XXL Nutrition

Xbox360 en Xbox720

MisterApollo

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m88
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Dag,

Ik heb even rond gekeken op het internet en las erover dat er waarschijnlijk een nieuwe Xbox zou uitkomen in 2011-2012?
Nu vroeg ik mij af is het nog waard om 190 euro uit te geven voor een Xbox360?

Of kunnen de spellen van de 720 ook op de 360?

Nog geen info voer bekend. Ik hoop niet dat ze backward compatible gaan ondersteunen. Ouwe spellen op een nieuw systeem spelen:o
Zelf zou ik wachten ik ga binnenkort ook mijn xbox360 verkopen nu je er nog iets voor kan krijgen.

Ms zei zelf dat het in 2015 een nieuwe xbox uit zou komen, snap het niet xbox360 verkoopt nog steeds goed samen met kinect waarom zou je dan een nieuwe console aankondigen.

• Topic Starter Topic Starter
Ms zei zelf dat het in 2015 een nieuwe xbox uit zou komen, snap het niet xbox360 verkoopt nog steeds goed samen met kinect waarom zou je dan een nieuwe console aankondigen.

Geen idee beste man.

Dus dat 2012 is oud nieuws? Want als ik nu een 360 ga kopen en er komt een nieuwe uit is dat mooi zuur.

Zou het gewoon kopen, ookal komt er eentje uit dan betaal je toch rond de 400 euro.
Xbox nu is al redelijk goedkoop 170 euro of via marktplaats heb je er nog een goedkoper.

• Topic Starter Topic Starter
Zou het gewoon kopen, ookal komt er eentje uit dan betaal je toch rond de 400 euro.
Xbox nu is al redelijk goedkoop 170 euro of via marktplaats heb je er nog een goedkoper.

Lol 400 euro.
Ben een arme student heb net genoeg geld voor supplementen laat staan voor een nieuwe Xbox van 400 euro.

Jij zegt of je moet wachten op de nieuwe xbox of deze huidige xbox generatie moet kopen, als de nieuwe xbox uitkomt zal het niet 180 euro kosten maar rond de 400 daarom zou ik als jouw was deze huidige xbox kopen. Je geeft aan dat je niet al teveel geld hebt, deze xbox kan je ook nog ombouwen.

Terug
Naar boven