou wel voor een week of 16 gaan qua duur ....

test hoeft zo hoog niet doe 600 test en 900 bold dan isse genoeg

bold is lekker als je cardio doet! ff abo benieuwd hoe je vooruit gaat!

er word weer flink gespoten hier in D. ;)

Ik heb ff een goede weegschaal aangeschaft, en daaruit blijkt dat ik 90,2kg weeg als ik 's ochtends uit bed stap. Dus dat zie ik maar als mn startgewicht. Heb vandaag de tweede injectie gezet, en die ging al even soepeltjes als de eerste.

Voor de rest merk ik al wel dat de testosteron door mn aderen vloeit. Voel me gewoon heel lekker en ben teringgeil. Mn lichaam voelt al wel iets voller aan, ook wel wat vochtiger heb ik het idee. Ik krijg opzich nogwel aardig wat zout binnen (brood etc..). Als het erg wordt ga ik daar alternatieven voor zoeken.

doe eens gek en ga rijst eten...succes en ik blijf je wel volgen...

Ff abo opt log, succes!

Ik ben ook gestopt met brood eten alleen nog maar rijst of aardappels.
Voelt echt een stuk lekkerder en minder opgeblazen gevoel.

Broodlovers lees dit maar eens :D;

http://www.fonteine.com/fytinezuur.html

Eet al 3-4 maand haast geen brood meer. Door de weeks sowieso niet.
Neem rijst+kip+boontjes mee naar mijn werk. Gezijk over je eet patroon
wordt wel minder na een tijdje. Voel me er goed bij iig.

Brood bevat ook veel zout dus opzich niet verkeerd om niet teveel brood
te eten binnen een kuurtje.

ik blijf erbij test + bold is extreme vasuclariteit en uithoundings vermogen gains vallen idd tegen maar als je door de test sterker bent en dan ook nog eens door kan knallen doorje extreme uithoudingsvermogen vind ik het een super combo.

Veel mensen oordelen op gains maar bold doet niet veel meer dan je uithoundings vermogen vergroten gains misschien maar een kilo of 4 in 14 weken tijd en veel ml spuiten omdat je minimaal op 750mg moet zitten imo.

Maar probeer het eens en vergelijk het met aantal reps dat je behaald,
met of zonder bold.

ik blijf erbij bold :D

Terug
Naar boven