Fitness Seller

Wipeout

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Zoals wederom bekend, komt Wipeout weer terug op tv, de Nederlandse en Belgische versie, wie geeft zich op?

http://www.rtl.nl/games/wipeout/home/

Ik zit er serieus aan te denken, maar ik vind 5000 euro nou niet echt de moeite waard om met me kop op tv te komen, 50000 was weer een ander verhaal geweest (de Amerikaanse versie).

afgekraakt worden door twee homos, no thanks.
klaasendennis618x306.jpg

Het is dat ik niet kan ivm tentamens anders had ik me zeker opgegeven. 5000 Euro plus een reis naar Argentinië vind ik wel genoeg :D

• Topic Starter Topic Starter
Welk programma is dat ook alweer? Dat wordt toch gepresenteerd door een chickie?

Die fat bastard is zogenaamd ook een bekende nederlander/belg..pff.

5k ?

had me bijna ingeschreven, vriend zei dat het 20k was.
Die heeft zich dus wel ingeschreven :roflol:

Prachtig programma dit, no way dat ik me op ga geven though.

Lekker op tv in de rondte stuiteren over die ballen en die muur met die vuisten, thanks but no thanks.:D

Haha waarom niet, is toch lachen. Wel een klote tijd van die opnamens. 11 tot 25 dec.

De amerikaanse versie van wipeout is zoveel vetter.

Hahe echt een masterprogramma dat.

Uiteraard doen de japanners dit beter met de shows Ninja Warrior (Sasuke) en Viking Challenge.

Ninja Warrior (Sasuke):

De held van Sasuke

Voorbeeld van een final stage

En Viking Challenge:

Voorbeeldje

Rest kan je wel op youtube vinden, bizarre shows.

:D

Wipeout is een zwak aftreksel vind ik.

Laatst bewerkt:
waar kan ik me opgeven?, heb het programma nooit gekeken, maar het ziet er serieus vet uit voor zelf te doen

Ja idd, in het programma zelf meedoen heb ik eigenlijk niet veel zin in maar dat parkoer wil ik zoiezo ff doen haha.

Terug
Naar boven