XXL Nutrition

xbox 360 voor Gta 4

• Topic Starter Topic Starter
dan moet je betalen toch een vriend van me heeft internet op ps3 maar tapt het gwn van de buren ik trouwens ook op me laptop

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg een een xbox 360 omdat ik over ben, eindelijk. Volgend jaar als ik helemaal klaar zou zijn zou ik een ps3 krijgen maar ik vond dat te laat. Dus nu vast een 360. Ik heb ongeveer 800, 1000 euro over voor een betere tv. Maar echt een goede plasma kost wel een paar duizend euro.

Je heb al mooie Full HD schermen voor 1000 euro...

'k Heb de story uitgespeeld in een grote 30 uren.
Wat me opvalt is dat er nu bitterweinig te doen valt.
Geen spectaculaire races zoals in San Andreas ofzo... (de races van Brucie zijn werkelijk achterlijk: kom je daar toe met je turismo of infernus, staan daar vijf pick-uptrucks op je te wachten).
Die 10 pakjes leveren heb je ook snel gedaan.
Die auto's zoeken voor Stevie vind ik maar zinloos.

De multiplayer zou idd best cool kunnen zijn, helaas stuit ik altijd op servers met gemiddeld 4 spelers op.
Hoe zit dat bij jullie?

Mijn gamertag is "Stijf", mochten jullie me willen/kunnen toevoegen als vriend, dan kunnen we eens samen gamen hé.
Komaan, posten die gamertags!

Ik heb geen gamertag ik multiplay met echte vrienden ;)

Ik krijg een een xbox 360 omdat ik over ben, eindelijk. Volgend jaar als ik helemaal klaar zou zijn zou ik een ps3 krijgen maar ik vond dat te laat. Dus nu vast een 360. Ik heb ongeveer 800, 1000 euro over voor een betere tv. Maar echt een goede plasma kost wel een paar duizend euro.

ik ben wel populair zeg jullie maken mijn droom waar maja ik smeer hem het is tijd dat ik wat aandacht ga besteden aan mijn ps3

:rolleyes:

Terug
Naar boven