- Waardering
- 22.094
Nederland op het wereldkampioenschap voetbal 1998 - Wikipedia
Viel wel mee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typetjes van toen voelden zich er te goed voor. WK winnen of niks anders. Niet opmerkelijk met de Davidsjes, Seedorfjes, Bergkampjes, Overmarsjes, Van der Sarretjes en De Boertjes van deze wereld.Weet nog wel dat toen die troostfinale werd gespeeld ik zo verschrikkelijk naar de klote was na een feestje door de x, weed en drank. Knokkels lagen helemaal open door op mn bek gaan op de fiets. Uitlopen spacen tussen de fietsenrekken bij een super. Godver 25 hjaar terug. Te vroeg teveel te vaak
Nederland op het wereldkampioenschap voetbal 1998 - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Viel wel mee
Ze moesten ook nog van Frankrijk winnen. Ze doen net alsof als ze wel wonnen van Brazilië ze meteen de finale hadden gewonnen. Zidane en Didier stonden op ze te wachten.
Wij kijken altijd met een subjectieve bril. Nederland is beste en wordt wel kampioen. Grote Ajax was ook al paar jaar daarvoor. Won Juventus met Fransen en Madrid met Fransen niet de CL in '97 en '98?
Kijk die opstelling van Les Blues. Was toentertijd eigenlijk meer fan van Frankrijk dan van dat over het paard getilde Nederlands Elftal
Kijk
![]()
1998 FIFA World Cup final - Wikipedia
en.wikipedia.org
Je krijgt toch een stijve pik van die opstelling?
No homer
Fijn voor jeKamp Frankrijk hier.
Het leedvermaak als Argentinië niet wint is groot. En dan wéér geen cup naar Zuid-Amerika.
Eindelijk weer een leuke finale die mij boeit omdat ik zo anti Argentinië ben geworden.