Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Typetjes van toen voelden zich er te goed voor. WK winnen of niks anders. Niet opmerkelijk met de Davidsjes, Seedorfjes, Bergkampjes, Overmarsjes, Van der Sarretjes en De Boertjes van deze wereld.
Weet nog wel dat toen die troostfinale werd gespeeld ik zo verschrikkelijk naar de klote was na een feestje door de x, weed en drank. Knokkels lagen helemaal open door op mn bek gaan op de fiets. Uitlopen spacen tussen de fietsenrekken bij een super. Godver 25 hjaar terug. Te vroeg teveel te vaak :emo:

de Boer zei nog eens bij andere tijden sport dat ze in het begin nog beetje ontzag voor het grote Brazilië hadden en daarom de 1e helft minder waren.
Vond dat ongeloofwaardig excuus. Die waren na het grote Ajax te zijn geworden echt niet meer bang voor welke tegenstander dan ook.

Ben een beetje klaar met die tweeling en hun gewauwel

Ze moesten ook nog van Frankrijk winnen. Ze doen net alsof als ze wel wonnen van Brazilië ze meteen de finale hadden gewonnen. Zidane en Didier stonden op ze te wachten.

Ze moesten ook nog van Frankrijk winnen. Ze doen net alsof als ze wel wonnen van Brazilië ze meteen de finale hadden gewonnen. Zidane en Didier stonden op ze te wachten.

Denk 60-40 Frankrijk in 98.
65-35 Nederland in 2000.

Die generatie had zich echt onsterfelijk kunnen maken. Had telt alleen niet, alleen het balletje in het netje wel.

Frankrijk kan na morgen de komende eindronden nog meer gaan pakken dan het gouden Spanje.
Maar dacht ik van Duitsland ook in 2014.

Wij kijken altijd met een subjectieve bril. Nederland is beste en wordt wel kampioen. Grote Ajax was ook al paar jaar daarvoor. Won Juventus met Fransen en Madrid met Fransen niet de CL in '97 en '98?

Kijk die opstelling van Les Blues. Was toentertijd eigenlijk meer fan van Frankrijk dan van dat over het paard getilde Nederlands Elftal

Kijk

Je krijgt toch een stijve pik van die opstelling?

No homer

Wij kijken altijd met een subjectieve bril. Nederland is beste en wordt wel kampioen. Grote Ajax was ook al paar jaar daarvoor. Won Juventus met Fransen en Madrid met Fransen niet de CL in '97 en '98?

Kijk die opstelling van Les Blues. Was toentertijd eigenlijk meer fan van Frankrijk dan van dat over het paard getilde Nederlands Elftal

Kijk

Je krijgt toch een stijve pik van die opstelling?

No homer

Het grote Ajax was in 1998 al leeggekocht omdat de Nederlanders inmiddels naar de rijke clubs waren vertrokken.
Het Nederlands elftal was nin of meer het Ajax van 1995/96 met wat meer ervaring. Na 2000 waren ze inmiddels alweer te volgevreten. Ik vind de roze bril wel meevallen, die generatie was gewoon smullen zeg ik als pessimist pur sang.

Ze waren ook goed toen maar niet zo goed als Les Blues

Ach kom op, ze konden zelfs van België niet winnen op het wk 98. België had toen echt de zwakste ploeg sinds decennia. Als Scifo tegen Oranje opgesteld werd had België die wedstrijd zelfs gewonnen.

Hoop wel dat Argentinië wint

Hoop wel dat Frankrijk wint

Fijn voor je

De opstelling van Didier Deschamps is bekend. Achterin neemt Upamecano opnieuw de plaats in van Konaté, zijn vervanger deed het nochtans niet slecht in de halve finale tegen Marokko. Olivier Giroud, volgens Franse media twijfelachtig met een pijnlijke knie, start gewoon in de punt. Verder de gebruikelijke namen.

Opstelling: Lloris - Koundé, Varane, Upamecano, T. Hernandez - Griezmann, Tchouaméni, Rabiot - Dembélé, Giroud, Mbappé

Kamp Frankrijk hier.
Het leedvermaak als Argentinië niet wint is groot. En dan wéér geen cup naar Zuid-Amerika.

Eindelijk weer een leuke finale die mij boeit omdat ik zo anti Argentinië ben geworden.

Kanté is wel een episch gemis voor de Fransen. Meer dan Pogba en Benzema. :yes:

Kamp Frankrijk hier.
Het leedvermaak als Argentinië niet wint is groot. En dan wéér geen cup naar Zuid-Amerika.

Eindelijk weer een leuke finale die mij boeit omdat ik zo anti Argentinië ben geworden.
Fijn voor je

:D

Terug
Naar boven