XXL Nutrition

xbox 360 voor Gta 4

Dat rijden is echt een kwestie van oefenen man, zelfs handrembochtjes lukken prima nu! :D

Rijden is a piece of cake, zeker als je met een Freeway of een Zombie aan de slag gaat. Die choppermodellen kan je echt alle kanten opkwakken en bochten nemen gaat een stuk soepeler dan met een auto.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb echt zin in dat spel

lol?dan heb je nonstop gespeeld,want ik zit na 15 uur pas op 25 %

Rijden in GTA4 is echt een eitje, leer de rem eens gebruiken.

Speel eens forza motorsport 2, dan is gta 4 een makkie.

Ik had GTA 4 ook in 2 dagen uit. Nu af en toe bezig met guitar hero, maybe beetje lame met zo'n gitaar maar best fun, vooral met vrienden ofzo.

iemand nog ervaring met assasins creed, die lijkt me ook vet

Ja, vond hem best tegenvallen. Heb hem dan ook niet uitgespeeld maargoed.

iemand nog ervaring met assasins creed, die lijkt me ook vet

Viel me tegen hoor, het zit erg stijf in elkaar.
Je kan bijvoorbeeld vrij door de stad lopen over de daken, en dan gebeurt het vaak wel eens dat je personage op een ander dak springt dan bedoeld.

En altijd maar hetzelfde doen hé: weglopen van de guards, schuilen en verdergaan met het doden.

Huur het eerst eens voor de zekerheid.

AC valt tegen de eerste 3 uurtjes zijn super maar dan is het saai want je hebt alles al gedaan.

Vergeet het maar, Xbox 360 komt pas echt tot zijn recht op een tv die minimaal HD Ready is. Op een normale TV zal je niet veel profijt hebben van hetgene wat een Xbox 360 grafisch aan kan.

Een HD Ready TV hoeft overigens niet, je kan ook een breedbeeldmonitor voor een PC gebruiken. Die zijn een stuk goedkoper. Meeste LCD-schermen voor de PC hebben een hogere resolutie dan 720P.

hoezo minimaal hd-ready? een Xbox kan toch max 720p en 1080i dat is ook het max van hd-ready. full-hd biedt dan toch geen meerwaarde?

Ik heb Assassins Creed voor de PC en vond hem ook erg tegenvallen. Het ziet er wel mooi uit, werelden zijn mooi gemaakt, maar je bent het wel snel zat. Alles komt op hetzelfde neer, telkens moet je weer dezelfde dingen doen, alleen in een andere omgeving. Leuk om een keertje te doen, maar geen geld waard.

Een Xbox360 kan ook Full HD (1080P), dat is al weer een tijdje dat 1080P ondersteuning op de Xbox 360 aanwezig is. Herfstupdate van 2006.

ik heb gwn zon grote zwarte sony tv maar geen breedbeeld gvd ik zag voor 1000 euro een tv van 2 meter lang bij de bcc maar dan geen plasma maar wel groot

ik heb gwn zon grote zwarte sony tv maar geen breedbeeld gvd ik zag voor 1000 euro een tv van 2 meter lang bij de bcc maar dan geen plasma maar wel groot

Ros je moeder wat harder met die stok dan, misschien komt er dan wat geld los.

Daarmee kan je alleen niet online en GTAIV met een paar vrienden free mode doen is priceless! :)

Onzin, kan gewoon online met mijn geflashte xbox. Zorg wel dat je games Stealth patched zijn. Dit zorgt ervoor dat MS niet kan zien dat je een backup speelt en ben je voor 99% veilig van bans.

GTA4 live is té gruwelijk.

Terug
Naar boven