Fitness Seller

XTC en Spiermassa?

Ben het er toch zeker niet mee eens dat als je maar goed eet en slaapt dat het dan wel meevalt met XTC. Je kunt de aftakeling behoorlijk goed opvangen, maar duidelijk waarneembaar massaverlies ontkom je niet aan. 2 x per maand is toch ècht teveel.

GHB is weer een heel ander verhaal, dat kun je idd nemen zonder schade op te lopen. Eerder massa winnen omdat de afbraak van bouwstoffen langzamer gaat en je cortisol absoluut laag blijft. Veel zin in coïtus en lichamelijke neugdes en behoeftes. En dat ga je ook doen. ;) Geen kater en een sterk streven naar lichamelijk welzijn, je zal jezelf verzorgen en zo gezond mogelijk houden. GHB geeft een sterke overlevingsdrang en behoefte om van dingen wat te maken. Buitengewoon sterke roes bij hogere dosissen met zeer aangenaame psychologische effecten. Lagere bloeddruk waardoor je zaadlozing intenser wordt.

Ik neem toch meerdere malen per week ghb. Is echt een toppie spul
Maar door die xtc gaat je sertonine ook ontregelt worden en die zorgt tevens ook voor je eetlust en slaappatroon

XTC werkt anabool.

ik heb met X toch het idee dat het meer aan de zaken eromheen ligt.

Wanneer gebruik je het? meestal op House feesten die de hele nacht duren, en wat dus een hele zware aanslag op je normale leven en op je lichaam is.

even vanuit mijn eigen situatie geschetst:

- je eet veel en veel te weinig in de uren dat je normaal slaapt.
- je danst intensief (niet iedereen dan ) waardoor je enorm veel verbrand.
- je stof wisseling versneld extra omdat bijna in elke pil speed zit.
- je slaapt erna niet of k*t waardoor je bijna een hele nachtrust overslaat.
- de volgende dag krijg je ook nauwelijks iets door je strot dus word je eiwit behoefte niet voldaan word om goed te herstellen.

ik heb hier zelf echt veel last van... massa verdwijnt de dag erna als sneeuw voor de zon.

Mijn oplossing: niet tot nauwelijk meer gaan... hahaha

ik heb met X toch het idee dat het meer aan de zaken eromheen ligt.

Wanneer gebruik je het? meestal op House feesten die de hele nacht duren, en wat dus een hele zware aanslag op je normale leven en op je lichaam is.

even vanuit mijn eigen situatie geschetst:

- je eet veel en veel te weinig in de uren dat je normaal slaapt.
- je danst intensief (niet iedereen dan ) waardoor je enorm veel verbrand.
- je stof wisseling versneld extra omdat bijna in elke pil speed zit.
- je slaapt erna niet of k*t waardoor je bijna een hele nachtrust overslaat.
- de volgende dag krijg je ook nauwelijks iets door je strot dus word je eiwit behoefte niet voldaan word om goed te herstellen.

ik heb hier zelf echt veel last van... massa verdwijnt de dag erna als sneeuw voor de zon.

Mijn oplossing: niet tot nauwelijk meer gaan... hahaha

Tot 1.5 jaar geleden bijna dagelijks speed gesnoven, ik groeide voor geen meter. Ben ik serieus beginnnen trainen en geen drugs meer genomen (buiten ghb) en heb ineens zeer goede gains gemaakt.
Hoe meer speed en xtc, hoe trager je groeit.

En wat als je nu onder XTC gaat trainen ?
Wat voor effecten heeft dit dan ? goede pomp :D

Van goede Xtc wil jij geen slag of stoot uitdelen.

haha flugeltje, een echte belgische ghb'er

heei
ik heb een vraag over XTC

heb je met xtc ook dat je spiermassa / kracht verleist?

XTC is de pest voor je spieren
drugs/alcohol gebruik sowieso

als je drugs wilt gebruiken dan zou ik voor GHB kiezen

ikzelf heb ervoor gekozen om helemaal geen drugs meer te gebruiken, maar mocht het er ooit nog van komen, dan GHB!

ik gebruikte tijdens mn startjaar elke week drugs, schoot niet zo op.. ben toen maar 13 kg zwaarder geworden :( had achteraf wel een stuk meer kunnen zijn ..

DON'T DO DRUGS :cool:

hoe zit het met paddo's?

^^ geen probleem

Terug
Naar boven