- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het lijkt erop dat dit vooral een focus is op de ander ipv op het eigen kunnen.![]()
Oranje mist (hopelijk) nooit meer een penalty dankzij Peter Murphy
Volleybalcoach Peter Murphy uit Uden wordt ingevlogen om het Nederlands voetbalelftal te helpen bij het nemen van strafschoppen. Zowel voor de voetballer die hem moet nemen, als voor de doelman die hem wil tegenhouden, is een penalty vooral een mentaal spel. En in dat spel is de volleybalcoach...www.omroepbrabant.nl
![]()
Wat maakte Noppert toch een indruk op Lautaro.Het lijkt erop dat dit vooral een focus is op de ander ipv op het eigen kunnen.
Ik zag m langskomen voor ik overschakelde naar Even tot Hier.Wat maakte Noppert toch een indruk op Lautaro.
Ze konden beter Edidie Murphy inhuren
Grapje van Gijp
![]()
Oranje mist (hopelijk) nooit meer een penalty dankzij Peter Murphy
Volleybalcoach Peter Murphy uit Uden wordt ingevlogen om het Nederlands voetbalelftal te helpen bij het nemen van strafschoppen. Zowel voor de voetballer die hem moet nemen, als voor de doelman die hem wil tegenhouden, is een penalty vooral een mentaal spel. En in dat spel is de volleybalcoach...www.omroepbrabant.nl
![]()
Kroatië had ook zo een vage Braziliaan in het team. Was jij fan van meen ik mij te herinnerenIgor de Camargo was, denk ik, de laatste genaturaliseerde Rode Duivel.
wotKroatië had ook zo een vage Braziliaan in het team. Was jij fan van meen ik mij te herinneren
Moet trouwens zeggen dat je nu wel kan concluderen dat de keuze voor Noppert helemaal nergens goed voor is geweest en alleen maar voor onrust heeft gezorgd voorafgaand.
Die boerenlul op goal ziet er niet uit… geen gezicht. Je hebt ook vaak kunnen zien dat de verdedigers eerder opteerden voor een minder voor de hand liggende optie dan terugspelen op de keeper omdat ze hem niet vertrouwen met zijn voeten. Ik hield ook elke keer me adem in als hij aan de bal was.
En puur qua keeperswerk heeft hij ook geen enkele keer een bal gepakt die een ander niet gepakt zou hebben.
Jammer dat Van Gaal iemand waar hij (schijnbaar) een persoonlijke klik mee heeft verkiest boven een betere keeper als Cillessen. Die had gewoon eerste keeper moeten zijn.
En als derde keeper had je sowieso Krul moeten meenemen op basis van het verleden