- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah buddy!Het gevreesde eerste geweld op het WK in Rusland is een feit, een dag voor de eerste wedstrijd van het toernooi gespeeld wordt. Een Engelse voetbalfan is naar de politie gestapt omdat hij in dronken toestand zou zijn overvallen en in elkaar geslagen door vijf mannen, een Fransman werd ook zwaar toegetakeld. Dat melden Russische media.
Echt belachelijk vind ik dat. En maar klagen dat de kalender overvol zit. Alles voor het geld toch. Zal alvast geen prestatie meer zijn om je te plaatsen voor het WKIn 2026 zullen er 48 landen deelnemen. Alsof er nog niet genoeg kut teams tussen zitten.![]()
Tuurlijk is hij wat statischer geworden maar hij heeft nog zoveel rendement en dat blijft de komende jaren nog wel zo dus waarom zou je je beste speler van de afgelopen 7 a 8 jaar wegwerken.. Maarja wat je zegt, met perez weet je het niet, zie Casillas..Ik denk niet dat Ronaldo nog veel te eisen heeft.
- 33 jaar
- Contract tot 2021
- Sleet op z'n spel
Dreigen met een vertrek zal ook niets uithalen want Perez heeft er totaal geen moeite mee om clubiconen aan de kant te schuiven.![]()
Of het wordt de saaiste openingswedstrijd ooit of het gaat een groot spektakel worden,er zit geen middenweg in zo'n klotewedstrijd en ik ben bang dat het het 1ste gaat wordenKill me please!
- Rusland en Saoedi-Arabië van alle WK-landen laagst op FIFA-ranking
- Saoedi-Arabië staat 67ste, Rusland drie plaatsen lager
![]()