AndroidHealthClinic

WOW ramsterke overhead press

Okeej.. lomp gewicht.. en idem gast :D

Ik zie alleen een pissend wijf?

Lol vage computer. :D Ik zeg al niks meer hij doet het ik ben betrapt lol!

Potverdomme, die vent kan niet eens meer normaal lopen. Hij schrikt er volgens mij zelf van dat ie 200kg de lucht in krijgt: 'oh boy....oh boy'. Wel cool! :D

woei..aardig gewicht. hij zal em op ze pan krijgen met terug laten gaan :D

pfff kom ik aan met me 55kilootjes

Is wel een partial press natuurlijk... maar toch een enorm gewicht, respect !!!

Dat brengt me op ideeën... ik doe regelmatig gewone full range seated presses, zal ze straks eens proberen zoals hij ze doet (ongeveer vanaf ooghoogte) en zien hoever ik geraak... ben benieuwd !

amaai wat een zot gewicht, mag dan nog partial zijn. Plus vanuit een dode positie vertrekken..ZWAAR!

Ik heb dus eens geprobeerd om op die manier te pressen. Pinnen ingesteld zodat de baar iets onder ooghoogte lag. Wel, ik moet zeggen, door de kortere afstand dacht ik dat ik wel een stukje meer ging kunnen pressen dan bij een reguliere seated press (bij mij +- 115-120kg), maar no way dus !

Het feit dat je vanuit dead stop moet vertrekken maakt het toch weer een flink stuk zwaarder ! Had het moeten weten ; ik heb bv vroeger wel eens een bottom-position squat gedaan en dat was toch ook met minder gewicht dan een normale squat.

Afin, die press ging dus als volgt :
5 x 50kg
5 x 70kg
3 x 90kg
3 x 100kg
1 x 110kg
1 x 115kg
120kg miss, kreeg er geen beweging in

In ieder geval, vond het een leuk experiment om eens te proberen, en aangezien het de eerste keer was kan ik niet klagen!

Merci Buffster om dit te posten, en inderdaad hoedje af voor het monster in de video. Ben benieuwd wat zo iemand boven z'n hoofd zou krijgen in een staande press, push press, of clean&jerk. Zot gewoon !

• Topic Starter Topic Starter
Hehe you're welcome bro! Mooi gewicht trouwens wat je daar omhoog drukt... ERG sterk!

greetz,
Ron

ik druk liever minder en dat ik er niet zo uit zie als hem :D

• Topic Starter Topic Starter
amilo zei:
ik druk liever minder en dat ik er niet zo uit zie als hem :D
En hij drukt waarschijnlijk liever meer en neemt het dan voor lief dat hij niet het perfecte uiterlijk heeft.

greetz,
Ron

dat is aan hem te zien :p

Niet alle mensen staan graag als homofiel in een string op het podium :)

Terug
Naar boven