MuscleMeat

Worden polen de nieuwe mocro's...?

Peiling Peiling Worden de Polen de nieuwe mocro's...?

• Ja, de Polen zijn/worden de nieuwe mocro's

Stemmen: 59 48,8%
  • Nee, Polen zijn chill

Stemmen: 62 51,2%

• Totaal stemmers
    121
Gorillor woont in een volksbuurtje en daar is het de normaalste zaak om elke dag alcohol te drinken. En daar lusten de Polen ook wel pap van. Marokkanen daarentegen mogen van Allah geen alcohol, dus daar heeft hij gewoon geen connectie mee. :D

:roflol:

Tegenwoordig niet meer. Vroeger (ja vroeger) toen het hier nog gezellig was om te wonen zat de hele buurt in de zomer buiten met een krat bier. Dat waren mooie tijden.

Vroeger woonde ik ook in zo'n gezellige buurt, paar miljoen jaar spinhuis bij elkaar. Reuze gezellig, als je wat nodig hebt zeker.

Vroeger woonde ik ook in zo'n gezellige buurt, paar miljoen jaar spinhuis bij elkaar. Reuze gezellig, als je wat nodig hebt zeker.

En tegenwoordig heb je het te hoog in je bol en wil je zelfs geen kamper meer aan je deur hebben. Wat is er toch gebeurd met je, Ericje? :(
(en geef me eens karma, sl*t)

Voor de tijd van Leefbaar Nederland met Pim als verkozen lijsttrekker was er niemand die een woord repte over Mocro's en dat terwijl ze er al ruim 2 deccenia's volop waren.

Bolkenstein werd zelfs in 1998 nog op de vingers getikt voor het benoemen van een zichtbare achterstand bij allochtonen. Tegenwoordig zeggen sommige bij de SP dit zelfs.

Dus deze Poolse kwestie kan pas veel later concreet en accuraat worden geevalueerd, en mocht het een bende worden, zit je er tegen die tijd mee gebakken. En als er dan tegen die tijd verkiezingsquotes worden gemaakt om electoraal te scoren en we volop debatteren over de Polen, zetten mensen van de Balkan voet op onze bodem.

We houden van een achterhoede gevecht voeren in NL, net zoals met de JSF, alsof we daar nog uit kunnen stappen. :roflol:

Of je zegt JA, of je zegt NEE bij langlopende politieke vraagstukken, en niet JA met de schijnbelofte dat na wat jaren NEE nog mogelijk is. Een draconische beslissing kan maar 1 keer op worden geantwoord. Als demografische ontwikkelingen op gang komen, is er geen keuze meer. Of wel je zet het in gang en verliest de controle en dan maar hopen dat het goed gaat, of je houd de poot stijf.

Elke bewering er tussen in is populaire praat zonder realiteitsbesef van wat staatsrechtelijk en rationeel mogelijk is, maar zo'n bewering scoort goed bij de gewone man en das gunstig vanuit electoraal oogpunt.

Heel krom gezegd vind ik 't pure ongein dat er NU nog volk uit andere landen hiernaar toe wordt gesleept voor werk, terwijl je overal leest/hoort/ziet dat er mensen ontslagen worden omdat nergens meer genoeg werk is.

Lees hier ook dat Polen vooral in de bouw/constructie worden aangenomen, ook nu nog kennelijk. Wat las ik nou pas geleden? Juist, dat weet ik veel hoeveel duizend man de bouw uit wordt gekickt omdat er geen werk is.
Maargoed, zoveel verstand heb ik er ook niet van, heb ook alleen maar een mening :P

Sinds die vuile polen en roemenen hier in zundert zijn, zijn de inbraken in ons dorp vertienvoudigd! (geen geintje). Weg met dat schorum. Staan ze daar allemaal op een kluitje voor de ingang van de Dirk van den Broek een beetje ''Best Bier'' te zuipen en je lomp aan te kijken met die vierkante koppen van ze. In onze gym is tot 2 keer toe een flatscreen tv gestolen, nu hangen ze er maar geen meer op. Ze rijden snachts rond in van die misselijke gele autotjes van een uitzendbureau. Ze snuiven cocaine of speed op hun werk, heb ik zelf gezien; heb bij de lidl distributiecentrum gewerkt. Anders kunnen ze niet zo lang door blijven werken. Tijdens de pauze kijken ze je boos aan en 1 begon zelfs in het pools tegen mij te schelden omdat ik op een stoel wilde zitten die dus bezet bleek te zijn. Aggresievelingen. Was onderhand de enigste nederlander. Ben ook weggegaan daarom. Zielige k*tfiguren. Ze verpesten het hele straatbeeld, samen met die moslims. Mijn opa en oma durven niet meer de straat op, zo erg is het.

Sinds die vuile polen en roemenen hier in zundert zijn, zijn de inbraken in ons dorp vertienvoudigd! (geen geintje). Weg met dat schorum. Staan ze daar allemaal op een kluitje voor de ingang van de Dirk van den Broek een beetje ''Best Bier'' te zuipen en je lomp aan te kijken met die vierkante koppen van ze. In onze gym is tot 2 keer toe een flatscreen tv gestolen, nu hangen ze er maar geen meer op. Ze rijden snachts rond in van die misselijke gele autotjes van een uitzendbureau. Ze snuiven cocaine of speed op hun werk, heb ik zelf gezien; heb bij de lidl distributiecentrum gewerkt. Anders kunnen ze niet zo lang door blijven werken. Tijdens de pauze kijken ze je boos aan en 1 begon zelfs in het pools tegen mij te schelden omdat ik op een stoel wilde zitten die dus bezet bleek te zijn. Aggresievelingen. Was onderhand de enigste nederlander. Ben ook weggegaan daarom. Zielige k*tfiguren. Ze verpesten het hele straatbeeld, samen met die moslims. Mijn opa en oma durven niet meer de straat op, zo erg is het.
Gezellige manier om pauze te houden.:D

werk sinds vandaag samen met 2 polen, als ge tegen die manne zegt ge moet om 6 uur beginne staan ze der al om 5 uur, ni bij te houden die manne, blijve maar werke en klagen nooit, zijn wel chille gaste, spreke wel geen nederlands ma toch geen problemen mee
feit is dat de criminaliteit bij hun hoger licht dan bij de autochtone bevolking, ma zeker zo erg niet als bij de maroken (90% in de gevangenissen is marokaan :p)

feit is dat onze landen beter af zouden zijn zonder de allochtonen, mja de enige manier om het probleem op te lossen is het verbeteren van de situatie in hun eigen landen

Laatst bewerkt:
Ik heb een Pool als dichte collega, zalige gast, vertrouw ik compleet in mijn rug, en zo zijn er maar weinig.

Is ook zeer professioneel met trainen bezig, heeft een zeer goed schema(hij squat en deadlift zelf :o, zeer weinig Belgen laat staan Mocro's dat zien doen), geen dommerik, raakt geen druppel alcohol aan. En het is een harde werker.

Ik denk niet dat Polen de nieuwe Mocro's worden, hun karakter en opvoeding is veeeeel anders. Rotte appels zitten overal tussen.

Bolkenstein werd zelfs in 1998 nog op de vingers getikt voor het benoemen van een zichtbare achterstand bij allochtonen. Tegenwoordig zeggen sommige bij de SP dit zelfs.

De SP was een van de eerste partijen die problemen met allochtonen constateerden en introduceerden zelfs de oprot premie...een vergoeding om te vertrekken. In 1983 schreef de SP:

"De gastarbeiders moeten of voluit voor de Nederlandse nationaliteit kiezen en zich aanpassen aan de zeden en gewoonten, of terugkeren (...)" Oprotpremie twv 75.000 fl.

Overigens ging DS'70 hen voor met een voorstel gedaan door Drees jr. Oprotpremie twv 5000 fl.

Dat was dus nog VER, VER voor de rechtse kliek zich de asiel problematiek toe eigenden.

Om je even een beeld te geven het gehele politieke spectrum van rechts, midden tot centrum
links, vielen over deze partijen heen.

Nou kan je gaan roepen...wat een belachelijk bedrag...maar:
Op dit moment kost de integratie ongeveer omgerekend 57.000 EURO per jaar per volwassen persoon....dat komt dus meer dan de oprotpremie van de SP.

Die 20-30 miljard per jaar zou een leuke belastingverlaging opleveren...

How is that for some political awareness??

Laatst bewerkt:
Linkse leugens, TPH1976!! Leugens wat ik je brom!

Maar je hebt inderdaad gelijk, toen de SP het probleem op tafel gooide werden ze weggehoond. Die oprotpremie had een hoop kunnen oplossen en had ook een hoop geld gescheeld.

Linkse leugens, TPH1976!! Leugens wat ik je brom!

Maar je hebt inderdaad gelijk, toen de SP het probleem op tafel gooide werden ze weggehoond. Die oprotpremie had een hoop kunnen oplossen en had ook een hoop geld gescheeld.

:D

Idd...maar ja...helaas, helaas...

Op dit moment kost de integratie ongeveer omgerekend 57.000 EURO per jaar per volwassen persoon....dat komt dus meer dan de oprotpremie van de SP.

Waar baseer je deze bedragen op?

De SP was een van de eerste partijen die problemen met allochtonen constateerden en introduceerden zelfs de oprot premie...een vergoeding om te vertrekken. In 1983 schreef de SP:

"De gastarbeiders moeten of voluit voor de Nederlandse nationaliteit kiezen en zich aanpassen aan de zeden en gewoonten, of terugkeren (...)" Oprotpremie twv 75.000 fl.

Overigens ging DS'70 hen voor met een voorstel gedaan door Drees jr. Oprotpremie twv 5000 fl.

Dat was dus nog VER, VER voor de rechtse kliek zich de asiel problematiek toe eigenden.

Om je even een beeld te geven het gehele politieke spectrum van rechts, midden tot centrum
links, vielen over deze partijen heen.

How is that for some political awareness??
SP is ook niet de typische linkse partij in Nederland. Ik heb meer de indruk dat het vooral een sociale (beetje communistische?) partij is die vaak ook rechtsere standpunten inneemt, of tenminste niet die oogkleppen draagt die ze bij de écht linkse partijen nog altijd op hebben.

SP is ook niet de typische linkse partij in Nederland. Ik heb meer de indruk dat het vooral een sociale (beetje communistische?) partij is die vaak ook rechtsere standpunten inneemt, of tenminste niet die oogkleppen draagt die ze bij de écht linkse partijen nog altijd op hebben.

Destijds was SP nog geschroeid op Marxistische grondslag. Dat is pas rond 1994 verdwenen.

De SP kwam voort uit een afsplitsing van de CPN na de Chinese Revolutie.

Het grote schisma dat dat (CR) te weeg bracht in de communistische internationale was gigantisch. Simplistisch gesteld:

Niet alleen omdat China kon wedijveren met de USSR maar vooral ook omdat tot dan toe het dogma heerste dat communisten geen tegenstrijdige belangen konden hebben omdat ze een gezamenlijk doel nastreefden.

China en de USSR hadden echter altijd al grote meningsverschillen gehad...bijvoorbeeld over grensgebied en de wijze van de inrichting van de revolutie (zoals je wet had Mao nogal wat afwijkende gedachten met zijn continue revolutie).

De CPN koos destijds partij voor de USSR. Een klein groepje splitste zich toen af en vormde na enige omtrekking via de MLCN, KEM-nl, KPN (Kommunistische Partij Nederland met een K) uiteindelijk de SP.

In 1983 waren ze een nogal links radicale club op basis van het Marxisme, maar zeer praktijk gericht en pasten de leer aan de praktijk aan. Maosime, de grondslag voor de afsplitsing, werd niet zo nauw genomen.

Anders dan de CPN hadden ze niet zo veel op met dogma's en werden ze niet gedreven door een megalomane, xenofobische en vooral hypocriete wereldvreemde idioot (Paul de Groot). Anders dan de salon sociaal democraten van de PvdA waren ze wel principieel en richtten ze zich voornamelijk op locale activiteiten.

Waar baseer je deze bedragen op?

srry...overheen gelezen...

Extrapolatie van de kosten op basis van uitkeringen, proceskosten (voor naturalisatie), huisvesting, scholing en subsidies verstrekt aan niet Nederlanders door enkele economen. Geloof in 2005 ergens gepubliceerd.

Een van deze economen stelde zelfs dat de regering een verantwoordelijkheid (dus geen daadwerkelijke kosten) van 200.000 euro per migrant aangaat.

Terug
Naar boven