MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

burmp

Door gebrek aan innovatieve en culinaire posts zoals in het begin, een simpel maal.

-200 gram rundertartaartjes gekruid met oa zeezout, koriander, cayennepeper, mosterdzaad, karwijzaad en zwarte peper. En kaas. Op bruine bolletjes
-broccoli, plain. Geen zin om nog meer kaas op te doen (en te lui voor saus)
-appelmoes:rolleyes:
-Mayo en ketchup als smeermiddel.

Misschien iets te vet voor hardcore BB food maar voor de rest is t goood.

DSC00389.jpg

Vandaag de shake die Xtralarge eerder had gepost ook maar eens gemaakt,

Ingrediënten 100gr light slagroom ijs, 300ml magere melk, 50gr aardbeien, 1 banaan en 40gr XXL whey protein aardbei.

Zo ziet het eruit voordat ik alles geblend heb
megashake.jpg

Na het blenden, alles pasta NET in 1 shakebeker.
megashake1.jpg

Echt was mega lekker, veel beter als een milkshake van de mcdonalds en goeie voedingswaarde, heb hem genomen voor na het trainen :P.

Heb ook ff de voedingswaarde uitgerekend:

KCAL: 520
Protein: 46
Carbs: 65.5
Vet: 7.7

Echt een dikke shake voor na het trainen dus :D

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

burmp

Door gebrek aan innovatieve en culinaire posts zoals in het begin, een simpel maal.

-200 gram rundertartaartjes gekruid met oa zeezout, koriander, cayennepeper, mosterdzaad, karwijzaad en zwarte peper. En kaas. Op bruine bolletjes
-broccoli, plain. Geen zin om nog meer kaas op te doen (en te lui voor saus)
-appelmoes:rolleyes:
-Mayo en ketchup als smeermiddel.

Misschien iets te vet voor hardcore BB food maar voor de rest is t goood.

Goeie bulkmeal ja, zeker met die chocomelk :P

Nee nee :p. Ik scheid de eieren eerst met een eierenscheider (of gewoon me het eidop zelf, kan ook). Dus meestal 1 a 2 met dooier en 8 zonder.

Periode gehad dat ik twee van die maaltijden in mijn schema had.
Dus 20 eieren per dag :eek:

Z'on honderd eieren per week (soms meer), zie je me al gaan in de super ?

Ga zo door, ziet er erg goed uit allemaal :eek:

:fart:

Ziet er heerlijk Johan!

Damn die shake is eigenlijk een perfecte after workout shake inderdaad.
Hij is echt heel erg lekker nog lekkerder dan een milkshake van de mcdonalds inderdaad!

De bekende zalmtartaar weer gemaakt het recept staat ook in dit topic!

Dit keer met salade en tamari crackers.
Geheime tip--> die tamari crackers;)

food 001.jpg

food 002.jpg

Vandaag de shake die Xtralarge eerder had gepost ook maar eens gemaakt,

Ingrediënten 100gr light slagroom ijs, 300ml magere melk, 50gr aardbeien, 1 banaan en 40gr XXL whey protein aardbei.

Zo ziet het eruit voordat ik alles geblend heb
megashake.jpg

Na het blenden, alles pasta NET in 1 shakebeker.
megashake1.jpg

Echt was mega lekker, veel beter als een milkshake van de mcdonalds en goeie voedingswaarde, heb hem genomen voor na het trainen :P.

Heb ook ff de voedingswaarde uitgerekend:

KCAL: 520
Protein: 46
Carbs: 65.5
Vet: 7.7

Echt een dikke shake voor na het trainen dus :D

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Goeie bulkmeal ja, zeker met die chocomelk :P

Wat een genadeloze shake.. morgen even de ingredienten kopen.

Kijk aan, dat ziet er perfect uit daanb :lick:

Verdorie, steeds als ik dit topic bekijk krijg ik weer honger.

Wat is zuredemsebrood (ofzoiets)?
Mossel, jij eet dat veel, waar haal je dat en waarom is het beter dan bijv normaal volkoren?

Wat is zuredemsebrood (ofzoiets)?
Mossel, jij eet dat veel, waar haal je dat en waarom is het beter dan bijv normaal volkoren?

y0 Maatje, sowieso geen gist en het verteert makkelijker. Daarnaast zitten er andere stoffen in en sommige juist niet die veel beter zijn dan normaal brood. Je kan het kopen bij de biologische winkel en het heet zuurdesembrood. Het bevat ook minder phytaten dan volkorengistbrood.

Ne even een tussendoortje gegeten 4 zuurdesembrood, 150 gram kipfilet, garnalensambal, bieslook, cherrytomaatjes, komkommer, extra light mayo, bieslook en een grote mok met halfvolle melk.

chicken.jpg

Instant PR nieuw pasta recept;

roti sambal, tomatenpuree, 250 gram rundertaar, brocolli, snijbonen, 150 gram ongekookt gewicht volkoren pasta, twee tenen knoflook en verse basilicum blaadjes

pasta 001.jpg

pasta 002.jpg

pasta 003.jpg

Bescheiden portie maar ziet er heerlijk uit -->:thumbs:

Tis bijna bedtijd, maar ik krijg hier honger van!

heb heerlijk gegeten gister avond:
mie met kip,snijbonen,ei en wat pikante saus
zal vanaf nu af en toe eens een foto maken:)

9j2k3n.jpg

35iudmd.jpg

hahaha:p

kom maar door met die pics mannen!

Damn goed bord en braaf alles netjes opgegeten:p

Ik ga een surinamer vermoorden van de toko. Mijn favouriete sambal was op toen vroeg ik hem een andere soort die niet so pittig was. Had ik bij Hergo(een goede slager) heerlijke maiskipfilet gekocht en ingesmeerd met die nieuwe sambal niet geproefd van te voren. Mijn hele mond stond gewoon in brand het was bizar. Dit was na de papaya salade in Thailand het heetste gerecht wat ik ooit heb gegeten:eek: Voor mensen die van heel pittig houden raad ik deze sambal aan:rolleyes:

pasta sambal 001.jpg

pasta sambal 002.jpg

kom maar door met die pics mannen!

Damn goed bord en braaf alles netjes opgegeten:p

Ik ga een surinamer vermoorden van de toko. Mijn favouriete sambal was op toen vroeg ik hem een andere soort die niet so pittig was. Had ik bij Hergo(een goede slager) heerlijke maiskipfilet gekocht en ingesmeerd met die nieuwe sambal niet geproefd van te voren. Mijn hele mond stond gewoon in brand het was bizar. Dit was na de papaya salade in Thailand het heetste gerecht wat ik ooit heb gegeten:eek: Voor mensen die van heel pittig houden raad ik deze sambal aan:rolleyes:

pasta sambal 001.jpg

pasta sambal 002.jpg

Ziet er goed uit! ik denk dat die sambal wel wat voor mij is :P Ik houd daar wel van. Echter verkopen ze bij ons in de buurt niks anders dan sambal oelek en badjak.

Dit lijkt ook een beetje op wat ik vaak klaarmaak. Alleen kies ik meestal voor andere groenten zoals brocoli of sperzieboontjes etc gewokt

Ziet er goed uit! ik denk dat die sambal wel wat voor mij is :P Ik houd daar wel van. Echter verkopen ze bij ons in de buurt niks anders dan sambal oelek en badjak.

Dit lijkt ook een beetje op wat ik vaak klaarmaak. Alleen kies ik meestal voor andere groenten zoals brocoli of sperzieboontjes etc gewokt

Je moet naar een goede surinaamse toko gaan. Alleen ik waarschuw je deze shit is het heetste wat je kan eten. Waar blijft de donkere Powerlifter die heeft er volgens mij wel verstand van?(Jesaja)

f2u8oj.jpg

Dit was mijn overlekkere lunch van vandaag! Kip bereidt met wokolie en pikante saus. Yummie! Tricolore pasta, ijsbergsla, cashewnoten er doorheen, en om het af te maken wat kruidenboter ! :D

Terug
Naar boven