MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Bezoekers in dit topic

je squat depth liet ook wat te wensen over homie ;)

maar daar was het een beginnerswedstrijd voor!

Die 175 en 180 beurt was toch zeker wel diep.. toch :o
 
Gewonnen met de Bench:D yess:D
 
lastige vraag, zwaardere squat + bench maar lichtere deadlift. als die raw wedstrijd door gaat ga ik wel mee doen, jij ook?

als ik de squat weet op te krikken naar 250 dan ga ik er minder hard over nadenken als nu :D
 
als ik de squat weet op te krikken naar 250 dan ga ik er minder hard over nadenken als nu :D

Z had het er over dat hij waarschijnlijk in december plaats gaat vinden als het doorgaat. 250 was niet een overdreven fail toch? dan zou je een half jaar hebben, moet lukken!
 
Hoezo had ik het erover? Ik heb dat nooit gezegd.
 
er is in ieder geval voor zover ik weet geen datum bekend, maar als het doorgaat zal het wel in het najaar zijn

hoop dat het wel doorgaat, want wil zelf ook mee doen
 
Z had het er over dat hij waarschijnlijk in december plaats gaat vinden als het doorgaat. 250 was niet een overdreven fail toch? dan zou je een half jaar hebben, moet lukken!

240 had ik al gesquat en met ruimte voor meer, paar weken terug nog, dus zit er dicht op ja.....
 
aight.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 13:45 ----------

240 had ik al gesquat en met ruimte voor meer, paar weken terug nog, dus zit er dicht op ja.....

precies. komt goed :D
 
Echt een leuke dag en goed georganiseerd.
Wel een tip voor de organisatie, denk omdat het om beginnerswedstrijd gaat misschien toch meer aandacht gegeven moet worden aan bepaalde aspecten waar je als beginner tegen kan lopen:
- hoe ziet in alg. voorbereiding eruit, hoe doe je warming-up, hoe doe je met eten voor en tijdens wedstrijd, verschillende technieken bij de onderdelen.
Denk dat zo een dag niet alleen leuk maar ook leerzamer wordt.
 
Heb echt een leuke dag gehad, wil zeker vaker mee gaan doen met PL wedstrijden (was me eerste keer), ik vraag me af of ik volgend jaar weer mee mag doen, ik ben niet echt super hoog gekomen maar heb toch wel nette lifts gehad:

SQ: 100-115-125
BP: 100-110-120 (fail)
DL: 170-185-200
BW: 85.45kg/Length: 1.85cm

ook vraag ik me af waar de uitslagen zullen staan...
 
Echt een leuke dag en goed georganiseerd.
Wel een tip voor de organisatie, denk omdat het om beginnerswedstrijd gaat misschien toch meer aandacht gegeven moet worden aan bepaalde aspecten waar je als beginner tegen kan lopen:
- hoe ziet in alg. voorbereiding eruit, hoe doe je warming-up, hoe doe je met eten voor en tijdens wedstrijd, verschillende technieken bij de onderdelen.
Denk dat zo een dag niet alleen leuk maar ook leerzamer wordt.

Ik had helemaal nog nooit singles gedaan dus het opwarmen was me inderdaad een raadsel. Er liepen genoeg mensen rond die hierover advies gaven dus dat zat wel goed.
En tja, het is toch een wedstrijd dus ik denk dat het lastig word om alles te behandelen omwille van de tijd. Het was nu al 15:30 toen het eindigde en dat was laat zat, meesten waren best kapot en het was bloedheet.
 
Heb echt een leuke dag gehad, wil zeker vaker mee gaan doen met PL wedstrijden (was me eerste keer), ik vraag me af of ik volgend jaar weer mee mag doen, ik ben niet echt super hoog gekomen maar heb toch wel nette lifts gehad:

SQ: 100-115-125
BP: 100-110-120 (fail)
DL: 170-185-200
BW: 85.45kg/Length: 1.85cm

ook vraag ik me af waar de uitslagen zullen staan...
normaal komen deze op wimwam.nl te staan, maar daar is nog niet geupdate
 
normaal komen deze op wimwam.nl te staan, maar daar is nog niet geupdate

Helaas nog geen uitslagen ontvangen.
Wel weak01 (Pjotr) gevraagd mij deze te mailen.
Ff afwachten dus.
 
Echt een leuke dag en goed georganiseerd.
Wel een tip voor de organisatie, denk omdat het om beginnerswedstrijd gaat misschien toch meer aandacht gegeven moet worden aan bepaalde aspecten waar je als beginner tegen kan lopen:
- hoe ziet in alg. voorbereiding eruit, hoe doe je warming-up, hoe doe je met eten voor en tijdens wedstrijd, verschillende technieken bij de onderdelen.
Denk dat zo een dag niet alleen leuk maar ook leerzamer wordt.

Dit is een wedstrijd, geen training. Als je mee wilt doen aan de trainingen op Papendal kan dat ook, moet je even een berichtje naar weak01 sturen. Daar is veel meer tijd en ruimte om te helpen met techniek, wedstrijdvoorbereiding, etc. Op de wedstrijddag zelf is dat lastiger.
Bij zo'n wedstrijd is natuurlijk iedereen van de begeleiding ook bezig met spotten, coachen van wedstrijddeelnemers, invoeren van nieuwe beurten, etc. En ik vind dat wanneer je als "beginner" dan een vraag hebt, je ook zelf initiatief moet nemen en gewoon moet vragen of iemand even de tijd kan nemen om naar zijn techniek te kijken of even kan uitleggen hoe hij het best kan opwarmen. Dat gebeurde gelukkig ook. Ik heb in ieder geval genoeg jongens met zulke vragen kunnen helpen.
 
Uitslagen: [Link niet meer beschikbaar]
Update rankings volgt nog.
 
Update rankings zie: www.wimwam.nl

Mooie resultaten. Allen gefeliciteerd!
 
dominique janssen had geen 200 squat, 190 was zijn laatste beurt
 
Back
Naar boven