MuscleMeat

XTC en Spiermassa?

Ligt eraan, als je je bak rijst voor maden aan gaat zien, zou ik het niet doen:p (Maar serieus: Ik kan nog gewoon eten, alleen in het begin niet. Word nl. nogal misselijk van die shit.)

Ontopic: Het ligt er helemaal aan hoe vaak en hoe veel je het doet. Ook de factor of je ecto of niet bent, speelt een grote rol.

En moet je het dan toch willen; neem GHB na de trip. Dit verminderd bij mij significant het brakke gevoel, kan erdoor goed slapen en weer eten. ;)

Paddo's zijn niet catabool net als GHB. Je voelt je alleen wat duf na afloop.

M'n artikel is in de maak. Ga het goed aanpakken.

Als je maximaal 1x per maand drugs gebruikt merk je daar echt niets van in je progressie. Maar neem je vaker nemen de gevolgen exponentieel toe. De ene drug is de andere niet natuurlijk, maar je moet geen enkele drug vaker dan 1x per maand nemen. Alleen dingen die je in lage doseringen neemt zoals een paar glazen alcohol kunnen vaker. Drugs als XTC en coke neem je alleen zelden een beetje van natuurlijk.

denk idd dat als je je beperkt tot sporadisch gebruik ( bij festivals en feesten ) het nog wel iets mee valt.. al is het een aanslag op je lichaam, niet alleen je spieren enz..

maar een lolletje op zijn tijd moet ook nog wel kunnen vind ik hoor!

btw, waarom heb ik het idee dat op de feesten waar dit gebeurd de grootste verzameling bodybuilders van nederland rondloopt..?!?!? en ja onder invloed..

denk dat een ieder het lekker zelf moet weten, en ja het is schadelijk, tuurlijk!! maar ligt wel aan de mate waarin.. 1x in de 3 maanden, of elke dag je neus vol jassen of snoepies vreten

bleh gwn slikken op feeestjes en strict trainen dan maakted niej uit

oud topic

Monsterbump

Harddrugs en bodybuilding is not done.

ik heb met X toch het idee dat het meer aan de zaken eromheen ligt.

Wanneer gebruik je het? meestal op House feesten die de hele nacht duren, en wat dus een hele zware aanslag op je normale leven en op je lichaam is.

even vanuit mijn eigen situatie geschetst:

- je eet veel en veel te weinig in de uren dat je normaal slaapt.
- je danst intensief (niet iedereen dan ) waardoor je enorm veel verbrand.
- je stof wisseling versneld extra omdat bijna in elke pil speed zit.
- je slaapt erna niet of k*t waardoor je bijna een hele nachtrust overslaat.
- de volgende dag krijg je ook nauwelijks iets door je strot dus word je eiwit behoefte niet voldaan word om goed te herstellen.

ik heb hier zelf echt veel last van... massa verdwijnt de dag erna als sneeuw voor de zon.

Mijn oplossing: niet tot nauwelijk meer gaan... hahaha
Dat is dus niet waar. Voor de rest heb je gelijk.

Zo onderhand zou ik weleens een artikel moeten schrijven over 'Drugs & bodybuilding' en de catabole werking erin verklaren en blootleggen. :D En van elke stof individueel een minst catabole benadering en gebruik voorleggen. Ontrekking van welke bouwstoffen, mate van lichamelijke afbraak, psychologisch effect op trainen etc.

Bij Peter van de Zon kwamen vreemdgenoeg ook vaak vragen over bodybuilding en dope binnen. Uiteindelijk denk ik toch dat het wel nauw aansluit bij bodybuilders. Sluit toch mooi aan bij fantasie en presentatie. Uiteindelijkzijn we abnormaal vergeleken bij de rest v/d wereld. :p

Dennis James was ook gepakt met heroine en andere dope. Denk zeker wel dat een aantal Pro's het ook doen in het volle off-season. Heb ook in NL een aantal wedstrijdathleten flink kort zien zijn op feesten. Waarvan 1 neerlandse bekende naam in de krachtsport.

Jarno Hams, check. Lag er helemaal af.

Mensen die denken dat BBers nooit iets gebruiken en lekker braaf doen. NOT! Blijven extreme mensen, in alle vormen.

Wat een bump weer, snap niet waarom ze dit doen altijd :p

Uit eigenlijke ondervinding moet ik toch vaststellen dat wekelijks hard-drugs gebruik, niet bevorderlijk is voor de groei van de spieren :D
't gaat em hier dan vooral om het eten en het slapen dat helemaal naar de klote gaat. Het feit dat ik erbij nog elke dag concerta ( medicatie tegen adhd ) moet pakken, wat een aanverwante is van amfetamine , me helemaal niets meer doet vooruit gaan. Eten gaat gwn niet meer.

maar wat een plezier maken we toch weer elk weekend :D

Terug
Naar boven