Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Finale bedoelde ik. Die ook 4 uur

Troostfinale afschaffen.

20.00 vond ik prima speeltijden, 16.00 wat minder. Ik vond achteraf het WK in de winter wel prima eigenlijk.

Ik vond achteraf het WK in de winter wel prima eigenlijk.
Qua speeltijden eens, hiermee oneens. Lekker gezellig barbecuen en bier drinken buiten met groot scherm aan met matties vind ik persoonlijk leuker. Of grote schermen op pleinen in steden etc

Qua speeltijden eens, hiermee oneens. Lekker gezellig barbecuen en bier drinken buiten met groot scherm aan met matties vind ik persoonlijk leuker. Of grote schermen op pleinen in steden etc

Daar zal het verschil hem wel in zitten. Zie het liever zonder dat clowneske oranje publiek, voegt enkel irritatie toe als ik mij op de wedstrijd wil focussen. Met enkele echte liefhebbers is het wel te kijken, maar er zit er al snel een tussen die het verpest.
WK finale 2010 had ik zo'n situatie dat er wat extra mensen kwamen kijken. Van die types die het niks boeiden, Spanje kon maar beter scoren was de wedstrijd tenminste afgelopen werd letterlijk gezegd. Zit je dan als liefhebber, die wel gespannen is te kijken. Mij grinnikend aankijken bij elke kans omdat ik gespannen was. Wat een verpesting van zo'n moment.

De atlasleeuw hebben de Marokkanen al 100 jaar terug uitgeroeid.

Fluiten die Marokkanen nu gelijk als kroatie de bal heeft? Dan verdien je het ook om te verliezen. Kut geluid voor de kijker ook :o

Oranje had er helemaal geen zin meer in in '98 om voor de derde plek te spelen. Ging Kroatië met de derde plek naar huis

Daar zal het verschil hem wel in zitten. Zie het liever zonder dat clowneske oranje publiek, voegt enkel irritatie toe als ik mij op de wedstrijd wil focussen. Met enkele echte liefhebbers is het wel te kijken, maar er zit er al snel een tussen die het verpest.
WK finale 2010 had ik zo'n situatie dat er wat extra mensen kwamen kijken. Van die types die het niks boeiden, Spanje kon maar beter scoren was de wedstrijd tenminste afgelopen werd letterlijk gezegd. Zit je dan als liefhebber, die wel gespannen is te kijken. Mij grinnikend aankijken bij elke kans omdat ik gespannen was. Wat een verpesting van zo'n moment.
Zat samen Nederland-Argentinië met een gozer te kijken die ging appen met een potentieel neukertje de volle wedstrijd. Faget

2018 was Marokko ook niet zo slecht op het wk dacht ik. Toen dacht ik ook al zijn best goed. Volgens mij zat de arbiter toen te klootzakke

Zat samen Nederland-Argentinië met een gozer te kijken die ging appen met een potentieel neukertje de volle wedstrijd. Faget

Zo´n teringhekel aan. Verziekt de hele sfeer. Het is sociaal geaccepteerd te doen alsof dat appje erg belangrijk is, je komt er altijd mee weg.

Lol dat was een 100% penalty

Mag je 1 minuutje invallen in het toernooi :emo:

Speelde Nederland dacht ik ook met B ploeg tegen.
Typetjes van toen voelden zich er te goed voor. WK winnen of niks anders. Niet opmerkelijk met de Davidsjes, Seedorfjes, Bergkampjes, Overmarsjes, Van der Sarretjes en De Boertjes van deze wereld.
Weet nog wel dat toen die troostfinale werd gespeeld ik zo verschrikkelijk naar de klote was na een feestje door de x, weed en drank. Knokkels lagen helemaal open door op mn bek gaan op de fiets. Uitlopen spacen tussen de fietsenrekken bij een super. Godver 25 hjaar terug. Te vroeg teveel te vaak :emo:

Terug
Naar boven