AndroidHealthClinic

Wordt je emotioneel gevoeliger door een verhoogd testosteron gehalte?

Zit nu in week 5 van test/tren/mast cycle en heb eigenlijk nergens noemenswaardig last van.

Zweten en hoger libido. Misschien iets opvliegender maar valt echt goed mee.

Dit is mijn derde cycle en denk dat ik me nooit beter voelde tijdens kuur :)

• Like
Waarderingen: GruX
Zit nu in week 5 van test/tren/mast cycle en heb eigenlijk nergens noemenswaardig last van.

Zweten en hoger libido. Misschien iets opvliegender maar valt echt goed mee.

Dit is mijn derde cycle en denk dat ik me nooit beter voelde tijdens kuur :)

Je hebt echt geluk gast. Ook vooral bad timing in mijn geval.

Geen enkel gewicht dat ik kan tillen doet mijn frustraties weg.

Iedereen kan weer mooi roepen wat die wil hier :p Wat AAS met je doet is voor iedereen nogal persoonlijk. Zo worden sommigen agressief van tren en anderen weer emo (waaronder ik). De 1 heeft van zichzelf een heel rustig karakter en wordt wat meer outgoing door de AAS, waar de ander al heel uitgesproken/extravert was en op AAS een kluizenaar wordt. En zo zijn er ook mensen bij wie het de persoonlijkheden/karaktertrekjes versterkt, waar het bij de ander weer totaal het tegenovergestelde is.

Kortom, het is geen exacte wetenschap, hormonen doen met iedereen iets anders in het koppie. Iedereen heeft om te beginnen al een verschillend startpunt en zal ook nooit hetzelfde eindpunt hebben.

Iedereen kan weer mooi roepen wat die wil hier :p Wat AAS met je doet is voor iedereen nogal persoonlijk. Zo worden sommigen agressief van tren en anderen weer emo (waaronder ik). De 1 heeft van zichzelf een heel rustig karakter en wordt wat meer outgoing door de AAS, waar de ander al heel uitgesproken/extravert was en op AAS een kluizenaar wordt. En zo zijn er ook mensen bij wie het de persoonlijkheden/karaktertrekjes versterkt, waar het bij de ander weer totaal het tegenovergestelde is.

Kortom, het is geen exacte wetenschap, hormonen doen met iedereen iets anders in het koppie. Iedereen heeft om te beginnen al een verschillend startpunt en zal ook nooit hetzelfde eindpunt hebben.

Zeer filosofisch

Punjab voor president ! Wat mij betreft de 3e kandidaat naast getxxl en grote poes:3e:

• Like
Waarderingen: Vonk

Klopt grotendeels alleen ik zie iedereen wel een stuk zelfverzekerder worden en vaak ook meer man(alpha).

Behalve als je aan een bb vraagt zijn shirt uit te doen, want we vinden ons allemaal te klein :p

Wat ik best wel opmerkelijk vindt is dat alle pro's, behalve de mister olympia kandidaten echt happy, down to earth en positief zijn. Die kerels moeten toch ook echt grammen zetten en ze geven er geen ene moer om. Moet je ze wel geven.

bullshit dat je gelijk een en al rage word. Ik ben rustiger geworden toen ik on ging. Tijdens de off periode en nakuren is het een ander verhaal bij mij.. Gek genoeg ben ik dan kk agressief

Je bent dan gewoon chagrijnig omdat je gains verdwijnen.

Wat ik best wel opmerkelijk vindt is dat alle pro's, behalve de mister olympia kandidaten echt happy, down to earth en positief zijn. Die kerels moeten toch ook echt grammen zetten en ze geven er geen ene moer om. Moet je ze wel geven.

Lijkt me logisch toch als er camera's op je gericht zijn. Je kan dat pas zeggen als je een keer een dag met ze meeloopt.

Vooral als sex het doel is van het naïeve gedrag :roflol:
Heb toch inderdaad problemen met het 'afwijzen' van vrouwen als ik kuur :p heb gemerkt dat ik soms vrouwen doe, en na de kuur zie ik ze terug en dan denk ik echt van 'damn, heb ik dat geneukt' :D nu ik al lang een vaste vriendin heb is dat natuulijk anders :')

Terug
Naar boven