prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik jou was zou ik heel snel "echte" wedstrijden gaan doen, je bent sterk en je techniek is ook zeer net. Proficiat man.
. 

Voor de organisatie moet je bij Ziyed en Pjotr zijn, ik heb alleen maar wat geholpen met de coaching.
Goed gelift markrot, de eerste man die ik met kniebandages om heb zien deadliften.
En niets tegen mijn baard he jongens.
dacht echt dat het opzich wel voordeel oplevert
(al heb ik er niet zoveel aan, mijn probleem zit in de lockout)dacht echt dat het opzich wel voordeel oplevert
(al heb ik er niet zoveel aan, mijn probleem zit in de lockout)

Ik had gedacht dat je een knieblessure had of zo dat je die gebruikte bij deadlifts
Je probleem zit overigens niet in je lockout, maar in je liftoff. Als je rug bolt bij de liftoff moet je die bovenin weer rechten en dat is vrijwel onmogelijk op top weights.
(klinkt gek, zeker voor een oefening als DL, maar zo ervaar ik het) ik besef dat de techniek erg slecht was 
Tot enkele weken voor de wedstrijd was mijn techniek nog vrij goed, maar toen was ik het opeens helemaal verloren(klinkt gek, zeker voor een oefening als DL, maar zo ervaar ik het) ik besef dat de techniek erg slecht was
![]()
zal morgen dat filmpje hier even in editen en de rest bij je log neerdumpen.Jij kan in ieder geval mooie pr's zetten, misschien wel NR's in je klasse....Tot enkele weken voor de wedstrijd was mijn techniek nog vrij goed, maar toen was ik het opeens helemaal verloren(klinkt gek, zeker voor een oefening als DL, maar zo ervaar ik het) ik besef dat de techniek erg slecht was
![]()

Tot enkele weken voor de wedstrijd was mijn techniek nog vrij goed, maar toen was ik het opeens helemaal verloren(klinkt gek, zeker voor een oefening als DL, maar zo ervaar ik het) ik besef dat de techniek erg slecht was
![]()

Thanks man, ik vond jou techniek als coach ook byzonder impressive moet ik zeggenAls ik jou was zou ik heel snel "echte" wedstrijden gaan doen, je bent sterk en je techniek is ook zeer net. Proficiat man.
......en wat betreft wedstrijden, eerst maar eens aan m'n techniek gaan werken, hard trainen en kijken of ik zo nu en dan met ervaren lifters kan meetrainen en dan kijken waar het schip strand.....het was wel een zeer leerzame dag geweest en een geweldige sfeer......ah nu weet ik ook wie geddie en activerush zijn... ik 2e geworden in +93 met 190 - 120 - 250, jammer van onnodige afkeur op 122.5 bench maar scheelt op punten toch niks....
activerush, je bent een impressive oude man![]()
......maar petje af voor je prestatie, het waren mooie lifts......met jou mentaliteit kan je het nog ver schoppen.ah nu weet ik ook wie geddie en activerush zijn... ik 2e geworden in +93 met 190 - 120 - 250, jammer van onnodige afkeur op 122.5 bench maar scheelt op punten toch niks....
activerush, je bent een impressive oude man
en sanne: gewoon weer plen joh, afvallen is voor beachboys!