Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel toch denk dat Brazilie gewoon 9 punten pakt en Duitsland ook wel minimaal 7.Brazilië is ook niet zonder slag of stoot door hun poule heen.
Duitsland idem dito
In Australia they havent felt this good since Tim Cahill scored against Holland in 2014!

Eriksen en Thiago moeten ze halen. Het zou me geeneens verwonderen als ze Dembele al terug verkopen na een goed WK.

Kan ie lekker op vakantie...
Dat is zo'n omhooggevallen ventje met heel veel talent die nog niets gepresteerd heeft
Ik had Benteke meegenomen ipv Januzaj. Indien Lukaku zich blesseert tegen Panama zitten we serieus in de problemen, Benteke had dat deels kunnen oplossen. Mannen die een actie kunnen maken hebben we al genoeg. Als er iemand teert op zijn status van golden boy is het Januzaj welBwa, vond dat Januzaj geen slechte indruk maakte en hij kan echt wel iets forceren. Goeie joker imo.
Stel me meer vragen bij Dendoncker die op basis van de laatste twee seizoenen niet thuis hoort in de selectie. Drie kwart van z'n wedstrijden waren echt zwak, maar hij teert nog steeds op z'n status van golden boy. En dat zeg ik nu niet als club-supporter![]()

Zag dan nog liever Brandon Mechele daar staan