Fitness Seller

Wsm 2020 voorspellingen

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20201115-101645.jpg

Super spannend. Ook omdat er geen echte top loglifter meer is. Denk dat veel lifters punten gaan delen daar en het dus dicht bij elkaar blijft. Shaw haalt deze achterstand niet meer in. Ben heel benieuwd naar met name de hercules hold. Ik denk dat Bishop en Stoltman en misschien ook Novikov wel eens punten kunnen verliezen daar. Hold is een goed onderdeel voor Pritchett maar stones kunnen hem weer de das om doen. Denk dat t uiteindelijk Novikov of Caron gaat worden, en ik neig naar Novikov vanwege zijn snelheid op stones.

Screenshot_20201115-192854.jpg

JF wint Hercules hold, en het wordt nu erg spannend!

Screenshot_20201115-221358.jpg

Log ladder:

1st Tom Stoltman
2nd Jerry Pritchett
3rd Oleksii Novikov
4th Aivars Smaukstelis
5th Kevin Faires
6th Luke Richardson
7th Brian Shaw
8th Adam Bishop
9th J-F Caron
10th Graham Hicks

Atlas stones:
1st Tom Stoltman
2nd Brian Shaw
3rd J-F Caron
4th Oleksii Novikov
5th Aivars Smaukstelis
6th Adam Bishop
7th Jerry Pritchett
8th Kevin Faires
9th Luke Richardson

Screenshot_20201116-075935.jpg

Screenshot_20201116-080339.jpg

Screenshot_20201116-080321.jpg

Okay ik zat er even heftig naast.
Leuk voor Novikov en Tom, maar baal hier wel van. Ben altijd wat meer voor veteranen en had het JF enorm gegund. Pritchett ook wel en Shaw ook. Shaw is gewoon te oud en traag geworden denk ik. Pritchett gaat nooit meer hoger scoren dan dit; sterk als een paard maar in een compleet veld (met ook nog mannen als kieliskowski, licis, janashia) gaat ie voorbij gerend worden. Wel blij dat JF toch nog het podium gehaald heeft, ook voor hem is dit denk ik het hoogst haalbare vanaf nu. Respect voor hem en zijn carriere.

Er is een nieuwe age op komst. Novikov, Tom Stoltman, Licis, Kieliskowski, Richardson en wellicht Iron Biby. Wsm 2021 wordt hopelijk een waar spectakel. Ik ga uiteraard wel kijken zo gauw deze wsm op youtube komt maar denk dat ik de log even skip; te pijnlijk voor JF :(

Back
Naar boven