XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Bezoekers in dit topic

Vond Dendoncker vooral zwak als hij in de verdediging stond. Rendeert imo meer als hij hoger kan staan en meer betrokken wordt. Vind het jammer dat Denayer over het hoofd gezien wordt na het EK, want heeft een sterk seizoen achter de rug.
Volgens mij vallen Kompany en Vermaelen allebei uit en dan wordt het sowieso dikke shit. Maar geen zorgen, Ciman lost het wel op ;) Zag dan nog liever Brandon Mechele daar staan :p
Praet mocht van mij ook mee.
Er valt over veel spelers iets te zeggen, oa Praet (al heeft die heel veel concurrentie) maar hij houdt wat vast aan zijn favorietjes duidelijk ook. Dendoncker vind ik inderdaad ook beter op het middenveld maar heeft wel het voordeel dat hij zich op beide posities behoorlijk kan redden. Denayer kan ik niet over oordelen, dat volg ik zo niet, is wel al een aantal keer door de mand gevallen bij de nationale ploeg vind ik. Achter het vaste viertal gaapt echt een enorme kloof, zal in de toekomst heel wat minder zijn.

Dendoncker vind ik wel terecht dat hij er niet bij zit, ook als Anderlecht-supporter. Hij is verdedigend het afgelopen seizoen te kort gekomen. Tielemans vind ik wel terecht dat hij meeg mag, hij heeft veel op de bank gezeten maar ik denk dat ik hem nog liever zie spelen dan Witsel of Fellaini. Hij kan tenminste passen geven en durft ook wel eens op goal trappen. Al kennen we nog wel iemand die dat kan en niet mee mag...
Hij zit er wel bij :p
 
  • Like
Waarderingen: mat
Martinez had normaal een plaatsje gereserveerd voor Jordan Lukaku, maar diens fysieke paratheid laat het niet toe om hem mee te nemen naar Brazilië "Jordan Lukaku is er niet bij door zijn blessureproblemen”, zegt Martinez. “Hij heeft al problemen sinds maart en miste veel matchen bij zijn club. Ik had hem graag meegenomen, want hij is de Belgische speler die het best uit de voeten kan op die positie van wingback. Daarom is het zo erg om hem thuis te laten. Hij is geen honderd procent om elke wedstrijd top te zijn."
Hij kan alleen niet verdedigen. :windup:
 
Hé Löw, heb je stront in de ogen?
 
Hij kan alleen niet verdedigen. :windup:
Martinez gaat voor het verrassingseffect; met wingbacks spelen die eigenlijk geen wingback zijn.

huh wie heeft er wel Portugal gestemd?
 
Martinez gaat voor het verrassingseffect; met wingbacks spelen die eigenlijk geen wingback zijn.

huh wie heeft er wel Portugal gestemd?
:o:o:o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Had wel meer stemmen op Duitsland verwacht.
 
Lorenzo Staelens: “Dat hij meegaat, vind ik niet kunnen. En snap ik ook gewoon niet. Dat hij nog fit kan raken tijdens het WK? Hij is al acht jaar aan het fit raken. Kijk, het is een goede speler, maar zijn statistieken van de laatste jaren verantwoorden niet dat hij in de definitieve selectie zit.”

:lol:
 
Zitten een paar lekkere gokkers in het Belgische team. Engelse idem. Als die online komen weet je dat ze blijven plakken.
 
Klote voor Kompany wel, waar die altijd nog de moed vindt om te blijven doorgaan... Heeft alles mee, echt zonde hoe blessuregevoelig hij is, had nog veel meer kunnen bereiken anders. Veel anderen zouden veel verder geraakt zijn als er een kop opstond zoals bij hem.
 
“Januzaj is heel sterk in één-tegen-één situaties. Dat kunnen we gebruiken in Rusland”, zei Martínez na de bekendmaking van de WK-selectie. “Zeker met het aantal wedstrijden. Als de groep vermoeid geraakt, kan Januzaj een verschil maken
Zo kan ik er nog één opnoemen. :thinking:


Zo'n goed seizoen heeft Januzaj er trouwens niet opzitten. Dan had hij net zo goed Praet kunnen selecteren.
De sterke prestaties van Dennis Praet zijn ook de Europese topclubs niet ontgaan. In de Serie A tonen landskampioen Juventus en Internazionale al een tijdje interesse in de Sampdoria-middenvelder, maar ook uit de Premier League is er interesse voor Praet.

Arsenal zou gecharmeerd zijn door de prestaties van de ex-speler van Anderlecht. Gesprekken hebben volgens Italiaanse media al plaatsgevonden, maar een akkoord is er nog niet tussen beide partijen.
 
Laatst bewerkt:
Oei Januzaj
03.02.2018 14.02.2018 Groin Injury
24.01.2018 26.01.2018 Muscle Injury
22.12.2017 13.01.2018 Muscle Injury
30.11.2017 06.12.2017 Illness
01.10.2017 12.10.2017 Knee Injury
13.08.2017 08.09.2017 Knee Injury
:s
 
Zie je ineens 16 juli Roberto uit een sabena toestel stappen met de cup met de grote oren.

Hey Radja!

 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven