Fitness Seller

WK 2018 Topic

Alsof Kaka een elleboog zou uitdelen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Verpest mijn superieure topic niet. :mad:

Kuipers staat op 1 bij de bookies dat hij finale fluit.

Toch Nederlands tintje :)

Vergeet Asensio en de Marokkaantjes niet.

:trollfacex:

Kan Asensio Nederlands?

Nope

Beetje vreemd om je kind niet tweetalig op te voeden, maar dat terzijde.

Ik weet dat je bent blijven hangen in 2006 maar het is alweer 2018. Wake up.

Doe die troep in je trivia topickie

Ik ben nog steeds in rouw. :(

• Like
Waarderingen: mat
België hield tegen Egypte alweer de nul. Al voor de vierde wedstrijd op rij, dat is voor het eerst in twintig jaar. “Of dat uniek is? Het zal toch nog wel eens gebeurd zijn dat we vier wedstrijden op rij geen tegengoal kregen, niet?” Thibaut Courtois haalde er zijn schouders bij op, maar het is unieker dan de doelman denkt. Het is al van 1998 geleden. Toen gebeurde dat ook in de aanloop naar het WK.

Al voor de vierde wedstrijd op een rij een clean sheet. Dat is al geleden van 1998. Toen hield België de nul in wedstrijden tegen achtereenvolgens Engeland, Colombia, Paraguay en tijdens de eerste WK-wedstrijd tegen Nederland. Nu was het tegen Japan, Saudi-Arabië, Portugal en Egypte. Eén van die wedstrijden keepte Simon Mignolet (Saudi-Arabië), maar toch is deze nul belangrijk voor Courtois. “Vooral voor het vertrouwen”, zegt hij. “En mijn pa houdt al die statistieken bij in een Excel-bestand. Na de wedstrijd tegen Portugal liet hij me weten dat ik in vijftig procent van mijn matchen een clean sheet liet optekenen. Nu zit ik boven die vijftig procent. Ik ben dus geslaagd (lacht).”

Monster record

(lacht)

Het waren ook nog eens vier vriendschappelijke wedstrijden. :emo:

Jullie gaan zeker ook nog de straat op als jullie eerste staan op de fifa ranking? :emo:

Laatst bewerkt:
De enige die het altijd over de ranking heeft ben jij.

:trollfacex:

Dat is uefa club ranking van Bert :rolleyes:

Dat is uefa club ranking van Bert :rolleyes:
3QeC.gif

Terug
Naar boven