XXL Nutrition

WK 2018 Topic

EXCLUSIEF: volg hier live het vertrek van het Nederlandse elftal naar het WK in Rusland!

:roflol:

Jaja Wales - België ik weet het al :(

Jaja Wales - België ik weet het al :(

RuMbYqT.jpg

Laat ik het goedmaken

Het probleem van Oranje was niet een gebrek aan talent, maar de matige bondscoaches.

Fernando Hierro gaat het WK in als bondscoach van Spanje. Dat meldt de Spaanse voetbalbond woensdagmiddag via de officiële kanalen. Het nieuws komt als een verrassing, want vlak voor de aankondiging schreven de Spaanse kranten dat bondscoach Albert Celades van Spanje Onder-21 werd overgeheveld. Dat blijkt dus toch niet het geval.
Man, man, man!

Wat een chaos :D

Hierro was één seizoen trainer bij tweedeklasser Oviedo.

:hamer:

• Topic Starter Topic Starter
Zie vergelijkingen met Frank Rijkaard

Van Basten dan

Hierro was technisch directeur bij de Spaanse bond. :thinking: Beetje een matennaaier die Fernando.

Zijn broer stond ooit onder contract bij Barcelona. Zo, dat weet je nu ook weer.

Het ontslag van Julen Lopetegui als bondscoach van Spanje bespaart Real Madrid twee miljoen euro. Dat meldt AS woensdagmiddag. De Koninklijke zou eigenlijk een afkoopsom moeten betalen, maar kan Lopetegui na diens ontslag zonder extra kosten aanstellen als trainer voor volgend seizoen.
:lol:

Goed bezig bij de Spaanse bond.

Kunnen ze die 2 miljoen bovenop ronaldo zijn contractvoorstel gooien:devil:

Interessant openingsduel trouwens :emo:

Kunnen ze die 2 miljoen bovenop ronaldo zijn contractvoorstel gooien:devil:
Ik denk niet dat Ronaldo nog veel te eisen heeft.

- 33 jaar
- Contract tot 2021
- Sleet op z'n spel

Dreigen met een vertrek zal ook niets uithalen want Perez heeft er totaal geen moeite mee om clubiconen aan de kant te schuiven. :thinking:

Stem eens allemaal op de poll, verdikke! Sluit iets voor 20u.

Terug
Naar boven