XXL Nutrition

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Hoe heette die andere nepbelg ook al weer in de donkere jaren van de Rode Duivels.

ff nadenken. moet t weten :thinking:

Mpenza

heb t wel opgezocht

Oh, is wel gewoon een echte Belg

:hahaha:

Igor de Camargo was, denk ik, de laatste genaturaliseerde Rode Duivel.

:hahaha:
Het lijkt erop dat dit vooral een focus is op de ander ipv op het eigen kunnen.

Omtzigt
Even tot hier

Keywords Mentat

Mag Lautaro wel. Gewoon schijt aan die wannabees

Brekebeen

Vond ik grappig toen Mario Been werd ontslagen bij Feyenoord.

Grote Letters in de telegraaf.

Been Gebroken

België speelde eens tegen Kazachstan die er toen een stuk of zes lopen hadden. :roflol:

Stokpaardje van Derksen. Zeuren op Maguire.

Moet trouwens zeggen dat je nu wel kan concluderen dat de keuze voor Noppert helemaal nergens goed voor is geweest en alleen maar voor onrust heeft gezorgd voorafgaand.

Die boerenlul op goal ziet er niet uit… geen gezicht. Je hebt ook vaak kunnen zien dat de verdedigers eerder opteerden voor een minder voor de hand liggende optie dan terugspelen op de keeper omdat ze hem niet vertrouwen met zijn voeten. Ik hield ook elke keer me adem in als hij aan de bal was.

En puur qua keeperswerk heeft hij ook geen enkele keer een bal gepakt die een ander niet gepakt zou hebben.

Jammer dat Van Gaal iemand waar hij (schijnbaar) een persoonlijke klik mee heeft verkiest boven een betere keeper als Cillessen. Die had gewoon eerste keeper moeten zijn.

En als derde keeper had je sowieso Krul moeten meenemen op basis van het verleden

Hadden ze niet beter een of andere Braziliaan kunnen naturaliseren? Ceni uit zn pensioen halen? Die knalde sowieso wel een pingel er in.

Met Cillessen hadden we van Amerika al verloren..:trollfacex:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven