XXL Nutrition

WSM 2022

Bezoekers in dit topic

Ik volg de strongmanwereld al best wel lang, maar Hooper is me nooit opgevallen. Waar komt die ineens vandaan? Of heb ik liggen slapen :o
Soort overnight sensation eigenlijk, alhoewel dat wel met covid te maken had ook want anders had hij wel wat meer wedstrijden gedaan waarschijnlijk. Hij woont in Australië en heeft daar min of meer opgesloten gezeten door alle lockdowns daar dus kon ook geen wedstrijden doen. Hij was op social media al een tijdje een soort bekendheid in de krachtsportwereld met allerlei zieke gym lifts. Hij kwam echt op de kaart toen hij nog niet zo lang geleden 475 deadliftte op een meet, wat hem meteen in de top 5 deadlifters aller tijden zette.
 
Owww. Hooper faalt de 212 flintstone lift. Shaw, Luke, Boudrault en Licis hebben hem wel al gehaald. De mannen erboven gaan dit ook echt wel halen. Dit gaat Hooper zijn kansen pijn doen. Denk dat Novikov en Tom na dit event los gaan komen. Denk dat Licis dit event wint.
 
Okay Bokito , novikov blijkt weer de king. Maaaaar ik denk dat Tom wint. 1.5 punten en buspull/stones Zijn voor Tom...
 
Wat een fenomeen is Novikov toch. 246 kilo overhead, er zijn maar weinig mensen die dat überhaupt gedaan hebben en dat zijn meestal weightlifters die daar heel specifiek op trainen.
Stoltman heeft normaal gesproken de beste papieren met de onderdelen die nog komen maar Novikov zal die voorsprong met hand en tand verdedigen.
 
Denk dat Novikov gaat winnen deze editie
 
Wat een fenomeen is Novikov toch. 246 kilo overhead, er zijn maar weinig mensen die dat überhaupt gedaan hebben en dat zijn meestal weightlifters die daar heel specifiek op trainen.
Stoltman heeft normaal gesproken de beste papieren met de onderdelen die nog komen maar Novikov zal die voorsprong met hand en tand verdedigen.
IDD, geen idee hoe zwaar hij is maar volgens mij is hij 1 van de lichtere deelnemers.
Denk ook wel dat hij er can jongs af aan op getraind heeft. Net als Misha vroeger.
 
IDD, geen idee hoe zwaar hij is maar volgens mij is hij 1 van de lichtere deelnemers.
Denk ook wel dat hij er can jongs af aan op getraind heeft. Net als Misha vroeger.
Ik ben van dat laatste niet eens zo zeker. Hij is gewoon goed in alles wat ie doet. Zo explosief, technisch goed, echt op alles wat ie doet. Ongelofelijke atleet Novikov. Toch denk ik dat Stoltman wint.

1. T. Stoltman
2. Novikov
3. Shaw
 
Tom was een fractie sneller in Europe SM 2022 Powerstairs, maar hoop wel dat Novikov vanavond wint.

 
Laatst bewerkt:
Novikov wint de bus pull
 
Lees het net ja. Gaat lekker zo
 
Woooooooow all hail king novikov
 
Het wordt toch Stoltman. Novikov verliest het op de powerstairs. Stoltman heeft nu anderhalve punt voorsprong en geeft dat normaal gesproken niet meer weg op de stones.
 
Tom was een fractie sneller in Europe SM 2020 Powerstairs, maar hoop wel dat Novikov vanavond wint.

Novikov deed niet eens mee aan esm in 2020?
 
Wat balen dit... Wel een mooie finale maar door de hele competitie had ik het Novikov wel gegund. Buspull, dl for reps en overhead gewonnen... Tom heeft ook wel paar keer "geluk" gehad (0.09 sec. op medley op novikov, 0.19 sec. op shaw op buspull) en (nog) geen event gewonnen. Vond Novikov op zijn goede events veel dominanter, ook echt meer gewicht/reps gelift. Maarja, een fout op dit niveau wordt genadeloos afgestraft.
Gun Tom absoluut geen blessures maar een foutje qua hars ofzo zou ik niet erg vinden. Dat kan de enige manier zijn waarop Novikov hem nog inhaalt op de stones :roflol:

Shaw gewoon 4e denk ik. Net geen podium maar op je 40e in je 14e finale nog altijd zo goed zijn is legend.
 
Helaas weinig kans, zie hem niet verzaken op stones. Had echt gehoopt dat Novikov dit jaar met de titel ervandoor ging.
 
Back
Naar boven