Fitness Seller

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Bezoekers in dit topic

Dit is een wedstrijd, geen training. Als je mee wilt doen aan de trainingen op Papendal kan dat ook, moet je even een berichtje naar weak01 sturen. Daar is veel meer tijd en ruimte om te helpen met techniek, wedstrijdvoorbereiding, etc. Op de wedstrijddag zelf is dat lastiger.
Bij zo'n wedstrijd is natuurlijk iedereen van de begeleiding ook bezig met spotten, coachen van wedstrijddeelnemers, invoeren van nieuwe beurten, etc. En ik vind dat wanneer je als "beginner" dan een vraag hebt, je ook zelf initiatief moet nemen en gewoon moet vragen of iemand even de tijd kan nemen om naar zijn techniek te kijken of even kan uitleggen hoe hij het best kan opwarmen. Dat gebeurde gelukkig ook. Ik heb in ieder geval genoeg jongens met zulke vragen kunnen helpen.

Heb zelf ook genoeg ervaringen en tips kunnen delen met een aantal ervaren jongens maar kreeg een aantal echte basisvragen en zag in de warming-up ook niet altijd goede dingen dus leek me goed idee om het iets centraler te aan te pakken. Je hebt misschien wel gelijk dat hier om meer om de wedstrijd
ging en dat techniektraining niet het doel van deze dag was.
Ik ga wel ff kijken of het lukt om mee te trainen in Papendal lijkt me de reis wel waard, vind de sfeer en apparatuur daar super.
 
Mijn stats kloppen daar ook niet. Squat is 310 en totaal 780 :p
 
alleen zijn subtotaal, totaal en wilks (en eindpositie?) nog niet ;)

sub- en totaal aangepast. Punten had ik al wel aangepast. Bedankt.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 12:14 ----------

Mijn stats kloppen daar ook niet. Squat is 310 en totaal 780 :p

mogelijk dat je gerankt ben op je wilkspunten? Hoeveel punten had je op het EK?
 
Die punten kloppen wel, 448,42.
Vorige beste totaal was 775 en nu 780 op precies zelfde gewicht.
 
Die punten kloppen wel, 448,42.
Vorige beste totaal was 775 en nu 780 op precies zelfde gewicht.

dus 120 bw, sq 310 bp 190 dl 280? aangepast in de ranking
 
Laatst bewerkt:
jep klopt zo, bedankt!
 
zijn inmiddels al foto's online? ik zie er maar een paar ik dacht dat er veel meer waren
 
Back
Naar boven