MuscleMeat

WK 2018 Topic

Ik weet niet waarom maar ik vind poule D toch wel erg interessant ... zal wel zijn omdat het best lastig te zeggen is wie nummer twee gaat worden.. of zorgt Kroatie toch voor een stuntje om 1e te worden?? :)

• Topic Starter Topic Starter
Brazilië is ook niet zonder slag of stoot door hun poule heen.

Duitsland idem dito

We zullen zien. Denk wel dat Ijsland naar de volgende ronde gaat.

Zou ook kunnen ... en hopen op een stuntje van Bert V.Markwijk's Australie zou leuk zijn :) hebben best een fanatieke ploeg waar je niet ff zomaar van wint.

In Australia they havent felt this good since Tim Cahill scored against Holland in 2014!

Ze zoeken het maar uit .

Hoop dat eredivisie spelers hun marktwaarde verhogen tijdens wk. Verder vind ik het allemaal prima.

Bij Ajax zullen ze ook spijt hebben dat ze Dolberg niet verkochten voor 50 miljoen destijds. :emo:

Ajax heeft een bod van boven de vijftig miljoen euro van AS Monaco op Kasper Dolberg afgeslagen, zo meldt De Telegraaf. De krant schrijft dat de club uit de Ligue 1 in de Deen een geschikte opvolger voor Kylian Mbappé ziet, die mogelijk naar Paris Saint-Germain vertrekt. Vooralsnog blijft Dolberg echter in de Johan Cruijff ArenA.

Roberto Martinez: "Jordan Lukaku is er niet bij door zijn blessureproblemen. Want hij is de Belgische speler die het best uit de voeten kan op die positie van wingback. Daarom is het zo erg om hem thuis te laten. Hij is geen honderd procent om elke wedstrijd top te zijn."

Oef :wortel:

• Like
Waarderingen: mat
Daaag Jordan :wave:

Ciman als back-up voor Kompany.

Bwa, vond dat Januzaj geen slechte indruk maakte en hij kan echt wel iets forceren. Goeie joker imo.

Stel me meer vragen bij Dendoncker die op basis van de laatste twee seizoenen niet thuis hoort in de selectie. Drie kwart van z'n wedstrijden waren echt zwak, maar hij teert nog steeds op z'n status van golden boy. En dat zeg ik nu niet als club-supporter :p

Bwa, vond dat Januzaj geen slechte indruk maakte en hij kan echt wel iets forceren. Goeie joker imo.

Stel me meer vragen bij Dendoncker die op basis van de laatste twee seizoenen niet thuis hoort in de selectie. Drie kwart van z'n wedstrijden waren echt zwak, maar hij teert nog steeds op z'n status van golden boy. En dat zeg ik nu niet als club-supporter :p
Ik had Benteke meegenomen ipv Januzaj. Indien Lukaku zich blesseert tegen Panama zitten we serieus in de problemen, Benteke had dat deels kunnen oplossen. Mannen die een actie kunnen maken hebben we al genoeg. Als er iemand teert op zijn status van golden boy is het Januzaj wel :)

Het voordeel van Dendoncker is dat je hem zowel op het middenveld als in de verdediging kan plaatsen wat zeker met Kompany en Vermaelen geen overbodige doublure is. Waarschijnlijk ook om ervaring op te doen, idem Tielemans. Zijn voorbije seizoen was inderdaad wel heel zwak (vorig seizoen was hij net heel goed?) maar hij heeft wel de kwaliteiten dus kan evengoed zijn dat hij daar plots heel goed speelt.

Vond Dendoncker vooral zwak als hij in de verdediging stond. Rendeert imo meer als hij hoger kan staan en meer betrokken wordt. Vind het jammer dat Denayer over het hoofd gezien wordt na het EK, want heeft een sterk seizoen achter de rug.

Volgens mij vallen Kompany en Vermaelen allebei uit en dan wordt het sowieso dikke shit. Maar geen zorgen, Ciman lost het wel op ;) Zag dan nog liever Brandon Mechele daar staan :p

Praet mocht van mij ook mee.

Löw neemt Sane niet mee naar het WK:dumbass:. Heeft bij City bijna alles gespeeld dit jaar..

• Like
Waarderingen: mat
De definitieve selectie van Duitsland:

Doel: Marc-André Ter Stegen (Barcelona), Manuel Neuer (Bayern München), Kevin Trapp (Paris Saint-Germain).

Verdediging: Mats Hummels, Niklas Süle, Joshua Kimmich, Jérôme Boateng (Bayern München), Matthias Ginter (Borussia Mönchengladbach), Jonas Hector (1.FC Köln), Marvin Plattenhardt (Hertha BSC), Antonio Rüdiger (Chelsea).

Middenveld: Mesut Özil (Arsenal), Ilkay Gündogan (Manchester City), Leon Goretzka (Schalke 04, vanaf volgend seizoen Bayern München), Julian Draxler (Paris Saint-Germain), Sami Khedira (Juventus), Toni Kroos (Real Madrid), Sebastian Rudy (Bayern München).

Aanval: Thomas Müller (Bayern München), Mario Gómez (VfB Stuttgart), Julian Brandt (Bayer Leverkusen), Marco Reus (Borussia Dortmund), Timo Werner (RB Leipzig).
Löw neemt Sane niet mee naar het WK
:gek:

Sane zou ik persoonlijk eerder kiezen dan Draxler, Brandt of Reus..
Duitsland heeft ook weer een topteam met een middenveld met Kroos, Goretzka en Özil. Gundogan is ook een toppertje

Dendoncker vind ik wel terecht dat hij er niet bij zit, ook als Anderlecht-supporter. Hij is verdedigend het afgelopen seizoen te kort gekomen. Tielemans vind ik wel terecht dat hij meeg mag, hij heeft veel op de bank gezeten maar ik denk dat ik hem nog liever zie spelen dan Witsel of Fellaini. Hij kan tenminste passen geven en durft ook wel eens op goal trappen. Al kennen we nog wel iemand die dat kan en niet mee mag...

Terug
Naar boven