Oke mensen ik heb serieus hulp nodig, en als ouwe rot hier hoop ik dat jullie me op weg kunnen helpen
Ik moet nu nog steeds gaan kiezen wat ik wil gaan studeren, en zit te denken om de architectonische kant op te gaan maar begin te twijfelen. Vooral omdat de salarissen zo ontiegelijk zuigen. En als ik daaraan ga denken en twijfelen begin ik voor mezelf steeds meer me af te vragen of dat wel is wat is echt wil. Wat punten van mezelf;
-ik ben zeer creatief, zowel in het maken/tekenen van dingen als out of the box dingen(abstracte zin)
-heb een goed oog voor kleur/design etc.
-kan lullen als een brugman
-zou het liefst een eigen bedrijf willen hebben
-ben ook geinteresseerd in werken met cijfers
-ben erg handig met mensen/omgang etc. men vraagt me dan ook vaak om advies(nu zijn de rollen omgedraaid
), ben geinteresseerd in psychologie en weet daar dan ook veel van
-ben erg goed in leiding geven en neem altijd zelf iniatief
-geld is voor mij erg belangrijk als new generation consumer dat ik ben opgevoed
Misschien dat iemand mij hier op weg kan helpen of met een idee als opleiding komt want ik word helemaal gek hier
thanks!
Greetz,
CD

Ik moet nu nog steeds gaan kiezen wat ik wil gaan studeren, en zit te denken om de architectonische kant op te gaan maar begin te twijfelen. Vooral omdat de salarissen zo ontiegelijk zuigen. En als ik daaraan ga denken en twijfelen begin ik voor mezelf steeds meer me af te vragen of dat wel is wat is echt wil. Wat punten van mezelf;
-ik ben zeer creatief, zowel in het maken/tekenen van dingen als out of the box dingen(abstracte zin)
-heb een goed oog voor kleur/design etc.
-kan lullen als een brugman
-zou het liefst een eigen bedrijf willen hebben
-ben ook geinteresseerd in werken met cijfers
-ben erg handig met mensen/omgang etc. men vraagt me dan ook vaak om advies(nu zijn de rollen omgedraaid
), ben geinteresseerd in psychologie en weet daar dan ook veel van-ben erg goed in leiding geven en neem altijd zelf iniatief
-geld is voor mij erg belangrijk als new generation consumer dat ik ben opgevoed

Misschien dat iemand mij hier op weg kan helpen of met een idee als opleiding komt want ik word helemaal gek hier
thanks!Greetz,
CD

) dat doe ik zelf, weinig creatiefs, veel wiskunde (Differentiaalvergelijkingen en complexe getallen met name wordt je mee dood gegooid) Het enige waar je daar creatief mee kan zijn is in het ontwerpen van bijvoorbeeld een productielijn, maar dat is meer boeren verstand dus lijkt me niet geschikt.