XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Yep

Afhankelijk van de tegenstander had je voor Radja-Fellaini of Radja-Dembélé in steun van Kevin kunnen kiezen.

Geen idee waarom Martinez per se met drie achteraan en twee wingbacks wil spelen. Nu heb je zowel Carrasco en Hazard aan de linkerkant, waardoor laatstgenoemde naar binnen knijpt en De Bruyne voor de voeten loopt.

Bij Man City loopt niemand elkaar voor de voeten. :thinking:

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Het is dat hij een afschuwelijke tattoo heeft. Anders was het de master blaster.

Las laatst dat hij spijt heeft van die tattoo :)

En je kan over de Mos zeggen wat je wil, maar dat ziet ie tenminste.

Even aan z'n arm trekken en hij mag terug naar binnen... Laat dat maar aan Godin over. :)

Las laatst dat hij spijt heeft van die tattoo :)

En je kan over de Mos zeggen wat je wil, maar dat ziet ie tenminste.
Maar het blijft een idioot vind ik met onzinnige analyses, ik snap niet dat die nog een forum krijgt in België.
Iedereen ziet dat trouwens, behalve Martinez blijkbaar.

Het aftellen is stilaan begonnen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
België-Wales

Dont forget it!

Gelukkig is Wales er niet bij nu dus niets kan ons stoppen!

Zet de Spaanse voetbalbond coach Julen Lopetegui op straat? De federatie heeft alvast inderhaast een persconferentie bij elkaar geroepen die omstreeks half twaalf begint. Er wordt gespeculeerd op een eventueel ontslag.

Het nieuws dat Julen Lopetegui een driejarig contract heeft ondertekend bij Real Madrid, is ook in Spanje als een bom ingeslagen. In die mate dat de toonaangevende sportkrant Marca vanochtend kopte dat het lot van de bondscoach aan een zijden draadje hing.

Intussen heeft de Spaanse voetbalbond onverwacht een persconferentie aangekondigd die om half twaalf zal beginnen. Volgens bepaalde insiders zou bondsvoorzitter Rubiales aansturen op een verwijdering van de coach. Rubiales zou zich verraden voelen. Spanje speelt vrijdag zijn openingswedstrijd tegen Portugal.

Ik las juist op twitter dat er onder goede omstandigheden is onderhandelt en er ook voor Lopetegui wordt betaald.. De timing is misschien niet al te perfect maar Real kan het niet maken om niet nog 4 weken niks bekend te maken, dan leek het mij beter dit nu te doen dan in het toernooi zelf. We zullen het zo wel horen

Met Robson was er ook dat gezeik destijds. Engeland haalde toen gewoon de halve finale.

we gaan het zien

Ze hebben hem ontslagen???

Terug
Naar boven