MuscleMeat

Xbox live VS PS3

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Welke/


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

:roflol:

ignorance is bliss
 
ohja, dus je verzameling ps2 games waar je jaren van genoten hebt zijn ineens waardeloos omdat er mooiere games op de ps3 zijn? dat iets grafisch mooier is maakt het nog niet leuker om te spelen!

het lijkt mij een voordeel om je oude games op je nieuwe console te kunnen spelen.. minder troep in je woonkamer b.v. bovendien kon de ps3 oude ps2 games iets mooier weergeven dacht ik (dit onder voorbehoud).

Gewoon verkopen die ouwe troep
 
Zie je het al voor je? Ik met Dragonball Z op de WII. Ik zou als een ADHD patient door het huisspringen met die stokkies.

Nee, als ik aan jou denk dan zie ik hele andere dingen voor me....;)

Maar de Wii wordt flink ge-owned door de Xbox en PS3 qua spelaanbod. Daarentegen vindt Loca het misschien ook wel leuk zo'n Wii (??)
 
+1 De PS3 is nieuwer dus weer iets verder dan de xbox360. Het xbox live netwerk is vele malen verder dan dat van Sony en er zijn meer online spelers op de xbox360. Sony heeft ook geen goede reputatie dat ze kwaliteitsonderdelen gebruiken (lasers van de PS2 anyone?) dus het gelul dat hij kwalitatief beter in elkaar zit is ook maar speculatie.

Ik zou als ik er 1 zou kopen kijken wat mensen in mijn omgeving hebben (ivm samen online spelen) en welke game titels op beide uitkomen (sommige zijn aan 1 console gebonden, komt tegenwoordig nog maar weinig voor maar goed).

Ik ben blij met mijn Xbox360, maar ik had deze dan ook al ruim voor de PS3 uitkwam. GTAIV ftw!

De PS3 is in feite net zo oud en op grafisch gebied zelfs ouder dan de Xbox 360. Dat Sony er een Blu-ray speler in heeft gegooid is leuk en handig als je toch zo'n speler wil kopen maar voor hetgene waar die consoles gemaakt zijn hebben de PS3 of Xbox 360 amper een edge t.o.v. elkaar. Behalve dan dat voor de Xbox 360 meer spellen verkrijgbaar zijn en de spellen gemiddeld iets betere ratings krijgen.
 
De PS3 is in feite net zo oud en op grafisch gebied zelfs ouder dan de Xbox 360. Dat Sony er een Blu-ray speler in heeft gegooid is leuk en handig als je toch zo'n speler wil kopen maar voor hetgene waar die consoles gemaakt zijn hebben de PS3 of Xbox 360 amper een edge t.o.v. elkaar. Behalve dan dat voor de Xbox 360 meer spellen verkrijgbaar zijn en de spellen gemiddeld iets betere ratings krijgen.

Ik speel vaak op beide consoles en ik moet toch echt zeggen dat de ps3 grafisch mooier is.

Verder moet je gewoon kijken welke spellen je leuk vind, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
 
Ik speel vaak op beide consoles en ik moet toch echt zeggen dat de ps3 grafisch mooier is.

Verder moet je gewoon kijken welke spellen je leuk vind, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

In welke spellen komt de PS3 er dan grafisch beter vanaf? Alle multiplatformspellen geven een zo goed als gelijk beeld waar soms de PS3 iets in het voordeel en soms de Xbox 360.

De PS3 kan ook amper betere beelden op het scherm toveren dan de Xbox 360. De gebruikte GPU in de PS3 staat gewoon niet toe om echt betere graphics te hebben. Enige waar de PS3 misschien wat beter zal zijn zal op het gebied van physics zijn maar met een lastiger te programmeren code op de PS3 komt dat er maar in een beperkt aantal games uit.

Zou zelf wel een PS3 gekocht hebben als het verschil met een Xbox 360 groter was maar vind het nu de moeite niet waard.
 
Back
Naar boven