- Waardering
- 20.663
Vond het ook al een fucking rare tijd. Vrije zaterdagmiddag opofferen voor een troostfinale, dikke lul ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua speeltijden eens, hiermee oneens. Lekker gezellig barbecuen en bier drinken buiten met groot scherm aan met matties vind ik persoonlijk leuker. Of grote schermen op pleinen in steden etcIk vond achteraf het WK in de winter wel prima eigenlijk.
Qua speeltijden eens, hiermee oneens. Lekker gezellig barbecuen en bier drinken buiten met groot scherm aan met matties vind ik persoonlijk leuker. Of grote schermen op pleinen in steden etc
Over 100 jaar zegt men dat ook over de Oranje Leeuw.De atlasleeuw hebben de Marokkanen al 100 jaar terug uitgeroeid.
die is al 10.000 jaar terug uitgeroeid slash uitgestorven.Over 100 jaar zegt men dat ook over de Oranje Leeuw.
Zat samen Nederland-Argentinië met een gozer te kijken die ging appen met een potentieel neukertje de volle wedstrijd. FagetDaar zal het verschil hem wel in zitten. Zie het liever zonder dat clowneske oranje publiek, voegt enkel irritatie toe als ik mij op de wedstrijd wil focussen. Met enkele echte liefhebbers is het wel te kijken, maar er zit er al snel een tussen die het verpest.
WK finale 2010 had ik zo'n situatie dat er wat extra mensen kwamen kijken. Van die types die het niks boeiden, Spanje kon maar beter scoren was de wedstrijd tenminste afgelopen werd letterlijk gezegd. Zit je dan als liefhebber, die wel gespannen is te kijken. Mij grinnikend aankijken bij elke kans omdat ik gespannen was. Wat een verpesting van zo'n moment.
Zat samen Nederland-Argentinië met een gozer te kijken die ging appen met een potentieel neukertje de volle wedstrijd. Faget
Klap op de vuurpijl hij heeft een vriendinZo´n teringhekel aan. Verziekt de hele sfeer. Het is sociaal geaccepteerd te doen alsof dat appje erg belangrijk is, je komt er altijd mee weg.

Oranje had er helemaal geen zin meer in in '98 om voor de derde plek te spelen. Ging Kroatië met de derde plek naar huis
Typetjes van toen voelden zich er te goed voor. WK winnen of niks anders. Niet opmerkelijk met de Davidsjes, Seedorfjes, Bergkampjes, Overmarsjes, Van der Sarretjes en De Boertjes van deze wereld.