Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Dat is het gevoel wat ik er aan over hou. En de gedachte dat Argentinië een maatje groter is als ik de selecties naast elkaar leg. Had er niks van verwacht deze pot. Zo terug komen via strijd en een thriller die je zo eens in de paar jaar meemaakt qua beleving maakt het nog een herinnering. Had ik niet met Tsjechië, Rusland 2008 en zelfs niet Argentinië 2014.
Het hele wk was gewoon kut maar de selectie was daar ook naar. Kan je niet pas teleurgesteld zijn als je verwachtingen hoger waren? Die van mij waren al laag namelijk. Stonden Bergkamp, gullit of Robben nog op t veld was ik idd teleurgesteld, maar Bergwijn en Gakpo...
Daar ben ik het wel mee eens, het was inderdaad in de tweede helft heel spannend en het was ook geen beste selectie. Veel spelers uit vorm ook. Maar dat goede gevoel is dan echt op basis van een halfuurtje geweest, bedoel ik maar te zeggen.

Kijk eens naar de selectie en de kwaliteiten van de topspelers. Logisch dat ze naar die kwaliteiten spelen en dus loeren op snelle omschakeling.

Als ze Iniesta en Xavi in het team hadden, waren ze vast anders gaan spelen.
Beste stuurlui staan aan wal natuurlijk maar mijn gedachte is dan dat je dan maar alles moet geven in die verlenging en door moet blijven stormen. Ze hadden die Argentijnen er toch aardig onder in de laatste dertig minuten van de reguliere speeltijd. En met onze historie en met die Argentijnse keeper hadden we t zeker niet op strafschoppen aan moeten laten komen.

Er was geen enkele vorm van vechtersmentaliteit, alleen gister even met Weghorst.
lijkt me toch echt bij v Gaal vandaan te komen deze ‘tactiek’.

Egbers kan altijd op zo een heerlijke manier Duitse clubs uitspreken.

Waarom speelt Pavard niet :(

Mag m wel

Moet trouwens zeggen dat je nu wel kan concluderen dat de keuze voor Noppert helemaal nergens goed voor is geweest en alleen maar voor onrust heeft gezorgd voorafgaand.

Die boerenlul op goal ziet er niet uit… geen gezicht. Je hebt ook vaak kunnen zien dat de verdedigers eerder opteerden voor een minder voor de hand liggende optie dan terugspelen op de keeper omdat ze hem niet vertrouwen met zijn voeten. Ik hield ook elke keer me adem in als hij aan de bal was.

En puur qua keeperswerk heeft hij ook geen enkele keer een bal gepakt die een ander niet gepakt zou hebben.

Jammer dat Van Gaal iemand waar hij (schijnbaar) een persoonlijke klik mee heeft verkiest boven een betere keeper als Cillessen. Die had gewoon eerste keeper moeten zijn.

En als derde keeper had je sowieso Krul moeten meenemen op basis van het verleden

• Dislike
Waarderingen: 6am
Wat pinanti, hoe pinanti, waar pinanti, pinanti is pinanti!

What the fuuuuuck...

De npo kan toch weergeven hoe leuk het wk feestje is met de supporters gezellig samen zonder het over de mensenrechten te hebben.
Voorwaarde is wel dat Marokko speelt.

Argentinië - Frankrijk

Inb4 Kroatië - Marokko :o

Depay is nu echt onze Luis Oliveira. Misschien kan hij nog potten breken onderin de Serie A.

Terug
Naar boven