- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vierde worden en er 32 jaar over blijven zwetsen alsof het wat voorstelde.
Vierde worden en er 32 jaar over blijven zwetsen alsof het wat voorstelde.
Inderdaad het stelde helemaal niks voor .. tegen Japan hadden ze er al uit gemoeten ... daarna Brazilië die speelde als een middenmoot uit de Bundesliga.. en dan Frankrijk die geen eens heel sterk waren( zie wedstrijd tegen Australië)Vierde worden en er 32 jaar over blijven zwetsen alsof het wat voorstelde.
Een andere reden zoeken om te zuipen.
Ik denk dat je als voetballer nu gewoon naar huis wil iddDe troosting is de ontmoeting met het vakantieliefje zonder de zon/zee/strand-factor.
Awkward for everybody en op het eind spreek je nooit meer.
De troosting is de ontmoeting met het vakantieliefje zonder de zon/zee/strand-factor.
Awkward for everybody en op het eind spreek je nooit meer.

Inderdaad het stelde helemaal niks voor .. tegen Japan hadden ze er al uit gemoeten ... daarna Brazilië die speelde als een middenmoot uit de Bundesliga.. en dan Frankrijk die geen eens heel sterk waren( zie wedstrijd tegen Australië)
Al die agressie, jongens... Het is maar een spelletjeIk zou geen goeie topvoetballer zijn. Buiten dat ik niet kan voetballen zou ik op het einde die Fransen echt geslagen hebben![]()

Ze waren gewoon zo irritant op het einde. Tijd winnen ok maar sportief was het al lang niet meer. Mbappe kreeg plots de Neymar ziekte en erger.Al die agressie, jongens... Het is maar een spelletje![]()
Vond het wel mooi hoe De Bruyne en Lukaku uit de match werden gehouden. Een counter kwam er ook moeilijk uit. Heeft Deschamps goed bekeken.