MuscleMeat

WK 2022 Qatar topic

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Mister Net Niet zouden ze Lukaku moeten noemen voortaan
 
Kunnen zomaar tegen Costa Rica in halve als het meezit
 
Einde van een tijdperk voor de Belgen. Ze hebben nog wat geluk dat er 24 en 48 landen aan de eindronden mee doen dus heb je vanuit pot 3 nog een goede kans op deelname.
 
Noem de gouden generatie van de Zuiderburen al jaren chokers. Zal me ook niet verbazen als kdb nooit de cl zal winnen
 
Einde van een tijdperk voor de Belgen. Ze hebben nog wat geluk dat er 24 en 48 landen aan de eindronden mee doen dus heb je vanuit pot 3 nog een goede kans op deelname.
Zitten nog wel enkele campagnes in pot 1 hoor

Als Lukaku, De Bruyne en Hazard fit + Doku opgesteld wordt
heeft oranje geen schijn van kans tegen hen..
 
Als Lukaku wielen had was ie een fiets.
In de jaren 70 en tss 2000 en 2010 was Nederland een beetje beter dan ons, maar voor de rest bekeken wij hen toch altijd wel een beetje als ons zwakke broertje..
 
Lekker boeiend wat de Belgen vinden.

Japan nu door ten koste van Dld. We gaan met zn allen overschakelen naar nederland 3
 
Wat een poule dit
 
Einde van een tijdperk voor de Belgen. Ze hebben nog wat geluk dat er 24 en 48 landen aan de eindronden mee doen dus heb je vanuit pot 3 nog een goede kans op deelname.
NL had t ook niet gehaald in die poule denk ik of in elk geval heel moeilijk gehad. België speelde wel goed tegen Kroatië. Normaal gesproken prikt Lukaku één van die kansen er gewoon in natuurlijk
 
Huh wtf Japan 2-1 voor tegen Spanje?
 
Duitse commentaar is ook niet meer wat het geweest is.
 
Nog 5 minuten. Kom op Japan!
 
Slim van Spanje eigenlijk. Zo weten ze zeker dat ze dld niet tegen komen verder in het toernooi.
 
Al die chinezen slaan hier zo de boel kort en klein.
 
Ik zag mr.miyagi
 
Back
Naar boven