MuscleMeat

WK 2018 Topic

Martinez is echt de ultimate soy boy.
Er zit totaal geen lijn in z'n beleid. J. Lukaku laat hij (terecht) thuis omwille van 'niet fit genoeg', maar tegelijkertijd zijn Vermaelen en Kompany niet wedstrijdfit. :nanner:
Klote voor Kompany wel, waar die altijd nog de moed vindt om te blijven doorgaan... Heeft alles mee, echt zonde hoe blessuregevoelig hij is, had nog veel meer kunnen bereiken anders. Veel anderen zouden veel verder geraakt zijn als er een kop opstond zoals bij hem.
Kompany moet stoppen met interlandvoetbal als hij op clubniveau nog iets wil betekenen.

• Topic Starter Topic Starter
Ze laten er geen gras over groeien bij de Oosterburen
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hé Jongbloed...

pjHcU0p.jpg

Koekoek!

Waar zal dat konijn nu zijn? :thinking:
c571ee0b0b666c8004cfdea8c4d3f3d7.jpg

Leroy Sane responds to Germany World Cup snub

't Schijnt dat hij slecht in de groep ligt bij die Mannschaft. :thinking:
Ik snap het opzich wel als bondscoaches spelers buiten de selectie houden als ze lastig zijn of idd niet goed in de groep liggen. Als je ver komt in het toernooi zit je toch 4 weken bij elkaar op de lip en als je de verhalen hoort van oud wk gangers vervelen ze zich daar kapot. Zo'n 'sfeerverpester' moet je er dan al helemaal niet tussen hebben zitten

Mooi kanaal he

Ik wou dat ik El Salvador bewust als voetballer meegemaakt had :(.

Het valt me op dat Spanje amper spelers heeft gehad die voortkomen uit de multiculturele samenleving. :thinking:

Thiago, Diego Costa, Rodrigo en Senna (in 2008) zijn genaturaliseerde Brazilianen. Asensio heeft wel een Hollandse moeder. Alleen Munir (Marokkaanse afkomst) schiet me te binnen.

Bij Italië is dit trouwens ook het geval.

Tellen gitanos ook mee?

Fiere Bask

Puskas speelde ook voor Spanje. :emo: Di Stéfano kwam uit voor drie landen. :windup:

Terug
Naar boven