XXL Nutrition

Aankondiging WK powerlifting IPF 8-13 November

Vond bank ook maar matig gaan voor Pjotr zen doen

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 17:32 ----------

Uit vertrouwde bronnen vernomen dat hij last van zen rug had, wel blij met zen bronzen plak op de bank

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de support,

even in het kort ben met inteillen met 270kg kniebuigen achterover gedonderd. Heb toen mijn rug geblesseerd. Toch besloten om te tillen
heb ook een lighte flu.

volledig verslag volgt nog sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.

gr weak01

Bedankt voor de support,

even in het kort ben met inteillen met 270kg kniebuigen achterover gedonderd. Heb toen mijn rug geblesseerd. Toch besloten om te tillen
heb ook een lighte flu.

volledig verslag volgt nog sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.

gr weak01

Sterkte!

beterschap pjotr

ik vroeg me al af wat er was gebeurd

sterkte met je herstel!

K*t man! Beterschap en succes!

Ben verder wel benieuwd om de uitslagen van de rest!

Klote voor je Pjotr... sterkte ermee!

Veel sterkte met je herstel, jammer dat je zo'n pech moet hebben

Klote Pjotr, je hebt ons niet teleurgesteld, dit overkomt je gewoon. sterkte ouwe :thumb:

balen....ach ja there is always a next time !

Godverredomme zeg... Ja oke. always a next time... maar dit is wel ff de belangrijkste wedstrijd van het jaar natuurlijk en daar heb je dan zo lang naar toe gewerkt... mooi k*t.

Wat ****ING zuur om dat bij de opwarming van zo'n event te hebben. Daar werk je dan pvd maanden naartoe...

Denk dat je jezelf een stuk hard terleurstelt dan ons, Pjotr... Hopen dat het meevalt met je rug.

meer uitslagen:
Judith 9 goeden beurten met verschllende pr's
Pardeep 9e geworden met een nieuwe pr met deadliften 3 fantastische beurten.
Pjotr blessure opgelopen toch nog brons met bankdrukken.
Brenda brons met kniebuigen en brons totaal geweldig resultaalt na een jaar weg geweest te zijn.
Ielja brons met buigen en bankdrukken zilver met deadliften en zilver toteel beste punten totaal ooit in Nederland behaald.
Floris 15e geworden het was niet helemaal zijn dag heeft alles gegeven maar helaas niet gedaan wat hij graag wilde.

Geslaagd WK dus,zeker voor jou.

muv Pjotr natuurlijk.

meer uitslagen:
Judith 9 goeden beurten met verschllende pr's
Pardeep 9e geworden met een nieuwe pr met deadliften 3 fantastische beurten.
Pjotr blessure opgelopen toch nog brons met bankdrukken.
Brenda brons met kniebuigen en brons totaal geweldig resultaalt na een jaar weg geweest te zijn.
Ielja brons met buigen en bankdrukken zilver met deadliften en zilver toteel beste punten totaal ooit in Nederland behaald.
Floris 15e geworden het was niet helemaal zijn dag heeft alles gegeven maar helaas niet gedaan wat hij graag wilde.

Gefeliciteerd, Ielja! :thumbup:

En de overige medaille winnaars ook, uiteraard :)

Terug
Naar boven