AndroidHealthClinic

witte huids

Jorizzz

Novice
Waardering
0
hej, ik heb nogal een blanke huid, (ik ben roodharig en vandaar dat ik niet snel bruin wordt.)
Ik zou toch graag wat bruiner willen worden voor de zomer begint...
Hebben mensen advies/tips.

ik ga nog niet onder de zonnebank. mijn broer wel, maar het geeft bijna geen resultaat. Iemand hier ervaring mee of tips?

Ga naar een goede zonnecenter,waar ze zo 'n spraycabine hebben.BlijFt niet zo heel lang zitten,is ook duur.Maar als je niet wil zonnen door je huid.is dit een ideaale oplossing.

Of kijk of je aan melanotan-II kunt komen, werkt ook goed. In de anabolen sectie loopt er ook een topic over.

GEEN ZON, GEEN ZONNEBANK. Ik ben zelf getint en ik vermijd het. Slecht voor je huid. Erger als je al een hele blanke huid heb. Je kan tegenwoordig van die zelfbruiners kopen bij etos of kruidvat. Ergens gelezen dat het beter werkt op een gescrubte huid.

@ missj, dat helpt niks met sneller bruin worden, tenminste, tijdelijk wel, maar hij wilt dat het in de zomer sneller gaat en dat helpt dus echt geen ****. :)

Ga naar een goede zonnecenter,waar ze zo 'n spraycabine hebben.BlijFt niet zo heel lang zitten,is ook duur.Maar als je niet wil zonnen door je huid.is dit een ideaale oplossing.

haha,ooit die aflevering v Friends gezien waarbij Ross te lang in zo'n cabine gezeten heeft? :roflol::lol:

ontopic: is idd volgens mij ook de beste oplossing voor jou, want als je met jouw huidtype mooi bruin wilt worden door te banken of te zonnen, dan zal je ten eerste veel verbranden (huidkanker:eek:) en ten 2e ook nooit echt bruin worden op die manier

Niemand merkt die witte huid als je grote trapz hebt

• Topic Starter Topic Starter
wel als je zo wit bent als ik. Echt bleek. type1. Dat is gewoon jammer als je wel mooi in vorm bent wil je het ook mooi kunnen laten zien op het strand ;)

haha,ooit die aflevering v Friends gezien waarbij Ross te lang in zo'n cabine gezeten heeft? :roflol::lol:

ontopic: is idd volgens mij ook de beste oplossing voor jou, want als je met jouw huidtype mooi bruin wilt worden door te banken of te zonnen, dan zal je ten eerste veel verbranden (huidkanker:eek:) en ten 2e ook nooit echt bruin worden op die manier

eerste waar ik aan dacht toen ik haar post las:D

een vriend van mij gaat onder de zonnebank en bouwt het heel langzaam op, ook rood haar met blanke huid. duurt wel ff maar hij is wel bruin in de zomer en van verbranden heb je dan ook minder last, al moet je wel goed blijven smeren.

ga niet je huid naar de klote helpen voor die paar dagen strand in het jaar.
als je een goed lichaam hebt zie je het ook als je goede kleding aan hebt en gaat stappen.
ik ben vroeger een hele tijd elke dag onder de zonnebank gegaan, bijna een jaar lang ging ik wel 4 keer per week. resultaat was dat ik ongeveer even bruin was als anderen die niet gingen zonnen en dat ik nergens geen puisten had.
Nu boeit het mij niet meer en doe ik af en toe een zelfbruiningscreme op van niveau die is wel goed. doe ik alleen in mijn gezicht lichaam zie je toch niet met kleren aan. Verder zal ik nooit meer mijn huid zo naar de klote helpen als toen. Dan maar lekker blank die hele n*ger-hype zal vast wel een keer over gaan

ga niet je huid naar de klote helpen voor die paar dagen strand in het jaar.
als je een goed lichaam hebt zie je het ook als je goede kleding aan hebt en gaat stappen.
ik ben vroeger een hele tijd elke dag onder de zonnebank gegaan, bijna een jaar lang ging ik wel 4 keer per week. resultaat was dat ik ongeveer even bruin was als anderen die niet gingen zonnen en dat ik nergens geen puisten had.
Nu boeit het mij niet meer en doe ik af en toe een zelfbruiningscreme op van niveau die is wel goed. doe ik alleen in mijn gezicht lichaam zie je toch niet met kleren aan. Verder zal ik nooit meer mijn huid zo naar de klote helpen als toen. Dan maar lekker blank die hele n*ger-hype zal vast wel een keer over gaan

er is hier natuurlijk wel een verschil tussen een n*ger en een hele blanke huid, bij jou is het alles of niets. Beetje bruin ziet er wel een stuk beter uit in de vakantie dan zo'n wit lijk. Je moet natuurlijk niet zover gaan als de superdudes

ga naar de apotheek daar hebben ze wel een bruincréme die je gewoon aanbrengt sochtends en na een uurtje of 2 hebje een lekker bruin tintje :D

er is hier natuurlijk wel een verschil tussen een n*ger en een hele blanke huid, bij jou is het alles of niets. Beetje bruin ziet er wel een stuk beter uit in de vakantie dan zo'n wit lijk. Je moet natuurlijk niet zover gaan als de superdudes

het is niet alles of niets als je een hele lichte huid hebt ben je al blij dat het iets wordt. en dat gaat zo langzaam dat als je echt wat wil bereiken om de dag wel zal moeten gaan, maar na 2 weken begint het weer opnieuw omdat je huid natuurlijk telkens vernieuwd. Dus echt bruin zal zo iemand nooit worden, eerder "niet-bleek".

het is niet alles of niets als je een hele lichte huid hebt ben je al blij dat het iets wordt. en dat gaat zo langzaam dat als je echt wat wil bereiken om de dag wel zal moeten gaan, maar na 2 weken begint het weer opnieuw omdat je huid natuurlijk telkens vernieuwd. Dus echt bruin zal zo iemand nooit worden, eerder "niet-bleek".

weet niet of ik het hier mee eens ben.
Ik heb zelf rood haar en een lichte huid, maar door genoeg zon te pakken ben ik echt aan de zon ''gewend'' geraakt. (na 4x 5 maanden tropen)
ik moet nog wel de eerste dagen voorzichtig zijn, maar kleur goed genoeg daarna en verbrand nauwelijks.
Doe nu zelf 1x in de 1,5 week om ff te wennen voor de lente en dan elke dag met zon buiten zijn!
En neej ik zal nooit ultiem bruin worden als andere nl'ers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Als je je huid 'zomerklaar' wilt maken kan je best even naar de dermatoloog gaan om enkele afspraken te maken voor de "puva". Dit apparaat/cabine helpt om bleke mensen of mensen die snel verbranden toch een mooi kleurtje te krijgen tijdens de zomer.
Zon moet je zeker niet mijden, het is goed voor onze botten, door de UV stralen van de zon wordt vitamine D vastgezet op onze botten, hierdoor worden onze botten sterker ;)

Groetjes

Ga buiten trainen in plaats van binnen, begin in het bos in het voorjaar boomstammen genoeg bouw het langzaam op en gebruik een goede zonne creme zodat je niet verbrand. Gebruik emoe olie na het zonne bad en je zult merken dat je er beter uitgaat zien.

Denk dat je het beste, kwa zelfbruiners, deze kunt proberen:

produit-de-soin-286-110-300x300.jpg

Deze is niet super sterk, maar komt zeker goed uit de verf nadat je het een aantal dagen achter elkaar hebt opgesmeerd. Er zijn zelfbruiners waar je heel snel bruin van wordt, maar ik zou die in jou geval niet nemen. Ik denk namelijk dat die niet mooi kleuren op een heel bleke huid (dan ziet het er erg fake uit).

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt...

Ik ga volgende week aan de MelanotanII beginnen.
Ik zal op dit forum bij houden wat het met me doet...

Succes jongen, misschien kan je ook before pics maken. Zo kun je laten zien wat het met je doet, altijd leuk! Ik ben in ieder geval supertevreden, ben ook bezig met een kuurtje nu heb alleen geen before pics gemaakt. :D

Terug
Naar boven