AndroidHealthClinic

witte huids

Hoi,

Zon moet je zeker niet mijden, het is goed voor onze botten, door de UV stralen van de zon wordt vitamine D vastgezet op onze botten, hierdoor worden onze botten sterker ;)

Groetjes

na 15 min in de zon is je vit D voorraad al op zijn max, zeker dus geen nut om er de hele dag in te gaan ligge, overdaad schaadt

Denk dat je het beste, kwa zelfbruiners, deze kunt proberen:

http://www.profession-beaute.com/images/produit/produit-de-soin-286-110-300x300.jpg

Deze is niet super sterk, maar komt zeker goed uit de verf nadat je het een aantal dagen achter elkaar hebt opgesmeerd. Er zijn zelfbruiners waar je heel snel bruin van wordt, maar ik zou die in jou geval niet nemen. Ik denk namelijk dat die niet mooi kleuren op een heel bleke huid (dan ziet het er erg fake uit).

hij dan ook?

hej, ik heb nogal een blanke huid, (ik ben roodharig en vandaar dat ik niet snel bruin wordt.)
Ik zou toch graag wat bruiner willen worden voor de zomer begint...
Hebben mensen advies/tips.

ik ga nog niet onder de zonnebank. mijn broer wel, maar het geeft bijna geen resultaat. Iemand hier ervaring mee of tips?

Ik heb een paar weken geleden een documentaire op tv gezien over een vrouw met een bleke huid die altijd snel verbrandde. Toen moest ze enkele maanden dagelijks 55 gramp lycopeen eten. Bleek dat ze na volgens mij 2 mnd al minder gevoelig was voor de zon, dus minder snel verbrandde. Lycopeen zit vooral in langdurig verwarmde tomaten, zoals tomatensaus, tomatenpasta en ketchup.
In wortels schijnt het ook in kleine hoeveelheden te zitten, maar daar weet ik het fijne niet van. Google het anders even.
En sowieso is het een goed idee om je huid rustig te laten wennen aan de zon. Als je niet onder de zonnebank wilt, zorg er dan voor dat je zo veel mogelijk gebruik maakt van de zon. Begin met 5 minuten (om de 2 a 3 dagen), daarna 10, 15, etc. Duurt misschien een eeuwigheid, maar dat is wel het beste voor je huid. En zo af en toe is het best lekker weer, ook al is het nog geen zomer, dus strook je mouwen op. broeksppen omhoog en ga ff 5 minuutjes in de zon zitten/liggen.
Succes

P.S.: Zon moet je idd niet vermijden

• Topic Starter Topic Starter
melanotan2 te gek!!

Melanotan heeft bij mij echt super gewerkt!
ik had echt een heel witte bleeke huid en ben nu harstikke bruin!
Echt super en geen bijwerkingen!

Foto van voor en na volgen nog.

Ik heb nu 40 mg. gebruikt. Per dag ongeveer 1 mg.
Ik ben pas twee weken geleden met zonnebanken begonnen (twee keer per week), en daardoor ben ik echt snel bruin geworden.

Ik zal dus nog wat bruiner gaan worden door de zonnebank.
Ook verbranden doe ik nu minder snel. Lang op het strand was eerts echt een probleem voor mij, nu is het heerlijk!

paar fototjes

http://www.mijnalbum.nl/Album-G4N8ZDRE

Laatst bewerkt:
Er zijn natuurlijk allerlei smeerseltjes die je kunt gebruiken, of naar zo'n tan cabine gaan.

maar dat blijft denk ik niet lang zitten.

Wat ik denk is dat met jouw huidtype nooit echt bruin zult worden. Kun je niets aan doen denk ik.

Ik heb nu 40 mg. gebruikt. Per dag ongeveer 1 mg.
Ik ben pas twee weken geleden met zonnebanken begonnen (twee keer per week), en daardoor ben ik echt snel bruin geworden.

Ik zal dus nog wat bruiner gaan worden door de zonnebank.
Ook verbranden doe ik nu minder snel. Lang op het strand was eerts echt een probleem voor mij, nu is het heerlijk!

paar fototjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=G4N8ZDRE

Oh.. kijk.. dus toch iets gevonden! Super!

Damn, resultaat mag er zeker zijn. Verschil is echt overduidelijk.

MII is dan ook super!! :D

Is een zonnebank nou echt zo schadelijk voor je huid? Wat is het max aantal uren in de week dat je er onder mag liggen?> Mischien iemand een leesvoer tip?

Btw een vriend van mij heeft ook een rood haar en een hele bleke huid ( typische Arier) en die wordt ook heel moeilijk bruin. Hij gaat gewoon een paar keer per week een half uurtje onder de zonnebank , en dan beetje insmeren met zonnebrandcreme. Als het zomers weer is zoals nu heeft hij ook geen moeite meer om bruin te worden zonder echt ernstig te verbranden. het gaat natuurlijk niet zo snel als bij anderen, maar je merkt duidelijk verschil

Moraal van het verhaal, je moet het bruin worden volgens mij een beetje opbouwen, niemand is in 1 dag poepbruin. Dus beetje opbouwen met zonnebank en voldoende insmeren en dan in de zomer kun je lekker bruin worden.

Succes.

Met melanotanII kun je dus wel na een paar keer onder de zonnebank echt bruin zijn...
Ook als je van nature roodharig bent.

Het enigste wat mij tegenhoud is de haarkleurverandering

ja idd, een beetje haar verkleuring is een kleine bijwerking.

Terug
Naar boven