AndroidHealthClinic

Review Xtend - Scivation

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: AminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Xtend is a precise, scientific blend of Energy Aminos consisting of the proven 2:1:1 ratio of Branched Chain Amino Acids (L-Leucine, L-Isoleucine and L-Valine), Glutamine, Citrulline Malate, and Vitamin B6 that will give you the energy you need to maximize your training while enhancing recovery at the same time. The advanced components in Xtend have been scientifically proven to help speed recovery and enhance ATP production and promote cell volumization. Avoid fatigue by blocking entry of fatigue-inducing tryptophan into the brain. Increase protein synthesis, immune function and digestive health. Promote vasodilation which can lead to better assimilation and absorption of protein. Elevate growth hormone levels. Sounds good!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagenHoe is de smaak van dit supplement? Heb de bb.com variaty-pack, heb nu alleen nog lemonade en watermelon geprobeerd, lemonade is echt lekker, watermelon kan beter (maar ik vind gewone meloen ook niet lekker :P )Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops voor cardio en 2 erna (ochtend cardio)Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? voor: 4x 30 Serving in dus 4 smaken + 30servings VasoCharge 73 DOLLARZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. tja...smaakt goed en lost goed op.
Mijn review over dit supplement
Had eerst gewone BCAA's in powder-vorm. Daar ging ik echt van kotsen (letterlijk).

Xtend lost toppie op, smaakt goed, die BCAA smaak kan je heeeel klein beetje nog proeven bij de smaak Watermelon, maar dan ook alleen als je ooit "normale" BCAA's hebt genomen.

Aangezien het een toppie mix is van ingredienten krijgt het gewoon een 9. cijfer alleen gebaseerd op smaak en oplosbaarheid.

PS, ik gebruik Xtend alleen in de Cut, ivm ochtendcardio. in de bulk doet een gewone shake het imo ook goed.

Xtend-Scivation.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Xtend is ook uitgeroepen tot "Glutamine Product Of The Year" door BB.com

zeker goed spul, ik voel ook dat ik meer energie heb tijdens en na sporten, Xtend zit standaard in m'n supplement pret pakket

Perfect spul indd.Neem het tijdens en na me training.Ga het in me komende cut ook voor het eerst gebruiken kijken of het dan echt voordelen heeft tegenover extra eiwitten vanuit whey rondom de training.

ik ga het binnenkort proberen:D
ik heb heb Variety Pack (4/30 Serving Containers) gekocht op BB.com
zal zien of het beetje werkt en lekker is :)

Ik gebruik het ook tijdens en na mijn trainingen. De smaak van Lemonade is ongelooflijk. Soms heb ik gewoon zin om het zo te drinken gewoon puur voor de smaak. Momenteel gebruik ik het tijdens de bulk om de zogezegde anabole werking van leucine uit te proberen.

Is dit ook al verkrijgbaar in één van de nederlandse shops?

Heb ook 2 KG staan, watermelon, en lemonade, vind de smaken rap tegenstaan ! Kan er niet aan doen, maar vond Purple Wraath beter (niet van smaak, maar van resultaten)

• Topic Starter Topic Starter
Water melon is idd niet zo heel goed (zelfde als grape), neigt nog een beetje naar de echte bcaa smaak

Ik ben er vandaag mee begonnen, maar vind in ieder de 'watermelon' wel te doen. De 'lemonade' heb ik nog niet geprobeerd.

Ik vind de smaken persoonlijk vééél te zoet, ook met vééél water gemengd blijft het voor mij te zoet! Maarja, zuiver op smaak afgegaan dan éh;)

Ik train niet meer zonder Xtend :thumbs:

Gebruiken bij kracht en cardio trainingen neem ik aan?
Gebruik nu BCAA en L-Glutamine

Hoe doe je het dan na je training? Neem je eerst Xtend met snelle koolhydraten en later je whey?

Ik heb dit productje vroeger ook eens besteld en het is idd een ideaal supplement. Duidelijk meer pomp en sneller herstel.

Hoe doe je het dan na je training? Neem je eerst Xtend met snelle koolhydraten en later je whey?

Ik nam het voor en/of tijdens de training. Ik stelde zelf een pre/during workout shake samen: Xtend, CEE en druivesuiker: gegarandeerd een supertraining.

Xtend is niet voor na de training, dan neem je best whey of een weightgainer.

:rolleyes:

"Regardless of bodyweight, consume 1 serving (2 scoops) immediately post-workout."

Xtend is niet voor na de training, dan neem je best whey of een weightgainer.
Regardless of bodyweight, consume 1 serving immediately post workout
Persoonlijk doe ik na de training 2 scheppen door m'n whey shake heen, ik merk dat ik dan veel sneller herstel, en de shake wordt er een stuk lekkerder op.:thumbs:

Terug
Naar boven