AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal rode vlaggen in de straten? Na een goal vallen de Walen en de Vlamingen elkaar in de armen?

Ik bespeur minder rode vlaggen dan twee jaar terug. Tot nu toe ook nog niet die achterlijke hoesjes op zijspiegels.

image.jpg

:rolleyes:

Heb jij een rode vlag???

Bedoel in de stad :roflol:

Er is toch nog nooit een Afrikaans land in de halve finale geraakt? :thinking:

In Rusland zit Senegal met Polen, Japan en Colombia in een op het oog eenvoudige groep. Senegal heeft alles om de verrassing van het WK te worden."

Ghana nog dichter. Doelman Luis Suarez stak er echter een stokje voor.

Forlan was episch in 2010.

Senegal in 2002 ook blijkbaar. Dacht dat Nigeria ook wel eens verder kwam dan alleen de knock out. Maar de feiten liegen niet.

Heb Senegal 0-0 zien spelen tegen Luxemburg... :zzz:

Afrikaanse landen zullen het wel beter gaan doen nu ze steeds meer spelers hebben die in Europa zijn geboren. :emo:

Is er al een journalist die heeft uitgezocht hoeveel spelers er aanwezig zullen zijn die uit Frankrijk komen? :clown:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Lloris en Giroud kunnen alleen met recht een stokbrood onder hun arm dragen.

Bruggink noemt wel heel bijzondere outsider voor WK-titel

Professor Bruggink wil even interessant doen met andere insteek.

Oldest trick in the book.

next
Ze hebben op iedere linie wel een topper staan: Koulibaly, Gueye, Baldé, Mané. Ook nog Niang in de spits, was een paar jaar geleden nog een groot talent dus daar moet wel wat kwaliteit in zitten. Ik zie ze van Japan wel winnen, Polen zal 50/50 zijn en Colombia zullen ze kansloos zijn.

Ik wil die Tactical Preview van groep G zien van Tifo :(

Terug
Naar boven