XXL Nutrition

WK 2018 Topic

• Topic Starter Topic Starter
Kuipers arbiter Egypte-Uruguay

Kan harde match worden

Net toch nog eens gekeken naar dat gelijkspel van Frankrijk tegen USA. Frankrijk hoeft zich imo allesbehalve zorgen te maken.

De duurste speler van de Russische selectie is 18 miljoen waard. Dat moet nogal een team zijn, mensen!

Het gevreesde eerste geweld op het WK in Rusland is een feit, een dag voor de eerste wedstrijd van het toernooi gespeeld wordt. Een Engelse voetbalfan is naar de politie gestapt omdat hij in dronken toestand zou zijn overvallen en in elkaar geslagen door vijf mannen, een Fransman werd ook zwaar toegetakeld. Dat melden Russische media.
Yeah buddy!

Krohn-Dehli is er ook gewoon weer bij.

1 Frankrijk 2 Duitsland volgens dbb. Kan ik mee leven ;)

Ik vraag me af wat Charlie denkt over dit WK. :thinking:

Ik volg deze

In 2026 zullen er 48 landen deelnemen. Alsof er nog niet genoeg kut teams tussen zitten. :emo:

In 2026 zullen er 48 landen deelnemen. Alsof er nog niet genoeg kut teams tussen zitten. :emo:
Echt belachelijk vind ik dat. En maar klagen dat de kalender overvol zit. Alles voor het geld toch. Zal alvast geen prestatie meer zijn om je te plaatsen voor het WK

Het EK hebben ze ook al verneukt op die manier.

En niet te vergeten, het WK van 2022 zal plaatsvinden in de winter.

:hamer:

Rose Bowl :hedbang:

Ik denk niet dat Ronaldo nog veel te eisen heeft.

- 33 jaar
- Contract tot 2021
- Sleet op z'n spel

Dreigen met een vertrek zal ook niets uithalen want Perez heeft er totaal geen moeite mee om clubiconen aan de kant te schuiven. :thinking:
Tuurlijk is hij wat statischer geworden maar hij heeft nog zoveel rendement en dat blijft de komende jaren nog wel zo dus waarom zou je je beste speler van de afgelopen 7 a 8 jaar wegwerken.. Maarja wat je zegt, met perez weet je het niet, zie Casillas..

anigif_enhanced-9206-1416352125-42.gif

Moet wel werken tijdens de match omdat ik het niet de moeite vond om shifts te wisselen :)

• Rusland en Saoedi-Arabië van alle WK-landen laagst op FIFA-ranking
  • Saoedi-Arabië staat 67ste, Rusland drie plaatsen lager

Kill me please! :toilet:

• Like
Waarderingen: mat
  • Rusland en Saoedi-Arabië van alle WK-landen laagst op FIFA-ranking
  • Saoedi-Arabië staat 67ste, Rusland drie plaatsen lager
Kill me please! :toilet:
Of het wordt de saaiste openingswedstrijd ooit of het gaat een groot spektakel worden,er zit geen middenweg in zo'n klotewedstrijd en ik ben bang dat het het 1ste gaat worden:roflol:

Terug
Naar boven