AndroidHealthClinic

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Noa is de dochter van Linda de Mol :thinking:

Marciniak arbiter finale

1671141893329.jpeg

Reppe, Aanekeme , Kroif.

Una Symfonia!

Ik ben kamp Maradona

Van de Vaart zat gisteren ook weer te janken over Messi. Je hoeft nochtans geen Spaans te kennen om te weten dat Messi aan trash talk doet. :o

Pluisje blijft het gewoon. Of krijgen we dan cl plus wk telt meer dan wk plus uefa cup? :thinking:

Allez Didier!

Pluisje blijft het gewoon. Of krijgen we dan cl pkus wk telt meer dan wk plus uefa cup? :thinking:

Allez Didier!

Dan moet je eens kijken hoe "trouw" men dan nog is aan pluisje.
Ik ben kamp mbappe, hij wekt nog geen enkele irritatie. Het leek hem ook geen reet uit te maken toen hij met ek de schlemiel was. Hoe zal zijn prijzenkast er over 10 jaar uit zien?

Sergio Busquets heeft besloten een punt achter zijn interlandloopbaan te zetten, zo laat de 34-jarige middenvelder weten via social media. De controleur was tijdens het teleurstellende WK in Qatar nog aanvoerder bij la Roja, maar vindt het na 143 interlands voor zijn geboorteland mooi geweest. Busquets werd in zijn loopbaan als Spaans international zowel wereldkampioen (2010) als Europees kampioen (2012). Jarenlang fungeerde hij in de belangrijke defensieve rol achter zijn Barcelona-teamgenoten Xavi en Andrés Iniesta.
Ronaldo, Messi, Modric,... Einde van een tijdperk :(

Dan zit ik ernaar te kijken... Sorry... En dan doet met dat wat

1624960896246.png

1624960907830.png

Wie weet nog tijdens welke wedstrijd dit was? 🤭🙊

Wat is dat voor kuttijd 4 uur in de middag

Terug
Naar boven