Fitness Seller

Wnstrol only of anavar only

joseppe10

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hoi allemaal ,

ben al even niet meer actief geweest op de site.
Ik wou graag iets weten.
Heb al veel opzoek werk gedaan.
3 jaar geleden heb ik een anavar only kuurtje gedaan 70 mg/ed.
Toen eigenlijk niet veel verschil gemerkt.
Nu sinds vorig jaar doe ik sportschool, ook train ik nog 4 a 5 keer in de week in de gym.
Hie mijn stats nu : 1m 85
87 kg
13% vet
In juni heb ik een eindproef zwemmen , ik ben al enige tijd zwaar aan het trainen voor het zwemmen maar maak te weinig vooruitgang.
Nu was ik aan het denken om een winstrol kuurtje te doen om mijn prestaties te bevorderen.
Ook wil ik tegelijkertijd mijn spiermassa behouden en vet % omlaag doen aangezien ik ook in de cut zit.
Voedingsschema is ok.
Wat raden jullie mij aan voor mijn doelstellingen te behalen.
1. Meer conditie
2. Daling vet %
3. drogere look
50 mg winstrol/ED of terg anava proberen 90mg /ed?

orals en zwemmen, do you even cramp?

Voor je doelen:
meer/ effectievere cardio
in een kcal tekort zitten

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht gewoon wat hulp , deze site is duidelijk nog geen haar veranderd.
Altijd met die stomme commentaar.
Een mens vraagt iets en je krijgt commentaar van mensen die denken de AAS te hebben uitgevonden.
Het is voor meer uithouding tijdens het zwemmen maar tegelijk ook droge spiermassa op te bouwen bij het trainen.
Ik wil de minst mogelijke bijwerkingen anders had ik epo genomen.

Wat TheDutchOak eigenlijk zegt is dat het beide niet zo een goed idee is en er betere keuzes zijn ;)

Daarnaast ben je te jong zeg je zelf al, wat voor reacties verwacht je nu precies? Er zijn regels, je houdt je er niet aan, en niemand die er wat van gaat vinden zeker....

Stel; pistool op je hoofd en je moet een keuze maken tussen winstrol en anavar.... Dan had ik in jou geval voor Anavar gekozen.

Ik heb 10 jaar wedstrijden gezwommen. Orals staan bekend om hun goeie pomp, als ik dan verhalen hoor dat mensen al na een stuk lopen kramp krijgen in hun schenen/kuiten lijkt dat me echt een een kut idee aangezien kramp en zwemmen sws al vaak samen gaan.

Je wil AAS gebruiken voor iets wat makkelijk te halen is met hard werk, lees je in over conditie opbouwen en afvallen, ga je meer aan hebben

Als je perse wil roiden ga dan aan de test, bold of epo voor je conditie

Dus je verondersteld dan winstrol anaboler is???

Var en helemaal Winstrol staan garant voor ziekste pumps en kramp in alle kleine aanhechtingsspiertjes waarvan je niet wist dat je ze had. Ik denk dat je stom bent als je wil kuren met jouw omstandigheden. Het kan alleen maar averechts werken.

Bold is leuk voor je conditie, maar begrijp uit je keuze var/winnie dat je niet open staat voor prikken. Als je droger/meer conditie wil zou je ook nog lage doseringen clen kunnen proberen, dat zou namelijk je uithoudingsvermogen ook moeten laten toenemen, burnt vet (en dus drogere look) zonder al te veel bijwerkingen als je het op 25mcg-50mcg range houdt. Heb alleen ervaring met 2-weken cycles, als je het langer zou willen gebruiken met jouw doel zal je waarschijnlijk op een wat andere manier moeten cyclen om ook niet te hoog te gaan in de dosering (zodat je de sides kan voorblijven).

Bedankt voor de reacties.
Heb al veel opzoekwerk gedan maar overal waar ik lees en vraag en heb al veel gelezen zou winstrol ook echt het uithoudingsvermogen verbeteren.
Kan dat ik er naast zit maar volgens vele bronnen en mensen zou winstrol het aerobe vermogen verbeteren en meer droge spiermassa aanzetten en anavar zou meer voor explosieve kracht zijn en anaerobe uithouding dus kote en snelle afstanden.
Of dit nu werkelijk zo is wou ik aan jullie vragen wie eventueel al ervaring met winstrol heeft en of hier effectief verbetering is op 50 mg / ed

Winstrol en Anavar gaat je niet helpen, bro. Dat is hier nu al een paar keer gezegd. Je gaat pomp in je spieren krijgen waardoor je bijna niet meer vooruit komt in het water.

Bij een beetje goede pomp zitten je spieren zo vol. Stukje trap lopen, stuk lopen met boodschappentassen etc. Dat gaat allemaal een stuk moeilijker.

Maar volgens mij wil je niet luisteren. Dan probeer het gewoon uit en ervaar zelf of het gaat helpen. Dat is de enige manier om er achter te komen.

Vraag je zelf eens af hoeveel wielrenners en lange afstandlopers er betrapt zijn op winstrol. Ik denk 0? Waarom zou dat zijn?

Die gasten nemen epo en geen winstrol of Anavar

Ben je echt zo doof of doe je maar zo?
Winstrol geeft je krampen en pomps (geen positieve pomps, maar pomps die pijn doen in je schouders, onderrug en waar dan ook waar lang spanning op komt).
Daarnaast kan winstrol ook zorgen voor pijnlijke gewrichten en stroefheid.
Bij mij is dit allemaal voorgekomen toen ik het gebruikte.
Daarnaast win je er amper iets mee...
Winstrol doe je puur voor de harde look die tijdelijk is, en een beetje voor kracht die ook tijdelijk is.
Anavar heb ik geen ervaring mee, maar 9 van de 10 keer is het fake en krijg je alsnog winstrol binnen.

Ik zeg alleen maar wat ik lees en hoor.
Vele zeggen ga je eerst inlezen en kom dan terug met vragen.
Ik heb mij weken ingelezen en vragen liggen stellen aan iedereen.
Check Wikipedia, daarin staat duidelijk dat winstrol voor de aerobe uithouding is.
Waarom moet ik me dan inlezen als alles wat op het net staat niet klopt???
Iedereen spreekt elkaar zo hard tegen.
Als winstrol niet de optie is wat kan ik dan als optie wel nemen?

EPO, clenbuterol of Albuterol.

Anders gewoon ff vaker of beter trainen, voeding aanpassen etc.

Zoek maar eens op internet. Redelijk wat duursporters betrapt op clenbuterol.

op var was wandelen al een hel kuiten pomp ja en te lang telefoneren ook dus,tassen dragen etc direct pomp

Kip snijden met Var is ook een drama, hele linkerschouder + linkertrap opgepompd.
Niet te doen als je een kilo moet snijden.

Kip snijden met Var is ook een drama, hele linkerschouder + linkertrap opgepompd.
Niet te doen als je een kilo moet snijden.

Waarom snij je de kip? Veel gemakkelijker is om kipfilet te knippen met een schaar en dan bakken in de pan. Is sneller en gemakkelijker

Wat voor var hadden jullie als ik mag vragen.
Check mijn oudere post waar ik de var in de echt nep sectie heb geplaatst van EP.
Zat aan 70 mg/ed en ik merkte niets.
Misschien een kleinere krachttoename maar van die pomp en geen trappen meer kunnen wandelen enz... dat is me toch het 1 en ander.

90mg van up. Merkte wel wat hoor, met name pomp. Met name bij biceps training volle harde pijnlijke biceps. Maar verder niet spectaculair.

Tren only :thumb:

Terug
Naar boven