Fitness Seller

WK 2018 Topic

Eens, Man man man en dan te bedenken dat die lui voor zo’n stukje drama zo’n salaris krijgen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
En nu?

Wel jammer dat de Fransen vanuit een corner winnen. Vond België zelfs beter spelen.

Ik zou geen goeie topvoetballer zijn. Buiten dat ik niet kan voetballen zou ik op het einde die Fransen echt geslagen hebben :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.108
EK 88

Vierde worden en er 32 jaar over blijven zwetsen alsof het wat voorstelde.
Inderdaad het stelde helemaal niks voor .. tegen Japan hadden ze er al uit gemoeten ... daarna Brazilië die speelde als een middenmoot uit de Bundesliga.. en dan Frankrijk die geen eens heel sterk waren( zie wedstrijd tegen Australië)

De troosting is de ontmoeting met het vakantieliefje zonder de zon/zee/strand-factor.

Awkward for everybody en op het eind spreek je nooit meer.

Zingen voor Engeland!

tenor.gif

• Like
Waarderingen: mat
Inderdaad het stelde helemaal niks voor .. tegen Japan hadden ze er al uit gemoeten ... daarna Brazilië die speelde als een middenmoot uit de Bundesliga.. en dan Frankrijk die geen eens heel sterk waren( zie wedstrijd tegen Australië)

Lijkt me wel erg negatief.

Ik vind dat België een heel goed toernooi heeft gespeeld en vond vandaag ook een zeer vermakelijke wedstrijd. Halve finale WK is toch gewoon goed man.

Tuurlijk, was wat aan het trollen :p

Vond het wel mooi hoe De Bruyne en Lukaku uit de match werden gehouden. Een counter kwam er ook moeilijk uit. Heeft Deschamps goed bekeken.

Ging trouwens nooit Fellaini er uit halen met Mertens die de bal goed in de box smeet. En dan nog voor Carrasco :rolleyes:

Terug
Naar boven